Naar de mis voor je vader?quote:
Veel cola drinken heb ik weleens gehoord.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer last dan ik al de hele vakantie had daar
Heer aloa.quote:
Had een andere truc die prima werkte.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel cola drinken heb ik weleens gehoord.
Ik voorzie in jouw toekomst een six-pack.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
We zullen zien! Ik ben nog taco-pulled chicken-pizza-maagd
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik voorzie in jouw toekomst een six-pack.
quote:Bier wel.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor daar gaat ie [ link | afbeelding ]
[..]
Ik vind het mooi dat ze bijna alle delen van een varken eten of ergens voor gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.
De vraag is hoe veilig dat ijs is maar oke.
Die varkenskoppen waren niet gekoeld nee
Nou ja ik dacht als jij het 20 keer post kan het nog wel een keerquote:
Ik weet niet of ik het wil weten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had een andere truc die prima werkte.
Niet aan te bevelen, maar oke
Pff lastig nr. 1 weet ik iig wel, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Spannend bij de onderschriften.Jij gaat ook goed.
Nog één ronde hierna denk ik.
Urbanus?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze toen zei was dat alles er lag van het varkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze bijna alle delen van een varken eten of ergens voor gebruiken.
Kerk is zo kut.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mario moet 5 euro betalen om zijn vaders naam genoemd te krijgen.Ik dacht dat het gekkigheid was. Maar het is dus echt zo.
Ja er zitten weer hele leuke tussen. Ik vind het altijd lastiger een leuke foto te kiezen dan een onderschrift te bedenken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff lastig nr. 1 weet ik iig wel, ik moest hardop lachen.
Ook dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze nodig om schadeclaims te betalen?
Jawel juist die pleuren er geld in die ze niet hebben. Stelletje boevenquote:
Geen idee verder hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel juist die pleuren er geld in die ze niet hebben. Stelletje boeven
Ik had wat achter de hand, deze ook maar die kwam weer van pas hier in de scquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er zitten weer hele leuke tussen. Ik vind het altijd lastiger een leuke foto te kiezen dan een onderschrift te bedenken.
Het werkt als je geld geeft leef je langer in het hiernamaals. Ofzo, geld geldklopperij dus.quote:
Welke kerk bedoel je nu dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt als je geld geeft leef je langer in het hiernamaals. Ofzo, geld geldklopperij dus.
Alle kerken het geld blinkt in de gebouwenquote:
Elke mooie kerk is opgebouwd van gelovig geld. En elke Moskeequote:
Het overgrote deel staat er ook al eeuwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke mooie kerk is opgebouwd van gelovig geld. En elke Moskee
Lijkt me lang genoeg, tijd voor wat andersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het overgrote deel staat er ook al eeuwen.
Alles afbrekenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me lang genoeg, tijd voor wat anders
Moskee niet zo lang hoor (hier)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het overgrote deel staat er ook al eeuwen.
Ik kreeg dat ook, maar stortte nooit watquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg ook 3 keer per jaar het verzoek om even te storten.
Kerken worden gesloopt, ga lekker thuis op je matje liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet idd, maar het worden er steeds meer wel.
WIll u de mandjes, de zakjes en de busjes doorgeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle kerken het geld blinkt in de gebouwen
Hahahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg ook 3 keer per jaar het verzoek om even te storten.
Manipulatiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op het vatti verhaal.Is toch erg?
5 euro betalen anders noemen we hem niet.
Tsjaa, maar dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kerken worden gesloopt, ga lekker thuis op je matje liggen.
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een puntquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op het vatti verhaal.Is toch erg?
5 euro betalen anders noemen we hem niet.
Dat vind ik wel een mooie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een punt
Ja Gunther !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een punt
[..]
Dat is in NL ook hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mario moet 5 euro betalen om zijn vaders naam genoemd te krijgen.Ik dacht dat het gekkigheid was. Maar het is dus echt zo.
Nee hoor niet naar de kerk gaan is hartstikke gratis. Graf bezoeken kost niks.quote:
Ik ben niet katholiek.quote:
Er in liggen dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor niet naar de kerk gaan is hartstikke gratis. Graf bezoeken kost niks.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja het kost wat tijd om het graf te vinden.quote:
Nog niet eens zo gek ideequote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat ze zijn jas ritueel gaan verbrandenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
En degene die 'm aanheeft dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat ze zijn jas ritueel gaan verbranden
Hop in het vuur het is net fokquote:
Oh rood leer ik zou daar wel zuinig op zijn.quote:
Alle schappen leeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh rood leer ik zou daar wel zuinig op zijn.
Sorryquote:
quote:
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dagquote:
Valt nog mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dag
Een kopje per dag, verslaafd?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dag
Starbucks.quote:
Het is na mijn thee in de ochtend en mijn pallet koffie die ik had besteld (ook met caramel) een tijd voor een peuk met die meukquote:
Ja eigenlijk wel omdat ik die shit in huis moet hebben.quote:
Je bent duidelijk niet de enige.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is na mijn thee in de ochtend en mijn pallet koffie die ik had besteld (ook met caramel) een tijd voor een peuk met die meuk
Ik probeer minder te roken en dat is mijn strategiequote:
Minder roken werkt niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer minder te roken en dat is mijn strategie
Een koffie voor jou.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Zolang het hier niet over virtuele koffie en GVD enzo gaat
Virtuele koffie is wel de minst viezequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Virtuele koffiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Nee weet ik maar ik rook al een maand de helft. Het is een beloning die peuk en dan geniet ik er ook van ipv gewoontequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Minder roken werkt niet.
Althans bij mij werkte dat niet.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Ja doe nou niet alsof je dat niet weet, elke ochtend in DTS dat koffie gezeik. Boehoe ik wil latte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |