Bij een hele dag zo'n grouw weer met een zwakke westenwind denk ik niet snel aan temperaturen van ruim 24°C die vandaag in het zuid-oosten van het land bereikt zijn. Ik kan me zomers herinneren dat het bij zulk weer maar amper 18°C werd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:51 schreef lily het volgende:
Hier ook nog 23, met de schuifpui wagenwijd open.
Maar ondanks de grijze dat was het toch nog 23/24 vandaag.
Überhaupt die bewolking. Overheerst nu al paar dagen te veel. Dat krijgen we in het herfst halfjaar wel weer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat benauwde mag echt heel snel opbokken
Als jij die luchtvochtigheid wegneemt en een beetje zon toevoegt, dan is het top!quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:26 schreef Bocaj het volgende:
Qua temperatuur hebben we niets te klagen. 20-25![]()
~Al heb je er altijd zeikerds (Nu kan ik niet meer nakend op het strand liggen.) tussen zitten!![]()
![]()
![]()
Anderhalve dag wolken en 'het overheerst'. We hebben wekenlang warm weer en non-stop zon gehad, nu héél even niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Überhaupt die bewolking. Overheerst nu al paar dagen te veel. Dat krijgen we in het herfst halfjaar wel weer.
Ben jij Wim uit Lomm?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Überhaupt die bewolking. Overheerst nu al paar dagen te veel. Dat krijgen we in het herfst halfjaar wel weer.
Niet dat ik weet. Waar ligt Lomm überhaupt?quote:
Hier de laatste dagen toch wel meer, hoor. Eigenlijk beïnvloed dat de afkoeling en luchtvochtigheid juist heel erg. Daarom liever meer zonquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anderhalve dag wolken en 'het overheerst'. We hebben wekenlang warm weer en non-stop zon gehad, nu héél even niet.
Sorry dit was een insiders joke voor degenen die wel eens op Weerwoord kijken🤪quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Waar ligt Lomm überhaupt?
Gelachen.quote:
Nattekat is stiekem de grootste gebruiker daar.quote:
Zou zo een gebruiker kunnen worden daarquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nattekat is stiekem de grootste gebruiker daar.
In Den Helder, Katwijk, Harlingen en Damwoude kunnen ze er ook wat vanquote:
De condens staat op de voorruit en de airco heeft bijna een kraan onder de auto hangen. Niks aan zo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
82% luchtvochtigheid, doe even normaal
ik wil je vacht wel föhnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
82% luchtvochtigheid, doe even normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |