Gister avondquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:31 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Gister avond
[ afbeelding ]Dit is idd een bewijs. Ging meer om het lekken tochSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
iets van rechter koelkast naar links en mosselen bij het fruitquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is idd een bewijs. Ging meer om het lekken toch
De manier hoe Wendy iets kenbaar maakt, kan ook wel milder.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
iets van rechter koelkast naar links en mosselen bij het fruit
Was wel de bedoeling, maar dat gaat hem dus niet meer worden.quote:
Touw is vast te ruw voor zijn poezelige handjesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
De Marcie Brô krijgt al rugpijntjes .. traint 24/7 naar 15min touwtje vasthouden ...lastig
[ afbeelding ]
Jahh, moet een cremmetje op, en moet ook dringend zijn haartjes weer aandrukkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tou is vast te ruw voor zijn poezelige handjes
gaat ze weer uren in blijven hangenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe doet nooooooit iets. En haalt haar gelijk bij Erik, die is de enige die nog naar haar luistert.
Het is allemaal toch niet belangrijk, geld zat....toch...Dat waren de managersskills van Zoe en nu nog steeds....quote:
Ze(Mirthe) gaf net nog toe dat ze beiden fout zaten, dat hoor ik bijvoorbeeld Wendy niet zeggenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe doet nooooooit iets. En haalt haar gelijk bij Erik, die is de enige die nog naar haar luistert.
Dat is toch helemaal niet op stream nu?quote:
Maar haar grote liefde staat nu naast haar.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie wil altijd graag "dat er iets gebeurt" nu is haar kans weer voor aandacht... Hoest of niet nog es
Jappie heeft het door.quote:
Grappig dat een user net beweerde dat Mirthe het juist niet los kon laten.quote:
Is dat al bekend dat ze deze loods gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Die vliegen zijn weer helemaal terug, en dan willen ze dit gaan ombouwen naar een luxe locatie voor het nieuwe project. Ik snap dat niet.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat al bekend dat ze deze loods gaan gebruiken?
Volgens de berichten in Shownieuws wordt deze loods inderdaad gebruikt, maar die kunnen er ook naast zitten...Evert Santegoeds dan...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat al bekend dat ze deze loods gaan gebruiken?
Janet waait met alle winden meequote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:02 schreef engine het volgende:
Wen zit even op de klaagstoel. Janet doet lekker mee.
Dan zal het wel zo zijn, Shownieuws is ook een SBS programma.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens de berichten in Shownieuws wordt deze loods inderdaad gebruikt, maar die kunnen er ook naast zitten...Evert Santegoeds dan...
Dat weet ik niet maar ze klaagt met alle winden meequote:
Die zal nog wel meer excuses naar voren halen. Ze weet dat de andere bewoners haar onkunde toch wel slikken, dus komt ze er telkens mee weg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie.. ze laten Moira heel even, omdat die met haar schouders zit?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ze klaagt met alle winden mee
Het maakt ook niet meer uit, hoeveel kneuzen, dombo's, gekken, gluiperds er nog in zitten, of die wel of nix verdienen, die paar centen die ze nog nodig hebben 2 maanden , dat kan zelfs nog uit de Pot gehaald worden, is er nog steeds 8ton over..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zal nog wel meer excuses naar voren halen. Ze weet dat de andere bewoners haar onkunde toch wel slikken, dus komt ze er telkens mee weg.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
huh volgens Isaac ben je sneller vanuit Amsterdam in Miami (6 uur zei hij) dan in New York....volgens Google is het 11 uur en 8 uur (afgerond).
Hij heeft er echt verstand van
Dat Janet gaat stemmen op Zoe de redenen zijn de gele kaarten, het niks willen, kunnen en doen... het claimerige gedrag richting Isaac en Babette... het niets alleen kunnen zonder hulp van Isaac en Babette.. dus dat...quote:
Hij strooit wel meer met wetenwaardigheden waar niets van klopt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
huh volgens Isaac ben je sneller vanuit Amsterdam in Miami (6 uur zei hij) dan in New York....volgens Google is het 11 uur en 8 uur (afgerond).
Hij heeft er echt verstand van
De rest doet eigenwijs!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:31 schreef Was-beer het volgende:
Natuurlijk gaat het bijna mis als Erik er bij is. Die is zo stronteigenwijs
Het ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:32 schreef engine het volgende:
Janet en Wendy moeten gewisseld worden want ze zijn te woest
En Erik overcompenseert teveel steeds, en geeft de anderen de schuldquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:32 schreef engine het volgende:
Janet en Wendy moeten gewisseld worden want ze zijn te woest
Jaquote:
Ja die ging lekker te keer, trouwens Wendy ook.quote:
Wendy heeft vrij vaak een kort lontje met opdrachten. Trouwens, toen Moraima het overnam, ging het mis. Toevallig?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die ging lekker te keer, trouwens Wendy ook.
De londjes zijn kort lijkt wel vandaag
Ik viel er net in toen ze aan het mopperen waren ik dacht dat het door Erik kwamquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy heeft vrij vaak een kort lontje met opdrachten. Trouwens, toen Moraima het overnam, ging het mis. Toevallig?
dat gok ik ook van niet, veel te veel onderlinge strubbelingen en je kunt niet boos weg lopen, ik zou afspreken om nu de boel al te laten vallenquote:
Die kreeg de schuld, maar Moraima nam het van Jappie over en toen ging het misquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik viel er net in toen ze aan het mopperen waren ik dacht dat het door Erik kwam
Die was weer eens heel eigenwijs en dat konden Wendy en Janet even niet zo goed hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik viel er net in toen ze aan het mopperen waren ik dacht dat het door Erik kwam
Mag idd gezegd wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Daar staat Babette weer aan de plank. Ze doet wel haar best voor deze opdracht.
Maar het lag allemaal aan Erik, die nu relax staat en er is niets meer aan het handje. Wendy is veel te opgewonden met opdrachten, Janet hield het gewoon niet meer en Moraima, tja Moraimaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig, Moira, Sjanet en Wendie zijn snel afgewisseld en de bal ligt nu doodstil in het midden van de plank
100 euro..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
er schijnt 50,- euro van de pot al af te zijn. Moraima legt iets uit, maar ook weer niet, maar Janet had iets blablabla. Toen hield het verhaal op.
Ze was niet te volgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
er schijnt 50,- euro van de pot al af te zijn. Moraima legt iets uit, maar ook weer niet, maar Janet had iets blablabla. Toen hield het verhaal op.
Ze zei het weer half, maakt zinnen niet afquote:
Wendy is alleen maar aan het klagen. Hand in eigen boezem kent ze niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:50 schreef engine het volgende:
Erik is buiten de gebeten hondAls dit zo door gaat moet Erik straks alleen de plank omhoog houden
Toch de schuld van Erik zo te horenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:50 schreef engine het volgende:
Erik is buiten de gebeten hondAls dit zo door gaat moet Erik straks alleen de plank omhoog houden
Erik heeft het net verneukt door elke keer met die hoogte te schommelen, Babette gaf dat ook al aan.. vandaar dat de bal eraf ging.quote:
Omdat het nu toevallig 2x bij Erik is gebeurt.quote:
Ik geloof dat ze haar dag niet helemaal heeft vandaagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is alleen maar aan het klagen. Hand in eigen boezem kent ze niet.
Net was idd de schuld van Erik, maar ik heb het over dat moment daarvoor. Wendy, Janet en Moraima samen met Erik. Was niet alleen de schuld van Erikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik heeft het net verneukt door elke keer met die hoogte te schommelen, Babette gaf dat ook al aan.. vandaar dat de bal eraf ging.
Ze is alleen maar aan het zeiken. Mirthe en Erik moeten het ontgelden vandaagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze haar dag niet helemaal heeft vandaag
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Erik is gewoon een eigenwijs kereltje en doet gewoon wat hij wil zonder rekening te houden met de rest.
Ik had het over de keer dat de bal er af vloog..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net was idd de schuld van Erik, maar ik heb het over dat moment daarvoor. Wendy, Janet en Moraima samen met Erik. Was niet alleen de schuld van Erik
Zo is het idd gegaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Erik had wel gelijk met zijn comment dat de plank bij Jappie's kant bijna op de het touw lag, toen Moira Jappie overnam lag de plank bijna op de grond.. vlak daarna begonnen Sjanet en Wendie en Moira als een malle aan de touwen te trekken op advies van Erik de regelaar![]()
[ afbeelding ]
Hoe verrassend...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:57 schreef engine het volgende:
Zoë wil straks weer met Babette en Ies. Toevallig.
Grappig wel idd. Ik hoor alleen maar Wendy klagen, Mirthe is er al klaar meequote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:56 schreef engine het volgende:
Grappig dat ze Mirthe het kwalijk nemen over dingen door te gaan.....door er over door te gaan.
Het is niet de eerste keer dat ze klaagt. Met opdrachten is ze een opgewonden standje. Houd je stil, laat mij met rust, stil zijn wanneer ik aan de beurt ben, houd je bek nu eens. Het zijn enkele kreten die Wendy tijdens opdrachten eruit heeft gekraamd. De beelden liegen nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:02 schreef Frummelie het volgende:
Goh Wendy klaagt ook een keer, die hoor je verder nooit.. het enige wat je haar kan verwijten dat ze voor iedereen klaar staat.
Leg even uit wanneer het napraten is en wanneer is het zeuren?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:06 schreef humpty het volgende:
Over iets napraten is wel wat anders dan er dagen over zeuren en dat kan Mirthe als geen ander
Ja logisch ze heeft al tig keer aangegeven stil te zijn als ze een opdracht uitvoert omdat ze er nerveus van wordt... is toch logisch dat ze geïrriteerd raakt als die malloten toch gaan blčren, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ze klaagt. Met opdrachten is ze een opgewonden standje. Houd je stil, laat mij met rust, stil zijn wanneer ik aan de beurt ben, houd je bek nu eens. Het zijn enkele kreten die Wendy tijdens opdrachten eruit heeft gekraamd. De beelden liegen niet
Even goed lezen dan heb je het antwoord alquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Leg even uit wanneer het napraten is en wanneer is het zeuren?
Okay jouw persoonlijke beoordeling dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:09 schreef humpty het volgende:
[..]
Even goed lezen dan heb je het antwoord al
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Okay jouw persoonlijke beoordeling dus.
Ze raakt redelijk tot snel geïrriteerd, maar volgens mij heb jij daar een ander beeld bijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja logisch ze heeft al tig keer aangegeven stil te zijn als ze een opdracht uitvoert omdat ze er nerveus van wordt... is toch logisch dat ze geïrriteerd raakt als die malloten toch gaan blčren, hoe moeilijk kan het zijn.
Ben ik ook wel benieuwd naar, want dan praat Mirthe ook even na met de andere bewoners. Dan is het geen zeurenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Leg even uit wanneer het napraten is en wanneer is het zeuren?
Ik zal niet ontkennen dat Wendy een kort lontje heeft en snel geïrriteerd kan zijn... maar Wendy is absoluut geen klager.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze raakt redelijk tot snel geïrriteerd, maar volgens mij heb jij daar een ander beeld bij
Ik hoor haar nu tocht echt de halve dag al klagen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat Wendy een kort lontje heeft en snel geïrriteerd kan zijn... maar Wendy is absoluut geen klager.
Dreamteam in actiequote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor haar nu tocht echt de halve dag al klagen.
Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.quote:
Ja toch wel leukquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
Dit is wel een goeie opdracht van de febo voor dit moment.
Het is best pittig en het grootste deel deel van de bewoners hebben doordat ze er al 10 maanden in zitten en geen prikkels krijgen een heel kort lontje.
Dit kan nog wel eens lekker bonje gaan worden.
Vervelend voor hun maar goed voor de streamers.
Ja klopt, was wel naadje hoor net bij Moirama..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.
Vind dat ze wel risico nemen door zo laag te gaan. Keer uitschieten of iemand anders maakt een onverwachte beweging en je zit wel op de grond.
Geklungel bij het wisselen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nu net weer gebeurt dan? Waarom vloog die bal er nu weer af?...
Janet is canceled....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. Ī50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Janet kan ook even luisteren en die plank iets hoger houden. Dat lukt haar dan niet en begint ze te zeuren en te klagen. Ze kan ook rustig zeggen, het lukt mij niet, kan iemand het overnemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef OmaJacky het volgende:
De discussie gaat erover dat er dus om de 15 minuten gewisseld moet worden.
Bern nam nu over en trekt t touw omhooggevallen, Janet redt het niet om t touw weer hoger te houden en hoppa bal eraf.
Janet krijgt de schuld maar dat klopt niet denk ik.
Ik snap Janet in deze wel.
Sjanet en Eunie lieten beide de plank te ver terug zakken na een correctiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nu net weer gebeurt dan? Waarom vloog die bal er nu weer af?...
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor alleen maar gezeur bij Wendy en Janet. Het ligt echt niet aan hun, echt niet
En dan is Erik er niet bijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. Ī50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Bern hield hem idd te hoog en Janet had de kracht niet om de plank hoger te houden. De anderen hadden er geen moeite mee overigensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.
Ik begrijp Wendy haar 'geklaag' wel.
Tiano die het niet lang kan volhouden vanwege z'n rug weet t allemaal beter hoe het moet.
In het sv staat alles wat er gezegd is, ze mogen ook niiet met hun lijf de bal tegen houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.
Vind dat ze wel risico nemen door zo laag te gaan. Keer uitschieten of iemand anders maakt een onverwachte beweging en je zit wel op de grond.
Neuh.. seconden voor Sjanet en Eunie aan hun touwen gingen rotzooien was er niets aan de handquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.
Ik begrijp Wendy haar 'geklaag' wel.
Tiano die het niet lang kan volhouden vanwege z'n rug weet t allemaal beter hoe het moet.
Mijn voorspelling komt dus uit, al is dat niet zo moeilijk dat vooraf te voorspellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. Ī50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Hun taak is nu om die "Fatale Comb's" te vermijden Sjanet+ Ieder anderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorspelling komt dus uit, al is dat niet zo moeilijk dat vooraf te voorspellen.
Thnxquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjanet en Eunie lieten beide de plank te ver terug zakken na een correctie
Dat gaat vast een keertje foutquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het touw bij Eunie ligt weer bijna op de grond![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet lang goed op deze manierquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat de plank bij Jappie nu op zijn tenen ligt
Jappie is de Laaghouder ja, hoeft maar één keer fout te gaan en ze kunnen weer rustig gaan klaverjassen met z'n allequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet lang goed op deze manier
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rustquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie is de Laaghouder ja, hoeft maar één keer fout te gaan en ze kunnen weer rustig gaan klaverjassen met z'n alle
Lijkt wel.. effe wachten op de floor camquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rust
Ze halen hem alweer omhoog zie ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt wel.. effe wachten op de floor cam
Volgens mij touche hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt wel.. effe wachten op de floor cam
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát stukkie touw van Eunie... ligt fout
[ afbeelding ]
Als dat zo was, kunnen ze de plank gewoon op de touwen laten zakken en wat anders gaan doen 21 uur langquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligt
Ja daar steunt de plank opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát stukkie touw van Eunie... ligt fout
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat zo was, kunnen ze de plank gewoon op de touwen laten zakken en wat anders gaan doen 21 uur lang
touw mag de grond niet rakenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligt
Dan zijn ze nu af bij iedereen hangt het touw op de grond, ik denk dat ze het tout wat om te plank zit bedoelenquote:
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh... dit klopt echt niet meer hoor![]()
[ afbeelding ]
Precies, wie bekommert zich erom, als die bal maar stil op de plank ligt, leg 'm gewoon op de touwenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.
hij schommelt nog wel af en toe een beetje , maar tis wel erg laagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.
nog even en dan wordt dat omgeroepen:: jullie zijn klaar, touw ligt al tig minuten op de grondquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rust
Ja echt hé... jammer dat ze die cam er niet even onder laten kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
hij schommelt nog wel af en toe een beetje , maar tis wel erg laag
Stel dat ze één seonde zien... en die hele geweldige 24 uur opdracht na 4 uur al cancellen...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé... jammer dat ze die cam er niet even onder laten kijken.
Dat is nu 200 in totaal dus nog voor 400 de hele nacht staanquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stel dat ze één seonde zien... en die hele geweldige 24 uur opdracht na 4 uur al cancellen...Nehh
Jipquote:
Gaan ze niet halenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nu 200 in totaal dus nog voor 400 de hele nacht staan
Er gaat weer over gepakt worden Zoe heeft het heel zwaar nuquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ben ik 1 minuut weg en het gaat weer fout ?
Denk het ook nietquote:
gelukkig iets wat ze niet met een vinger in de neus halen, laat de spanningen maar oplopen. Het lag aan Eunice vlgs Zoe maar nu aan ???????quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef Wibehh het volgende:
FEBO weer zwaar gefaald met de opdracht dus. Dit is toch niet te doen man
Het vooruitzicht nog 50 euro te kunnen verdienen ofzo is ook niet echt motiverend om een nacht wakker te blijven.quote:
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef Wibehh het volgende:
FEBO weer zwaar gefaald met de opdracht dus. Dit is toch niet te doen man
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het vooruitzicht nog 50 euro te kunnen verdienen ofzo is ook niet echt motiverend om een nacht wakker te blijven.
Heerlijk al dat gekibbelquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik vind het een prima opdracht
500? Nee hoor 400quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen nog Ī500 winnen ..ook leuk, maar iets minder leuk dan 3½uur geleden
Wel gehoord dat ze morgen geen eten hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.
Waar is de manager om te motiveren?
Ja het heeft wel wat, de lontjes zijn kortquote:
Is het ook, maar er is helemaal geen spanning. Ik kijk al weken niet meer de streams, omdat er amper wat gebeurt. Heel jammer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik vind het een prima opdracht
Het was 600 4x erafgerold =-200 blijft 400 overquote:
Denk niet dat ze staan te wachten op een Mori die ze constant aanmoedigt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.
Waar is de manager om te motiveren?
KLopt, maar dit heeft al wat strubbeling gegeven hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Is het ook, maar er is helemaal geen spanning. Ik kijk al weken niet meer de streams, omdat er amper wat gebeurt. Heel jammer.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben maar één minuut weggeweest... knap
En dan die van net van Zoe en Rupertfaal er bij is 200quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
150 is al weg zegt Mirthe, en we zitten nog niet eens op een kwart van de tijd zegt Erik
Ze wordt op handen gedragen steeds als ze tijdens een opdracht iets niet kan krijgt ze applausquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze staan te wachten op een Mori die ze constant aanmoedigt.
Dus statistisch gezien staan ze binnen die 24 uur op Ī0quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En dan die van net van Zoe en Rupertfaal er bij is 200
Ik ben bang dat Miertje weer uit haar nek kletst.. de Bal is er maar 2x af geweest voor zover ik kan terugkijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En dan die van net van Zoe en Rupertfaal er bij is 200
Proberen wordt gewaardeerd, zie het niet echt gemeende applaus ook wel bij andere mislukkelingenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wordt op handen gedragen steeds als ze tijdens een opdracht iets niet kan krijgt ze applaus
O oke, Erik verbeterde haar niet, dus nam het voor waar aanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Miertje weer uit haar nek kletst.. de Bal is er maar 2x af geweest voor zover ik kan terugkijken
Volgens mij 2x eraf en ook 1x tegen het been van.....geen idee maar dat las ik ff terug in de Cos en net weer 1xquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Miertje weer uit haar nek kletst.. de Bal is er maar 2x af geweest voor zover ik kan terugkijken
Nee, hoor het nu van jou. Hoe ziet die finale er eigenlijk uit, gaan ze een eindspel doen voor we winnaar oid?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, maar dit heeft al wat strubbeling gegeven hoor.
Heb je meegekregen dan dat 25 augustus waarschijnlijk de finale is?
Met die gasten daar?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Zonde, dat Imadiddin de afgelopen maanden niet de kans heeft gegrepen om zijn Nederlands te verbeteren.
en Isaac met zijn taalgebruik die dat dezequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Zonde, dat Imadiddin de afgelopen maanden niet de kans heeft gegrepen om zijn Nederlands te verbeteren.
Volgens Zoë was het de schuld van Eunice, nee zegt Bep, Eunice was hier toen al wegquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij 2x eraf en ook 1x tegen het been van.....geen idee maar dat las ik ff terug in de Cos en net weer 1x
Ja dan was jij de verslaggever...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
Gaat hardhad wel zin in een nachtje streamen maar benieuwd of er nog iets over is tegen die tijd.
En Zoë bedelen voor wat hamburgers met patat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Vandaag nu dus, moest voor half 5 anders ging het niet door
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Zoë bedelen voor wat hamburgers met patat.
Mori de slechtste manager tot nu toe 690 euro, en er zijn al spulletjes gekocht, dus het eindbedrag is nog hoger.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:03 schreef schizolientje het volgende:
mijn fantasie slaat op hol, wat als er nu een muis langs loopt??
wordt die geplet door de plankquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:03 schreef schizolientje het volgende:
maar dan weer gered door die touwen want die plank valt niet plat op de grondquote:
Daan laat iemand een scheet en dan verdwijnt ie vanzelf weer ..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:03 schreef schizolientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |