Jasper zei: 2x aangeraakt, en 3x van de plank.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:36 schreef spapaars het volgende:
Hoor ze al praten, we zijn klaar vóór middennacht.
5 x al de fout in
Ahh.. die "aangeraakt" hoe doen ze dat? ik mis dat blijkbaarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Jasper zei: 2x aangeraakt, en 3x van de plank.
Bal tegenhouden met lichaam?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. die "aangeraakt" hoe doen ze dat? ik mis dat blijkbaar
Ik kijk niet constant maar Rupert beaamt het.quote:
guttogutquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:37 schreef Harry het volgende:
Bern: 1 fout per uur. Zoals het nu gaat zijn we rond het eten.....
Sasha: wil je aub ophouden??
Bern: Het is een grapje.
Sasha: nee
Bern: o.k.
Moraima zegt net nog 350 euroquote:
Ik zie wel steeds dat ze het touw bewegen om de bal te stoppen.. ZooWiew heeft daar nogal een handje van.. maar als dat een fout is, hebben ze nu al Ī0quote:
Zo te horen was Rupert er bij want die zegt dat het zo was.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie wel steeds dat ze het touw bewegen om de bal te stoppen.. ZooWiew heeft daar nogal een handje van.. maar als dat een fout is, hebben ze nu al Ī0![]()
[ afbeelding ]
Had bericht al aangepast. Mobiel maakte er weer wat anders van moest zijn Moraima zegt. Ze had net een mail gekregen daarover.quote:
Nee moraima zegt 50 eraf voor het aanraken blijft nog over 350 om voor te spelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was die -50 na het bericht? Of snap ik het niet
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee moraima zegt 50 eraf voor het aanraken blijft nog over 350 om voor te spelen.
Met touw mag.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie wel steeds dat ze het touw bewegen om de bal te stoppen.. ZooWiew heeft daar nogal een handje van.. maar als dat een fout is, hebben ze nu al Ī0![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaan ze dat doen met die plank?quote:
Die moeten ze 24 uur van de grond afhouden met Bal er opquote:
Ik meende toch Babette te horen zeggen dat de stelling er door was ?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Twee dingen
Er liggen geen tapijten
Er missen steeds 4 mensen
Ah, en Babbel liegt nooit dus is het waarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende toch Babette te horen zeggen dat de stelling er door was ?
Ze was met Rupert en Jasper in gesprek, neem aan als het niet zo was deze wel iets gezegd zouden hebben. Of ik heb het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, en Babbel liegt nooit dus is het waar
Klopt, Mori gooide het de loods in moest voor half 5 antwoord anders ging het niet door, ik had het gepost vorige topic post 290 ( ik kan via mijn mobiel geen post uit een eerder topic plaatsen)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende toch Babette te horen zeggen dat de stelling er door was ?
Oke het gaat een beetje raar momenteel dusquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt, Mori gooide het de loods in moest voor half 5 antwoord anders ging het niet door, ik had het gepost vorige topic post 290 ( ik kan via mijn mobiel geen post uit een eerder topic plaatsen)
------------------------------
Mijn post eerder.....
Vandaag nu dus, moest voor half 5 anders ging het niet door
Zaterdag feest zegt Mori
Yep het gaat door 690 euroquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke het gaat een beetje raar momenteel dus
En is het besloten dan voor 16.30 uur?
O o het geld moet ook vliegen he zo jammer voor zo gallatjequote:
Cos 1882 post 290 heb ik het gepostquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:08 schreef cinsan het volgende:
is al 16.30 geweest en heb nog niets van stelling gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |