Genot. Slaapkamer en woonkamer koelen lekker af. Hoop dat dit weer een weekje aanhoudt. Dan is de warmte weer uit de stenen getrokkenquote:
Bij het Markermeer in de buurt luchtvochtigheid van 95% en vreselijk benauwdquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Is er godgloeiende niemand die even kan bevestigen dat het aan de kust smerig benauwd is.
Heb zondag bij 28? graden 64km gefietst. Heb er erg van genoten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat een goddelijk weer om eens stevig te fietsen, maar na 70km doortrappen en flink wat tegen de wind in begon de kramp wel een beetje toe te slaan(ik had dan ook voor iets anders dan godbetert Flevoland kunnen kiezen)
Maar in elk geval geen oververhitting én na afloop met wat modder en troep voelt zo'n douche toch nog net even lekkerder
Het is benauwd ja, hier in het zuiden qua gevoel rond de 25 graden.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik houd ook wel van vochtige geurtjes ja.
22 hier. Maar ik had vandaag ook een vest aan. Vind het altijd heel snel kil thuis of op kantoor.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En ik zit hier met een binnenshuistemperatuur van 26°C
Bij een hele dag zo'n grouw weer met een zwakke westenwind denk ik niet snel aan temperaturen van ruim 24°C die vandaag in het zuid-oosten van het land bereikt zijn. Ik kan me zomers herinneren dat het bij zulk weer maar amper 18°C werd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:51 schreef lily het volgende:
Hier ook nog 23, met de schuifpui wagenwijd open.
Maar ondanks de grijze dat was het toch nog 23/24 vandaag.
Überhaupt die bewolking. Overheerst nu al paar dagen te veel. Dat krijgen we in het herfst halfjaar wel weer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat benauwde mag echt heel snel opbokken
Als jij die luchtvochtigheid wegneemt en een beetje zon toevoegt, dan is het top!quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:26 schreef Bocaj het volgende:
Qua temperatuur hebben we niets te klagen. 20-25![]()
~Al heb je er altijd zeikerds (Nu kan ik niet meer nakend op het strand liggen.) tussen zitten!![]()
![]()
![]()
Anderhalve dag wolken en 'het overheerst'. We hebben wekenlang warm weer en non-stop zon gehad, nu héél even niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Überhaupt die bewolking. Overheerst nu al paar dagen te veel. Dat krijgen we in het herfst halfjaar wel weer.
Ben jij Wim uit Lomm?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Überhaupt die bewolking. Overheerst nu al paar dagen te veel. Dat krijgen we in het herfst halfjaar wel weer.
Niet dat ik weet. Waar ligt Lomm überhaupt?quote:
Hier de laatste dagen toch wel meer, hoor. Eigenlijk beïnvloed dat de afkoeling en luchtvochtigheid juist heel erg. Daarom liever meer zonquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anderhalve dag wolken en 'het overheerst'. We hebben wekenlang warm weer en non-stop zon gehad, nu héél even niet.
Sorry dit was een insiders joke voor degenen die wel eens op Weerwoord kijken🤪quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Waar ligt Lomm überhaupt?
Gelachen.quote:
Nattekat is stiekem de grootste gebruiker daar.quote:
Zou zo een gebruiker kunnen worden daarquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nattekat is stiekem de grootste gebruiker daar.
In Den Helder, Katwijk, Harlingen en Damwoude kunnen ze er ook wat vanquote:
De condens staat op de voorruit en de airco heeft bijna een kraan onder de auto hangen. Niks aan zo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
82% luchtvochtigheid, doe even normaal
ik wil je vacht wel föhnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
82% luchtvochtigheid, doe even normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |