Ik wel, al 3xquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Via internet en vanachter het toetsenbord bedoel je dan waarschijnlijk.
Lid worden van een vakbond om zo betere arbeidsvoorwaarden af te dwingen of de huidige te behouden is uit de tijd zegt men. Dat is voor de boomers zegt men, huidige generatie kan wel voor zicht zelf zorgen, zegt men.......
Gebrek aan betaalbare woningen is kennelijk de schuld van mensen die hun woning hebben afbetaald en twee lege slaapkamers in huis hebben. Ik heb nog geen enkele demonstratie gezien van 30-minners die de kneuzen in Den Haag het vuur aan de schenen legt.
De eu wel, niet de nlse overheidquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:59 schreef grimselman het volgende:
[..]
Op het vlak van co2 uitstoot wordt er in de EU wel degelijk iets gedaan. De uitstoot daalt namelijk. Het probleem zit hem er in dat die daling volledig teniet wordt gedaan door de stijging in de rest van de wereld. Ook al gaan wij naar 0 dan zal het mondiaal blijven stijgen.
Links bewind?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gaaf land. Waar je als jongere geen toekomstperspectief hebt zonder jezelf in grote schulden te werken, je minimaal tot je 30e bij je ouders moet wonen omdat de overheid sinterklaas speelt bij woningtoewijzing aan buitenlanders, je als 18 jarig meisje niet meer normaal over straat kunt zonder bejegend te worden door "jongeren", je op jonge leeftijd wordt doodgegooid met klimaathysterie en genderwaanzin gefinancierd door het linkse bewind voor politiek gewin.
5 oktober gaat het onderwijs weer massaal staken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
O ja vandaar alle recente wilde stakingen in het OV, onderwijs en ziekenhuizen en vliegvelden
Ik ook hoorquote:
Ook in Nederland daalt de CO2 uitstoot en worden er maatregelen genomen. Of je dat voldoende vindt is een tweedequote:Op woensdag 28 juni 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De eu wel, niet de nlse overheid
DeVerzamelaar is iemand die alles 1 cm links van de uiterste rechterflank links vindt. Snap dat dan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Links bewind?
De euvelen van deze tijd zijn het gevolg van maar één ding: geloof in oneindige economische groei. Een typisch rechts trekje. Daaruit vloeien alle problemen voort die we thans hebben.
Wil je het dus nog kutter maken, stem rechts.
Misschien een goed idee om als EU geen goederen te importeren uit landen die hun CO2-uitstoot niet aan het verminderen zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:59 schreef grimselman het volgende:
[..]
Op het vlak van co2 uitstoot wordt er in de EU wel degelijk iets gedaan. De uitstoot daalt namelijk. Het probleem zit hem er in dat die daling volledig teniet wordt gedaan door de stijging in de rest van de wereld. Ook al gaan wij naar 0 dan zal het mondiaal blijven stijgen.
Je kunt niet ontkennen dat de instituties die het beleid deels bepalen, beïnvloeden en uitvoeren vrijwel allemaal links georiënteerd zijn. Van het medialandschap tot de instanties tot de rechters tot de universiteiten. Dan kun je wel een "rechts" kabinet hebben, van die uitvoering komt totaal niks terecht. Daarnaast zijn de partijen op economisch vlak wel rechts, op sociaal vlak zijn ze allemaal links qua beleid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Links bewind?
De euvelen van deze tijd zijn het gevolg van maar één ding: geloof in oneindige economische groei. Een typisch rechts trekje. Daaruit vloeien alle problemen voort die we thans hebben.
Wil je het dus nog kutter maken, stem rechts.
Er zijn tig onderzoeken waaruit blijkt dat social media, vooral bij kinderen en jongeren, zorgt voor allerlei mentale problemen. Social media speelt hier wel degelijk een rol in.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:30 schreef Noek het volgende:
Social media hierop aanwijzen is niet terecht. We zitten daar zelf immers ook op.
Zelfs FOK! is een social media platform imo. Wat doet dit met je mentale gesteldheid?
De wereld is anders en daar hebben we allemaal een aandeel in. De mensen zijn anders, de tijden zijn anders. Ook boomers komen niet beter uit op deze huidige wereld want zij hebben straks nog flink wat zorg nodig bijv. Ik hou mn hart vast met de wachttijden en het gebrek aan zorgplekken en personeel.
Iedereen komt op de koffie deze ronde en niemand wordt overgeslagen.
Schiphol om de dag dicht, op zondag geen vrachtvervoer zoals in Duitsland.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om als EU geen goederen te importeren uit landen die hun CO2-uitstoot niet aan het verminderen zijn.
Zo is het leven nu eenmaal...quote:
Wat kunnen dertigers er nou weer aan doen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik erger me dan weer dood aan dertigers en veertigers - zonder twijfel de meest materialistische, individualistische en rendementsdenkende generatie ooit - die de bek volheeft over 'de arme jongeren' en om zelf buiten schot te blijven maar de pijlen richt op de boomers.
Tja als je al geen normale woning meer kan krijgen omdat er asielzoekers in gepropt worden en vrijwel alle nieuwe woningen of onbetaalbaar of 50+ gemaakt worden is je positiviteit snel weg..quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:10 schreef Oud_student het volgende:
De jongeren zijn vaak al verpest tijdens de opvoeding door ze als prinsen en princessen te behandelen. Alles moet kunnen, elke wens wer vervuld.
Dit staat in schril contrast met wat ze te verwachten staat;
- slecht betaalde banen, uitgezonderd voor een enkeling
- geen perspectief op promotie of verbetering
- door verdergaande automatisering (AI) zullen ook nog eens veel banen verdwijnen
- het levensonderhoud wordt onbetaalbaar
- vanaf 2030 moeten alle schulden die de EU heeft gemaakt (lees het uitdelen van geld) worden terug betaald
via extra belastingen
- bezit van een huis of auto is straks alleen voor de elite
- energie gaat nog duurder worden door onzinnige heffingen
- en zo kan ik nog wel even doorgaan
Hun opvoeding was zo slecht dat ze niet met teleurstellingen of moeilijke tijden kunnen omgaan, daardoor veel psychische klachten en burn outs
Alleen de sterksten zullen het overleven en succesvol zijn
Bij gebrek aan perspectief ...quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Er zijn tig onderzoeken waaruit blijkt dat social media, vooral bij kinderen en jongeren, zorgt voor allerlei mentale problemen. Social media speelt hier wel degelijk een rol in.
Zoals recent nog dit : https://scientias.nl/enor(...)blijer-met-zichzelf/
Het is ook logisch. Het is mens eigen om jezelf met anderen te vergelijken en bij social media zie vrijwel alleen de hoogtepunten waardoor je negatiever wordt over je eigen leven.
Ik word volgende maand 33. Ik kon geen huis kopen voordat ze gigantisch in prijs stegen, ik kon heel lang geen geschikte baan vinden adhv de kredietcrisis, ik zat midden in de enorme flopshow die mavo-vmbo transformatie heette, ga zo maar door. Het is geen wedstrijdje vooruithuilen ofzo want evengoed zie ik namelijk dat veel de jongeren van nu het nog veel zwaarder hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik erger me dan weer dood aan dertigers en veertigers - zonder twijfel de meest materialistische, individualistische en rendementsdenkende generatie ooit - die de bek volheeft over 'de arme jongeren' en om zelf buiten schot te blijven maar de pijlen richt op de boomers.
Damn ik had jou ouder verwachtquote:
Ja ik schijn hier door het leven te gaan als een boomer ofzo.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik schijn hier door het leven te gaan als een boomer ofzo.
Is ook wel echt een boomeruitspraak ofcquote:Het begon al met "eerst het zuur, dan het zoet" en dat zoete moet nog steeds komen.
Nou ja, ik was al vroeg in politiek geïnteresseerd en die uitspraak is me bij gebleven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Is ook wel echt een boomeruitspraak ofc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |