Genot. Slaapkamer en woonkamer koelen lekker af. Hoop dat dit weer een weekje aanhoudt. Dan is de warmte weer uit de stenen getrokkenquote:
Bij het Markermeer in de buurt luchtvochtigheid van 95% en vreselijk benauwdquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Is er godgloeiende niemand die even kan bevestigen dat het aan de kust smerig benauwd is.
Heb zondag bij 28? graden 64km gefietst. Heb er erg van genoten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat een goddelijk weer om eens stevig te fietsen, maar na 70km doortrappen en flink wat tegen de wind in begon de kramp wel een beetje toe te slaan(ik had dan ook voor iets anders dan godbetert Flevoland kunnen kiezen)
Maar in elk geval geen oververhitting én na afloop met wat modder en troep voelt zo'n douche toch nog net even lekkerder
Het is benauwd ja, hier in het zuiden qua gevoel rond de 25 graden.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik houd ook wel van vochtige geurtjes ja.
22 hier. Maar ik had vandaag ook een vest aan. Vind het altijd heel snel kil thuis of op kantoor.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En ik zit hier met een binnenshuistemperatuur van 26°C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |