abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2023 @ 07:09:39 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209859848
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 00:47 schreef Viv het volgende:
Aangezien het hier zo vaak over coaches op LinkedIn gaat: ik kwam net dit briljant geschreven stuk tegen van een universitair docent die op coachingscursus gestuurd werd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20230708
(geen paywall)

O+
Die analyse is waanzinnig O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_209859914
Marcel Frissen was zo vet als een pad en bouwt er maar een heel lulverhaal omheen om zichzelf te promoten op Linkedin… (inclusief voor en na foto uiteraard!!!!!)

quote:
Het gewicht van trauma's letterlijk achter je laten!

September 2021 woog ik nog 119,5 kilo! Iets dat ik op dat moment zelf niet zag. Dit gewicht was de uiterlijke verandering die het 11 jaar leven met #trauma en #ptss had gedaan. Ik was me gaan verlaten in slecht gedrag en was de controle over mijn lichaam, geest en leven kwijt. Het #eigenaarschap was ik totaal verloren. zover zelfs dit ik het leven nietmeer zag zitten. Maar toch ben ik blijven vechten en geloofde ik niet dat ik, zoals ze me hadden gezegd, was 'uitbehandeld' en er maar mee moest leren leven. Want de therapieën en klinische opnames die ik de voorliggende jaren had gevolgd en ondergaan hadden geen enkele verandering teweeg gebracht. Sterker nog, het ging alleenmaar slechter!

Wat ik met deze post wil bereiken is heel simpel. Blijf vechten voor jezelf en neem de controle terug over je leven. Durf buiten de lijntjes te kleuren als de aangeboden therapieën voor jou niet werken. Kijk veder dan je laatste trauma en stel je kwetsbaar op. Alleen dan zul je merken dat er verandering mogelijk is. Ook buiten de reguliere #geestelijkegezondheidszorg zijn er waanzinnige goede therapieën, coaches en mogelijkheden die je op het juiste pad kunnen brengen.

Je bent het waard om voor te vechten en terug #eigenaarschap over je leven te pakken.

Nu inmiddels 37 kilo lichter en een lichaam en geest dat gevuld is met #rust en #positiviteit #help ik graag andere deze stappen ook te zetten. Niet alleen binnen de #hoogrisicosector maar zeker ook daarbuiten.

Dus heb jij het gevoel dat je de controle over je leven kwijt bent of dat je wel graag wilt veranderen, maar gewoonweg niet weet hoe of waar je moet beginnen. Stuur dan gerust vrijblijvend een bericht of een mail.

www.mindforcecoaching.com
U MAD?
  woensdag 12 juli 2023 @ 07:42:28 #103
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209860056
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios

Echt niets zeggen maar wel je tieten showen op LinkedIn
Dat gaat steeds verder weg van een professioneel werk forum.
Het wordt ook steeds lastiger om niet iets te zeggen als "goeie voorgevel" ofzo :') Met zulke aandachtshoererij vraag je er gewoon om.
Maarja onder je eigen naam dat doen is niet verstandig, dalijk zoek je een nieuwe baan en komt je werkgever zoiets tegen, wat in deze tijd natuulijk megaseksistisch is :')

Misschien moeten we met Fok! een nep account aanmaken en delen zodat we allerlei sjieke commentaren kunnen geven op die vrouwen die aandacht willen voor hun tietjes, nikskunnende coaches en onnodige discussies aan kunnen gaan met al die zichzelfgeweldigvindende-facebookverhaal-figuren :D
Iets van Nico Oscar Trabajo ofzo (N.O. Trabajo).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Manager PR/Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 08:21:30 #104
269689 crew  Viv
pi_209860302
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
Marcel Frissen was zo vet als een pad en bouwt er maar een heel lulverhaal omheen om zichzelf te promoten op Linkedin… (inclusief voor en na foto uiteraard!!!!!)
[..]

Goh, een coachee die coach wordt. :o :')

Dit stuk op zijn website is ook veelzeggend:
quote:
Ik ging mezelf verdiepen in coachingsmogelijkheden. Ik bestudeerde en bezocht inspirerende personen met veel ervaring en andere inzichten op dit vlak: Jan Rodenburg (De Hemisfeer, Psycholoog), Michael Pilarczyk (Mistermindset), Lucas van Gool (TRE), ACT coaching, Wayne Dyer , Richard de Leth (OERsterk), Bart Scholtissen (Back To Your Nature),Michiel van der Pols (Doorbraakcoaching) en Tony Robbins. Verder ben ik gestart met Yoga, Breathwork en Meditatie.
Bij een aantal van hen ben ik ook zelf onder “behandeling” geweest en zijn nog steeds mijn coach. Zij en mensen in mijn directe omgeving stimuleerden me om mijn ervaringen, kennis en inspirerend levensverhaal in te gaan zetten als coach. Ieder succesvol persoon heeft immers een goede coach nodig waar hij mee kan sparren.
Eén coach, wellicht, maar négen?! Dat onderstreept wat in het hierboven gelinkte NRC-artikel gezegd werd, dat het beoogde doel helemaal niet bereikt wordt. In het gunstigste geval is het een wassen neus, vaker is er een averechts effect:

quote:
Nu is de vraag of deze bekentenissen ons dichter bij onszelf brengen. Foucault zou sceptisch zijn en ons erop wijzen dat dit verlangen naar de waarheid, naar de bevrijdende kennis over onszelf, nooit kan worden bevredigd. Al onze bekentenissen brengen volgens hem wel iets anders teweeg, namelijk een specifieke taal – Foucault spreekt van een discours – om over onszelf na te denken. Foucault constateert dat wij onszelf in ons verlangen naar kennis aan deze discoursen onderwerpen. Dat klinkt zwaar, maar hij bedoelt dat wij onszelf steeds meer gaan begrijpen in de termen die deze discoursen voortbrengen.
[..]
Met onze bekentenissen graven we niet zozeer ons unieke zelf uit, maar bedelven we onszelf onder een laag van geleende taal uit de coachingspraktijk. Zo heeft het coachingsdiscours zich volgens Van Brederode „meester gemaakt van onze beleving, onze zelfperceptie aangetast en de communicatie met onze naasten verontreinigd”. Misschien gaat het wat ver om te spreken van verontreinigde communicatie, al verbaas ik me regelmatig over de manier waarop het coachingsjargon in onze relatie tot onszelf en anderen tot uitdrukking komt. Zo kunnen raadselachtige zinnen zoals ‘Ik merk dat ik moeite heb om verbinding te maken met mezelf’ op veel bijval en begrip rekenen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20230708
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:25:19 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209860318
Doorbraakcoaching, weer eens wat anders dan een doorbraakbloeding
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:32:50 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209860372
quote:
Zo kunnen raadselachtige zinnen zoals ‘Ik merk dat ik moeite heb om verbinding te maken met mezelf’ op veel bijval en begrip rekenen.
Ja, dit dus.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209861457
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:25 schreef Molo het volgende:
Doorbraakcoaching, weer eens wat anders dan een doorbraakbloeding
Ik krijg een maagbloeding van dat soort verhalen
U MAD?
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:46:27 #108
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_209863567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat een creatieve armoede als je hiermee gaat lopen shinen. En deze flapdrol reageert op IEDERE post. :')
Martijn Konings lijkt mij een enorme lul.
Yea, she's on crack.
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:12:45 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209870419
Hoe gaat eigenlijk met de fenomenen Rob Mes - verbinder en Lesley van 🎯pstal?
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:14:36 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209870442
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die man van demente 'blok aan been' Hester ben ik ook kwijt trouwens
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:16:17 #111
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209870462
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Die man van demente 'blok aan been' Hester ben ik ook kwijt trouwens
Mantelzorgveteraan

Blijkbaar net een hartinfarct gehad. Dat biedt nieuwe kansen.
pi_209870470
quote:
Vraag het ze en laat het ons weten
pi_209870758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:21 schreef Viv het volgende:

Zo kunnen raadselachtige zinnen zoals ‘Ik merk dat ik moeite heb om verbinding te maken met mezelf’ op veel bijval en begrip rekenen.
Helemaal niet zo'n gekke zin toch?
Als je dissociatieve problemen hebt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:56:57 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209870983
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Mantelzorgveteraan

Blijkbaar net een hartinfarct gehad. Dat biedt nieuwe kansen.
Oef :D :P
pi_209877496
Overigens komt er nu een new wave van jongeren op LinkedIn, die posten dat ze afgestudeerd zijn. :')

Bitch dat betekent helemaal niks. Ga eerst maar aan het werk. Ik vermoed dat LinkedIn met deze generatie nog raarderder gaat worden.
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:21:14 #116
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209878144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:42 schreef daNpy het volgende:

[..]
Het wordt ook steeds lastiger om niet iets te zeggen als "goeie voorgevel" ofzo :') Met zulke aandachtshoererij vraag je er gewoon om.
Maarja onder je eigen naam dat doen is niet verstandig, dalijk zoek je een nieuwe baan en komt je werkgever zoiets tegen, wat in deze tijd natuulijk megaseksistisch is :')

Misschien moeten we met Fok! een nep account aanmaken en delen zodat we allerlei sjieke commentaren kunnen geven op die vrouwen die aandacht willen voor hun tietjes, nikskunnende coaches en onnodige discussies aan kunnen gaan met al die zichzelfgeweldigvindende-facebookverhaal-figuren :D
Iets van Nico Oscar Trabajo ofzo (N.O. Trabajo).
Ik vind het wel mooi dat ze 5 likes en precies 0 reacties heeft gekregen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:29:39 #117
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209878276
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens komt er nu een new wave van jongeren op LinkedIn, die posten dat ze afgestudeerd zijn. :')
Ja, de Fontys waar ik op heb gezeten feliciteert dus iedereen die afgestudeerd is en dat komt dan bij mij zichtbaar :')
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 01:07:29 #118
269689 crew  Viv
pi_209885932
Vrouw heeft stress en krijgt een burnout, wordt vervolgens stress/burnout coach voor vrouwen, WIE HAD DAT GEDACHT? Nou Rosalie, wij allemaal wel eigenlijk? :|W

quote:
Wie had gedacht dat er zoiets moois uit zo’n pittige periode zou komen.

Veel te lang pleegde ik roofbouw op mijn lichaam en putte ik m’n geest uit. Ik wilde het allemaal goed doen: een zelfstandige, fulltime werkende moeder van twee jonge kindjes zijn (ook tijdens de corona tijd) die ook nog eens altijd energie had.

Ik viel om. Angsten, somberheid en fysieke achteruitgang volgde. Nu, na jarenlang opkrabbelen met de juiste hulp, heb ik geleerd hoe belangrijk balans en rust is. Je hoeft niet altijd te pieken, te shinen. In elke dag, maand, jaar, leven gaan we op en neer. En dat ‘neer’ hebben we soms nodig voor reflectie en om op te laden. Net als de natuur dit met de seizoenen doet.

Wat ik jou als vrouw nu wil bieden zijn lieve, warme en fijne momenten voor jezelf. Om het zenuwstelstel te kalmeren, creatief te zijn, herkenning te vinden in vrouwen zoals jij en te verbinden met de natuur.

Met de opleiding tot Mindfulness & Yin yoga stress coach en de Yoga nidra teacher training op zak duik ik dieper in de wereld van persoonlijke ontwikkeling. Ik voel me meer dan klaar om andere vrouwen een prachtige middag te bieden. En dit soort reacties bemoedigen enorm:

“De mini retreats van Rosalie zijn elke keer weer een feestje. Met haar fijne stem begeleidt ze je door verschillende mindfulness en creatieve oefeningen, en vormen van yoga heen. Alles heel passend rondom een bepaald thema. Op naar de volgende!”

“Rosalie is een hele fijne trainer. Door de voorbeelden en ervaringen die ze zelf geeft wordt er direct een veilige sfeer neergezet. De middag gaf mij de boost die ik nodig had. Ik kwam fluitend thuis. Bedankt hiervoor!”

Lieve vrouw, je bent van harte welkom! Dit najaar staan 4 super mooie sessies gepland. Incl. cadeautjes :) Check de flyer in de comments (website nog under construction).

Liefs, Rosalie

#mindfulness #yinyoga #yoganidra #retreat #balans #moederschap #burnout #creativiteit
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7084904978380705793
pi_209886687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 01:07 schreef Viv het volgende:
Vrouw heeft stress en krijgt een burnout, wordt vervolgens stress/burnout coach voor vrouwen, WIE HAD DAT GEDACHT? Nou Rosalie, wij allemaal wel eigenlijk? :|W
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7084904978380705793
Volgt de linkedin strategie voor een post. Zielig verhaal huil huil huil >>> ik verkoop wat >>> haha het gaat eigenlijk om mij mij mij en niet om zielig verhaal waar heel veel mensen last van hebben.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 08:38:40 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_209886831
Ik vind het bijzonder dat er altijd op de vrouw gefocust wordt. Hebben mannen dit niet nodig?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 08:47:24 #121
269689 crew  Viv
pi_209886971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Volgt de linkedin strategie voor een post. Zielig verhaal huil huil huil >>> ik verkoop wat >>> haha het gaat eigenlijk om mij mij mij en niet om zielig verhaal waar heel veel mensen last van hebben.
Een groter cliché bestaat er niet op LinkedIn: mensen die iets naars doormaken en zich daarna profileren als expert in het voorkomen/behandelen van dat probleem. En toch brengen ze het altijd alsof ze een heel ongebruikelijk pad bewandelen. :')

En dat verkopen inderdaad. Ze gunnen het iedereen om zich ook zo fijn te voelen, maar dan wel alleen iedereen die hun portemonnee trekt. :+
pi_209886973
quote:
Rob Mes even opgezocht, die post nog dagelijks. Je kunt je ook opgeven om met hem mee te lopen op zijn dagelijkse rondje wandelen #WalkieTalkie
pi_209887052
Vriendin van het topic. LinkedIn tietenmeisje: Lotte de Man.

Nu heb ik de tijd genomen om dit interview te bekijken. Ik moet zeggen dat ze goed is in wat ze verkoopt. Iedereen op LinkedIn kent haar. Iedereen heeft haar wel eens voorbij zien komen op LinkedIn.

In het interview is ze ook vrij kundig (mbt LinkedIn branding), dus duimpje omhoog voor haar. :*
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 08:56:20 #124
269689 crew  Viv
pi_209887103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er altijd op de vrouw gefocust wordt. Hebben mannen dit niet nodig?
Speciaal voor jou: een mannencoach :Y)

quote:
Overgave .... een modekreet of noodzakelijk?🤷‍♂️

Volgens het woordenboek betekent overgave zoiets als:

- toegeven dat je verloren hebt
- het opgeven van de strijd

De spirituele betekenis van overgave betekent zoiets als:

Volledig opgaan in de stroom die zich nu in je leven aandient, waar je honderd procent ‘ja’ tegen zegt zonder enige verwachting, weerstand of reserve. Je ego vindt overgave maar niets. Het wil het liefst de controle houden en leeft meer in verleden en toekomst dan in het nu.

Beide betekenisen gaan uit van een strijd.

Namelijk de strijd tussen je verstand en je gevoel.

Als je veel in je hoofd zit en je wilt meer rust in je hoofd is er maar 1 manier. Namelijk verstillen en gaan voelen.

De beste manier om weer te gaan voelen is de stilte opzoeken in de natuur.

Voorwaarde om je over te geven aan de stilte in de natuur is veiligheid.👷‍♂️

Mijn taak als "mannencoach" is in eerste aanleg dan ook zorgen voor een "veilige omgeving".

Pas op het moment dat je je volledig veilig voelt, is overgeven aan je gevoel mogelijk.

De manier waarop ik werk om mannen weer in contact te brengen met hun gevoel is met een blik naar boven en met beide benen op de grond.

Vanuit een veilige basis weer leren voelen en vooral weer vertrouwen op je gevoel.

Om de stap te nemen om uit je hoofd te gaan en weer te gaan voelen daar is ongelooflijk veel lef voor nodig.

Heb je lef en durf je samen met mij de sprong te wagen dan graag een privéberichtje?

Is dit een quick fix?

Nee, dit is een proces waarbij de mate waarin jij in staat bent tot overgave, bepaalt hoe makkelijk en snel jij weer bij je gevoel kunt komen.

De komende weken heb ik nog plek nog plek voor 1 coaching.

Zie ik jou binnenkort?

#coaching #persoonlijkeontwikkeling #trauma
https://www.linkedin.com/(...):7084763053312856064
  vrijdag 14 juli 2023 @ 09:16:46 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209887323
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:52 schreef Duiveltja het volgende:
Vriendin van het topic. LinkedIn tietenmeisje: Lotte de Man.
Geen tieten in het filmpje. Teleurgesteld ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')