abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2023 @ 07:09:39 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209859848
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 00:47 schreef Viv het volgende:
Aangezien het hier zo vaak over coaches op LinkedIn gaat: ik kwam net dit briljant geschreven stuk tegen van een universitair docent die op coachingscursus gestuurd werd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20230708
(geen paywall)

O+
Die analyse is waanzinnig O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_209859914
Marcel Frissen was zo vet als een pad en bouwt er maar een heel lulverhaal omheen om zichzelf te promoten op Linkedin… (inclusief voor en na foto uiteraard!!!!!)

quote:
Het gewicht van trauma's letterlijk achter je laten!

September 2021 woog ik nog 119,5 kilo! Iets dat ik op dat moment zelf niet zag. Dit gewicht was de uiterlijke verandering die het 11 jaar leven met #trauma en #ptss had gedaan. Ik was me gaan verlaten in slecht gedrag en was de controle over mijn lichaam, geest en leven kwijt. Het #eigenaarschap was ik totaal verloren. zover zelfs dit ik het leven nietmeer zag zitten. Maar toch ben ik blijven vechten en geloofde ik niet dat ik, zoals ze me hadden gezegd, was 'uitbehandeld' en er maar mee moest leren leven. Want de therapieën en klinische opnames die ik de voorliggende jaren had gevolgd en ondergaan hadden geen enkele verandering teweeg gebracht. Sterker nog, het ging alleenmaar slechter!

Wat ik met deze post wil bereiken is heel simpel. Blijf vechten voor jezelf en neem de controle terug over je leven. Durf buiten de lijntjes te kleuren als de aangeboden therapieën voor jou niet werken. Kijk veder dan je laatste trauma en stel je kwetsbaar op. Alleen dan zul je merken dat er verandering mogelijk is. Ook buiten de reguliere #geestelijkegezondheidszorg zijn er waanzinnige goede therapieën, coaches en mogelijkheden die je op het juiste pad kunnen brengen.

Je bent het waard om voor te vechten en terug #eigenaarschap over je leven te pakken.

Nu inmiddels 37 kilo lichter en een lichaam en geest dat gevuld is met #rust en #positiviteit #help ik graag andere deze stappen ook te zetten. Niet alleen binnen de #hoogrisicosector maar zeker ook daarbuiten.

Dus heb jij het gevoel dat je de controle over je leven kwijt bent of dat je wel graag wilt veranderen, maar gewoonweg niet weet hoe of waar je moet beginnen. Stuur dan gerust vrijblijvend een bericht of een mail.

www.mindforcecoaching.com
U MAD?
  woensdag 12 juli 2023 @ 07:42:28 #103
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209860056
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios

Echt niets zeggen maar wel je tieten showen op LinkedIn
Dat gaat steeds verder weg van een professioneel werk forum.
Het wordt ook steeds lastiger om niet iets te zeggen als "goeie voorgevel" ofzo :') Met zulke aandachtshoererij vraag je er gewoon om.
Maarja onder je eigen naam dat doen is niet verstandig, dalijk zoek je een nieuwe baan en komt je werkgever zoiets tegen, wat in deze tijd natuulijk megaseksistisch is :')

Misschien moeten we met Fok! een nep account aanmaken en delen zodat we allerlei sjieke commentaren kunnen geven op die vrouwen die aandacht willen voor hun tietjes, nikskunnende coaches en onnodige discussies aan kunnen gaan met al die zichzelfgeweldigvindende-facebookverhaal-figuren :D
Iets van Nico Oscar Trabajo ofzo (N.O. Trabajo).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Manager PR/Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 08:21:30 #104
269689 crew  Viv
pi_209860302
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
Marcel Frissen was zo vet als een pad en bouwt er maar een heel lulverhaal omheen om zichzelf te promoten op Linkedin… (inclusief voor en na foto uiteraard!!!!!)
[..]

Goh, een coachee die coach wordt. :o :')

Dit stuk op zijn website is ook veelzeggend:
quote:
Ik ging mezelf verdiepen in coachingsmogelijkheden. Ik bestudeerde en bezocht inspirerende personen met veel ervaring en andere inzichten op dit vlak: Jan Rodenburg (De Hemisfeer, Psycholoog), Michael Pilarczyk (Mistermindset), Lucas van Gool (TRE), ACT coaching, Wayne Dyer , Richard de Leth (OERsterk), Bart Scholtissen (Back To Your Nature),Michiel van der Pols (Doorbraakcoaching) en Tony Robbins. Verder ben ik gestart met Yoga, Breathwork en Meditatie.
Bij een aantal van hen ben ik ook zelf onder “behandeling” geweest en zijn nog steeds mijn coach. Zij en mensen in mijn directe omgeving stimuleerden me om mijn ervaringen, kennis en inspirerend levensverhaal in te gaan zetten als coach. Ieder succesvol persoon heeft immers een goede coach nodig waar hij mee kan sparren.
Eén coach, wellicht, maar négen?! Dat onderstreept wat in het hierboven gelinkte NRC-artikel gezegd werd, dat het beoogde doel helemaal niet bereikt wordt. In het gunstigste geval is het een wassen neus, vaker is er een averechts effect:

quote:
Nu is de vraag of deze bekentenissen ons dichter bij onszelf brengen. Foucault zou sceptisch zijn en ons erop wijzen dat dit verlangen naar de waarheid, naar de bevrijdende kennis over onszelf, nooit kan worden bevredigd. Al onze bekentenissen brengen volgens hem wel iets anders teweeg, namelijk een specifieke taal – Foucault spreekt van een discours – om over onszelf na te denken. Foucault constateert dat wij onszelf in ons verlangen naar kennis aan deze discoursen onderwerpen. Dat klinkt zwaar, maar hij bedoelt dat wij onszelf steeds meer gaan begrijpen in de termen die deze discoursen voortbrengen.
[..]
Met onze bekentenissen graven we niet zozeer ons unieke zelf uit, maar bedelven we onszelf onder een laag van geleende taal uit de coachingspraktijk. Zo heeft het coachingsdiscours zich volgens Van Brederode „meester gemaakt van onze beleving, onze zelfperceptie aangetast en de communicatie met onze naasten verontreinigd”. Misschien gaat het wat ver om te spreken van verontreinigde communicatie, al verbaas ik me regelmatig over de manier waarop het coachingsjargon in onze relatie tot onszelf en anderen tot uitdrukking komt. Zo kunnen raadselachtige zinnen zoals ‘Ik merk dat ik moeite heb om verbinding te maken met mezelf’ op veel bijval en begrip rekenen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20230708
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:25:19 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209860318
Doorbraakcoaching, weer eens wat anders dan een doorbraakbloeding
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:32:50 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209860372
quote:
Zo kunnen raadselachtige zinnen zoals ‘Ik merk dat ik moeite heb om verbinding te maken met mezelf’ op veel bijval en begrip rekenen.
Ja, dit dus.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209861457
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:25 schreef Molo het volgende:
Doorbraakcoaching, weer eens wat anders dan een doorbraakbloeding
Ik krijg een maagbloeding van dat soort verhalen
U MAD?
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:46:27 #108
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_209863567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat een creatieve armoede als je hiermee gaat lopen shinen. En deze flapdrol reageert op IEDERE post. :')
Martijn Konings lijkt mij een enorme lul.
Yea, she's on crack.
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:12:45 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209870419
Hoe gaat eigenlijk met de fenomenen Rob Mes - verbinder en Lesley van 🎯pstal?
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:14:36 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209870442
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die man van demente 'blok aan been' Hester ben ik ook kwijt trouwens
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:16:17 #111
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209870462
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Die man van demente 'blok aan been' Hester ben ik ook kwijt trouwens
Mantelzorgveteraan

Blijkbaar net een hartinfarct gehad. Dat biedt nieuwe kansen.
pi_209870470
quote:
Vraag het ze en laat het ons weten
pi_209870758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:21 schreef Viv het volgende:

Zo kunnen raadselachtige zinnen zoals ‘Ik merk dat ik moeite heb om verbinding te maken met mezelf’ op veel bijval en begrip rekenen.
Helemaal niet zo'n gekke zin toch?
Als je dissociatieve problemen hebt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:56:57 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209870983
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Mantelzorgveteraan

Blijkbaar net een hartinfarct gehad. Dat biedt nieuwe kansen.
Oef :D :P
pi_209877496
Overigens komt er nu een new wave van jongeren op LinkedIn, die posten dat ze afgestudeerd zijn. :')

Bitch dat betekent helemaal niks. Ga eerst maar aan het werk. Ik vermoed dat LinkedIn met deze generatie nog raarderder gaat worden.
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:21:14 #116
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209878144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:42 schreef daNpy het volgende:

[..]
Het wordt ook steeds lastiger om niet iets te zeggen als "goeie voorgevel" ofzo :') Met zulke aandachtshoererij vraag je er gewoon om.
Maarja onder je eigen naam dat doen is niet verstandig, dalijk zoek je een nieuwe baan en komt je werkgever zoiets tegen, wat in deze tijd natuulijk megaseksistisch is :')

Misschien moeten we met Fok! een nep account aanmaken en delen zodat we allerlei sjieke commentaren kunnen geven op die vrouwen die aandacht willen voor hun tietjes, nikskunnende coaches en onnodige discussies aan kunnen gaan met al die zichzelfgeweldigvindende-facebookverhaal-figuren :D
Iets van Nico Oscar Trabajo ofzo (N.O. Trabajo).
Ik vind het wel mooi dat ze 5 likes en precies 0 reacties heeft gekregen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:29:39 #117
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209878276
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens komt er nu een new wave van jongeren op LinkedIn, die posten dat ze afgestudeerd zijn. :')
Ja, de Fontys waar ik op heb gezeten feliciteert dus iedereen die afgestudeerd is en dat komt dan bij mij zichtbaar :')
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 01:07:29 #118
269689 crew  Viv
pi_209885932
Vrouw heeft stress en krijgt een burnout, wordt vervolgens stress/burnout coach voor vrouwen, WIE HAD DAT GEDACHT? Nou Rosalie, wij allemaal wel eigenlijk? :|W

quote:
Wie had gedacht dat er zoiets moois uit zo’n pittige periode zou komen.

Veel te lang pleegde ik roofbouw op mijn lichaam en putte ik m’n geest uit. Ik wilde het allemaal goed doen: een zelfstandige, fulltime werkende moeder van twee jonge kindjes zijn (ook tijdens de corona tijd) die ook nog eens altijd energie had.

Ik viel om. Angsten, somberheid en fysieke achteruitgang volgde. Nu, na jarenlang opkrabbelen met de juiste hulp, heb ik geleerd hoe belangrijk balans en rust is. Je hoeft niet altijd te pieken, te shinen. In elke dag, maand, jaar, leven gaan we op en neer. En dat ‘neer’ hebben we soms nodig voor reflectie en om op te laden. Net als de natuur dit met de seizoenen doet.

Wat ik jou als vrouw nu wil bieden zijn lieve, warme en fijne momenten voor jezelf. Om het zenuwstelstel te kalmeren, creatief te zijn, herkenning te vinden in vrouwen zoals jij en te verbinden met de natuur.

Met de opleiding tot Mindfulness & Yin yoga stress coach en de Yoga nidra teacher training op zak duik ik dieper in de wereld van persoonlijke ontwikkeling. Ik voel me meer dan klaar om andere vrouwen een prachtige middag te bieden. En dit soort reacties bemoedigen enorm:

“De mini retreats van Rosalie zijn elke keer weer een feestje. Met haar fijne stem begeleidt ze je door verschillende mindfulness en creatieve oefeningen, en vormen van yoga heen. Alles heel passend rondom een bepaald thema. Op naar de volgende!”

“Rosalie is een hele fijne trainer. Door de voorbeelden en ervaringen die ze zelf geeft wordt er direct een veilige sfeer neergezet. De middag gaf mij de boost die ik nodig had. Ik kwam fluitend thuis. Bedankt hiervoor!”

Lieve vrouw, je bent van harte welkom! Dit najaar staan 4 super mooie sessies gepland. Incl. cadeautjes :) Check de flyer in de comments (website nog under construction).

Liefs, Rosalie

#mindfulness #yinyoga #yoganidra #retreat #balans #moederschap #burnout #creativiteit
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7084904978380705793
pi_209886687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 01:07 schreef Viv het volgende:
Vrouw heeft stress en krijgt een burnout, wordt vervolgens stress/burnout coach voor vrouwen, WIE HAD DAT GEDACHT? Nou Rosalie, wij allemaal wel eigenlijk? :|W
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7084904978380705793
Volgt de linkedin strategie voor een post. Zielig verhaal huil huil huil >>> ik verkoop wat >>> haha het gaat eigenlijk om mij mij mij en niet om zielig verhaal waar heel veel mensen last van hebben.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 08:38:40 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_209886831
Ik vind het bijzonder dat er altijd op de vrouw gefocust wordt. Hebben mannen dit niet nodig?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 08:47:24 #121
269689 crew  Viv
pi_209886971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Volgt de linkedin strategie voor een post. Zielig verhaal huil huil huil >>> ik verkoop wat >>> haha het gaat eigenlijk om mij mij mij en niet om zielig verhaal waar heel veel mensen last van hebben.
Een groter cliché bestaat er niet op LinkedIn: mensen die iets naars doormaken en zich daarna profileren als expert in het voorkomen/behandelen van dat probleem. En toch brengen ze het altijd alsof ze een heel ongebruikelijk pad bewandelen. :')

En dat verkopen inderdaad. Ze gunnen het iedereen om zich ook zo fijn te voelen, maar dan wel alleen iedereen die hun portemonnee trekt. :+
pi_209886973
quote:
Rob Mes even opgezocht, die post nog dagelijks. Je kunt je ook opgeven om met hem mee te lopen op zijn dagelijkse rondje wandelen #WalkieTalkie
pi_209887052
Vriendin van het topic. LinkedIn tietenmeisje: Lotte de Man.

Nu heb ik de tijd genomen om dit interview te bekijken. Ik moet zeggen dat ze goed is in wat ze verkoopt. Iedereen op LinkedIn kent haar. Iedereen heeft haar wel eens voorbij zien komen op LinkedIn.

In het interview is ze ook vrij kundig (mbt LinkedIn branding), dus duimpje omhoog voor haar. :*
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 08:56:20 #124
269689 crew  Viv
pi_209887103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er altijd op de vrouw gefocust wordt. Hebben mannen dit niet nodig?
Speciaal voor jou: een mannencoach :Y)

quote:
Overgave .... een modekreet of noodzakelijk?🤷‍♂️

Volgens het woordenboek betekent overgave zoiets als:

- toegeven dat je verloren hebt
- het opgeven van de strijd

De spirituele betekenis van overgave betekent zoiets als:

Volledig opgaan in de stroom die zich nu in je leven aandient, waar je honderd procent ‘ja’ tegen zegt zonder enige verwachting, weerstand of reserve. Je ego vindt overgave maar niets. Het wil het liefst de controle houden en leeft meer in verleden en toekomst dan in het nu.

Beide betekenisen gaan uit van een strijd.

Namelijk de strijd tussen je verstand en je gevoel.

Als je veel in je hoofd zit en je wilt meer rust in je hoofd is er maar 1 manier. Namelijk verstillen en gaan voelen.

De beste manier om weer te gaan voelen is de stilte opzoeken in de natuur.

Voorwaarde om je over te geven aan de stilte in de natuur is veiligheid.👷‍♂️

Mijn taak als "mannencoach" is in eerste aanleg dan ook zorgen voor een "veilige omgeving".

Pas op het moment dat je je volledig veilig voelt, is overgeven aan je gevoel mogelijk.

De manier waarop ik werk om mannen weer in contact te brengen met hun gevoel is met een blik naar boven en met beide benen op de grond.

Vanuit een veilige basis weer leren voelen en vooral weer vertrouwen op je gevoel.

Om de stap te nemen om uit je hoofd te gaan en weer te gaan voelen daar is ongelooflijk veel lef voor nodig.

Heb je lef en durf je samen met mij de sprong te wagen dan graag een privéberichtje?

Is dit een quick fix?

Nee, dit is een proces waarbij de mate waarin jij in staat bent tot overgave, bepaalt hoe makkelijk en snel jij weer bij je gevoel kunt komen.

De komende weken heb ik nog plek nog plek voor 1 coaching.

Zie ik jou binnenkort?

#coaching #persoonlijkeontwikkeling #trauma
https://www.linkedin.com/(...):7084763053312856064
  vrijdag 14 juli 2023 @ 09:16:46 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209887323
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:52 schreef Duiveltja het volgende:
Vriendin van het topic. LinkedIn tietenmeisje: Lotte de Man.
Geen tieten in het filmpje. Teleurgesteld ;(
  vrijdag 14 juli 2023 @ 09:43:09 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209887634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:56 schreef Viv het volgende:

[..]
Speciaal voor jou: een mannencoach :Y)
[..]
https://www.linkedin.com/(...):7084763053312856064
Ik begrijp hier helemaal niks van. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 09:47:10 #127
269689 crew  Viv
pi_209887682
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik begrijp hier helemaal niks van. :D
Die mannencoach wil het je vast wel beter uitleggen, tegen betaling. ;)
  vrijdag 14 juli 2023 @ 09:49:32 #128
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209887705
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:47 schreef Viv het volgende:

[..]
Die mannencoach wil het je vast wel beter uitleggen, tegen betaling. ;)
Ja daaag. En die vent aan mij zitten zeker?! :N
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 09:51:08 #129
269689 crew  Viv
pi_209887723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja daaag. En die vent aan mij zitten zeker?! :N
Ja, maar eerst laat hij jou veilig voelen. O+ En dan moet je je overgeven. Zodat je weer kan voelen. Of zo. :@
  vrijdag 14 juli 2023 @ 09:52:30 #130
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209887741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:51 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, maar eerst laat hij jou veilig voelen. O+ En dan moet je je overgeven. Zodat je weer kan voelen. Of zo. :@
Overgeven zal ik zeker doen. :D :r
  Manager PR/Moderator zondag 16 juli 2023 @ 17:09:46 #131
269689 crew  Viv
pi_209918305
quote:
Het lijkt een populaire discussie geworden op TV en internet: genZ wil niet meer 40 uur per week werken.

Grote bazen van grote bedrijven die midden 50 zijn, vinden dat genZ lui is. Ik zal hier even een uitleg geven voor die grote bazen, zodat ze genZ gaan begrijpen:

- De essentie van het leven is niet de corporate ladder beklimmen.

- De essentie van het leven is niet je uit de naad werken en 2 weken per jaar op vakantie gaan.

- De essentie van het leven is niet je baas rijk maken.

- De essentie van het leven is niet onderbetaald worden, wetende dat jouw waarde veel hoger ligt.

- De essentie van het leven is niet een oersaaie en nutteloze vergadering bijwonen van een halve middag, wat concreet ook op de mail had kunnen staan.

-De essentie van het leven is niet op je sterfbed liggen en denken: zo ik heb hard gewerkt, amper vrije tijd gehad, niets van de wereld gezien, geen tijd voor mijn kinderen gehad, maar wel m'n baas Johan/Johanna heel blij gemaakt.

- De essentie van het leven is niet moe zijn na je werkdag, een hekel hebben aan maandag en toewerken naar je vakantie, keer op keer.

- De essentie van het leven is niet 1 uur per dag reizen naar je werk, 8 uur per dag op je stoel zitten, 1 uur terugreizen, koken, de was doen, dan nog sporten en dan eindelijk om 22:00 op de bank liggen en dan eigenlijk naar bed willen, omdat je moe bent en morgen weer hetzelfde riedeltje moet doen (hapt naar adem).

We bevinden ons aan het bovenste topje van de Maslow piramide. Het topje van zelfontplooiing. Dat was in de tijd dat de grote baas ook in de 20 was wat minder. Dan zit je minder in de: wat-is-de-essentie-van-mijn-leven situatie.

Grote bazen kunnen met z'n allen eigenwijs zijn en blijven roepen dat genZ lui is, maar je kan ook kijken hoe je mee kan in de tijd om problemen, zoals onderbezetting, doorbetaalde burn-outs en eventueel faillisementen te voorkomen.

Als je doet wat jij met de essentie van je leven wilt, dan wil je helemaal niet naar je vakantie toewerken, hekel hebben aan maandag of in een burn-out komen.

Heb je dat wel, kijk wat er anders kan. Denk in oplossingen, kom uit de staat van zijn dat je geleefd wordt door je grote baas. Of ga eens met Johan/Johanna in gesprek, wellicht staan ze open voor de oplossingen van de moderne tijd 😉

#genZ #genZislui #socialmediabeheer #motivatie #onderbezetting #personeelstekort #Jooooohannaaaaaa
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:7084455854892052480

Groetjes, Loïs

pi_209919323
Schattig O+

Ik ben patatgeneratie en moet bekennen dat ik ook nooit vrijwillig meer dan 4 dagen per week heb gewerkt.
Ben ik nu transgenerationeel? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 16 juli 2023 @ 18:59:45 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209919827
quote:
Nog één die denkt wat te weten. Idioot. :P

quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Schattig O+

Ik ben patatgeneratie en moet bekennen dat ik ook nooit vrijwillig meer dan 4 dagen per week heb gewerkt.
Ben ik nu transgenerationeel? :o
Nee, lui! ;)
pi_209920184
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, lui! ;)
:Y
Aarts
  zondag 16 juli 2023 @ 19:28:25 #135
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209920232
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 19:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Aarts
Ga je schamen! ;)
pi_209927223
quote:
Afgelopen donderdag kwam ik terug van een supertof klantbezoek. Ik stond even (letterlijk zoals je ziet) stil om de afgelopen weken bij Communicativ - de Microsoft Teams Telefonie & Meeting Room Specialist te reflecteren..

Zoals velen van jullie al weten, is de focus van Geert Jan Adema en mij om vergaderruimtes optimaal in te richten. Samen met de-technische-man-die-alles-kan Martijn zijn we hier natuurlijk volop mee bezig.

Maar wat is mij nou opgevallen? Bij Communicativ - de Microsoft Teams Telefonie & Meeting Room Specialist streven we er niet alleen naar om Microsoft Teams Rooms zo nieuw, mooi en modern mogelijk in te richten, maar we richten ons vooral op hoe de ruimte daadwerkelijk gebruikt wordt. In plaats van te kijken naar het nieuwste 'gadget', leggen we de nadruk op de behoeften van de gebruiker. Waarom zouden we kiezen voor het nieuwste en meest complexe, terwijl dat niet aansluit bij de wensen van de gebruiker? 😄

Tijdens mijn bezoeken en gesprekken met klanten kwamen er drie belangrijke onderwerpen steeds weer naar voren: eenvoud, uniformiteit en bovenal adoptie. Adoptie werd met name benadrukt als essentieel. Ons doel is om de gebruiker mee te nemen in dit hele avontuur, en dat begint met... luisteren.

Luisteren naar de wensen en behoeften van onze klanten en ervoor zorgen dat we oplossingen bieden die eenvoudig, uniform en gemakkelijk te adopteren zijn. Het gaat niet alleen om technologie, maar ook om het creëren van een naadloze ervaring!

Ik kijk er enorm naar uit om nog meer van dit soort toffe bezoeken af te leggen - of kom gerust naar ons Experience Center in Almere - en te blijven luisteren naar jullie behoeften, zodat we samen de beste oplossingen kunnen vinden. Bij Communicativ - de Microsoft Teams Telefonie & Meeting Room Specialist draait alles om het bieden van een geweldige gebruikerservaring en het realiseren van jullie doelen!!

Laten we blijven luisteren en samenwerken aan succesvolle vergaderomgevingen! 😄

#Communicativ #Samenwerking #Vergaderoplossingen #Eenvoud #Uniformiteit #Adoptie #Gebruikerservaring #microsoftteams #MTR
https://nl.linkedin.com/p(...)261137420017664-m0cP

Alles wat ik doe is supertof blablabla
Corporate translator
pi_209927248
quote:
Ik lees dagelijks zoveel over de zorg. Onze ouderenzorg en vooral wat er niet goed gaat of veel beter kan.
Maar ik kan als zij instromend wijkverpleegkundige zeggen dat het soms moeilijk is en soms frustrerend maar tegelijkertijd ga ik iedere dag huppelend naar mijn werk en naar mijn cliënten. En mijn motto is en blijft “Liefdevolle en professionele nabijheid is de basis van goede zorg”.

Deze week in de wijk?
Ik heb mensen geholpen met douchen. Heb ondanks de drukte toch weer tijd gevonden voor twee nieuwe cliënten.

Een knuffel van een laag begaafde client gekregen “Ik vind jou lief!”. Smelt…
Een kopje koffiegedronken met een client met dementie, “De zon schijnt zo heerlijk he? Zullen we nog een bakkie doen?”

Ik heb een terminale client ervan overtuigd dat zij ook met een morfinepomp nog in contact kan blijven met haar familie. Dat het vooral noodzakelijk is om haar benauwdheid te verminderen.

Een dementerende client zijn benen gezwachteld waarvan de verwachting is dat hij ze er dagelijks gaat afhalen. Afgesproken dat die steunkousen zo snel mogelijk moeten komen. En mijn collega’s vertelt dat het ff ingewikkeld wordt de komende weken maar dat we even moeten volhouden 😀 .

Een andere dementerende client gerustgesteld dat we echt zo komen en datzelfde gedaan voor een dementerend echtpaar.

Verder met de apothekers in de wijk gesproken over hoe we onze samenwerking en communicatie kunnen verbeteren en daarmee medicatiefouten voorkomen. Goede afspraken gemaakt, ik ben helemaal blij.

Ondertussen ook in gesprek met collega zorgverleners hoe we een cliënt een dag extra richting de dagbesteding krijgen.

Maar ook welke WLZ-indicatie we moeten aanvragen voor weer een andere cliënt met psychiatrische en cognitieve problematiek.

En o ja ook nog een MDO (multidisciplinair overleg) gehad over een echtpaar en hoe we die met ondersteuning kunnen tegemoetkomen in hun wens thuis te blijven wonen.

Ik merk dat pragmatisch denken helpt. Hoe helpen we iemand en wat is daarvoor nodig. Er niet alleen over praten maar ook vooral actie ondernemen en dingen DOEN.

En dat was nog maar de helft van deze week. Morgen weer heerlijk verder op de fiets door de wijk.

#wijkverpleging #zorg
https://nl.linkedin.com/p(...)897529867231232-QKOA

Kijk eens hoe fantastisch ik ben (met kutfoto erbij)
Corporate translator
pi_209927261
quote:
Aïsha is begonnen aan haar 3e maand bij Barnes 👏

Een succesvolle bemiddeling is eigenlijk pas écht succesvol als de kandidaat met vlag en wimpel de proeftijd doorkomt. Gefeliciteerd Aïsha!

Daarnaast willen wij Barnes bedanken voor het vertrouwen in LayerOne en de mooie woorden:

"LayerOne heeft ons binnen een korte tijd geholpen bij het vinden van de juiste kandidaten. Narek schakelt snel en fijn! Een betrouwbare en gezellige partij, precies wat je zoekt."

Wij wensen Aïsha veel succes, deals en borrels toe 🚀

#recruitment #sales #accountmanagement
https://nl.linkedin.com/p(...)254709862699008-dSnM

Wat "bijzonder" mevrouw heeft haar proefperiode doorstaan.
Corporate translator
  Manager PR/Moderator maandag 17 juli 2023 @ 11:55:21 #139
269689 crew  Viv
pi_209927404
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:45 schreef HSG het volgende:

[..]
https://nl.linkedin.com/p(...)261137420017664-m0cP

Alles wat ik doe is supertof blablabla
De gebruiker meenemen in dit hele avontuur :r

Het is een fucking vergaderruimte voor Teams meetings, wat nou avontuur? Alsof iedere klant hele uiteenlopende wensen heeft en een uniek pad bewandelt. :')

- Groot scherm
- Kabel voor aansluiten van laptop op groot scherm
- Room speakers
- Room microphone
- Room webcam
- Klaar!
pi_209932471
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:55 schreef Viv het volgende:

[..]
De gebruiker meenemen in dit hele avontuur :r

Het is een fucking vergaderruimte voor Teams meetings, wat nou avontuur? Alsof iedere klant hele uiteenlopende wensen heeft en een uniek pad bewandelt. :')

- Groot scherm
- Kabel voor aansluiten van laptop op groot scherm
- Room speakers
- Room microphone
- Room webcam
- Klaar!
Nou dat inderdaad. Alsof zij de enige op de wereld is.
Corporate translator
pi_209935851
LinkedIn meets R&P meets gezweef

quote:
DATING TIP VOOR BEWUSTE PROFESSIONALS!

Let op de volgende tip zou zo maar eens voor een grote DOORBRAAK kunnen zorgen!

Het is zaterdagavond en je zit op de bank.
Mmmm je kijkt wellicht even TV en opeens komt het gevoel van ‘eenzaamheid’ binnen.
Social media, TV en wellicht een situatie vanuit je directe omgeving kunnen je triggeren tot het volgende:

Want nu zit je daar op een maatschappelijke sociale energie dag alleen thuis op de bank.
Als eerste alleen hoeft niet te betekenen EENZAAM.

Maar goed je krijgt een ingeving om de dating app op de telefoon maar weer eens open te zetten of oude connecties te contacten. Deuren zijn niet voor niets dichtgegaan
Ahhhh wacht eens even wat er nu gebeurt is een impuls vanuit verveling….

Vanuit een energie van tekort, verveling, urgentie trek je aan wat er precies in dezelfde vibe resoneert. Anders is er geen match. Zo werkt vibratie van emotie.

Oké uiteraard vrije wil.

Maar voor je tot afleiding overgaat observeer je verlangen. Wat zoek je nu buiten jezelf waar je innerlijk even geen zin in hebt om te voelen. Tsja zeggen vrouwen, mannen willen alleen sex…. Tsja zegt de man,vrouwen willen direct vastigheid en zekerheid.

Zie je de frustratie en onbegrip binnen een match?

Wat nou als je vanavond de afleiding eens niet activeert. Wat nou als je gaat ervaren waar je nu echt naar opzoek bent.

De perfecte relatie begint nml bij zelfkennis.
De afleiding die je zoekt is sabotage van jezelf. Ennnnnn…. Stel je zoekt vanuit innerlijke pijn. Dan zal je iemand aantrekken die ook innerlijke pijn draagt.
Beide op onbewust niveau.

En weet je dat pijn zich kan laten zien in intense sexuele aantrekking. Dat het direct alles of niets is. Buitengewoon buiten proporties…..

Voor hoog invoelende mensen, neem de tijd
Heb je haast omdat je niet langer alleen wenst te zijn. Zoek vervulling op andere manieren. Verbind je met anderen zonder de stand van een zoektocht

De grootste doorbraken ontstaan op zaterdagavond. Daar waar je controle krijgt over dwang en drang.

Pak iets anders op…. Ga ff naar buiten.
Ga met vrienden naar een terras. Zoek contact zonder verwachtingen

Op liefde zit timing….

Heb een rijke avond!
  maandag 17 juli 2023 @ 23:11:15 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209935908
Is 'heb een rijke avond' het nieuwe 'met warme groet'? :r
pi_209935979
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:11 schreef Molo het volgende:
Is 'heb een rijke avond' het nieuwe 'met warme groet'? :r
Inderdaad. Wat een braakbericht zeg.
Corporate translator
  maandag 17 juli 2023 @ 23:20:21 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209935993
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Inderdaad. Wat een braakbericht zeg.
Ik las laatst een 'zet m op jochie!' onder een nieuwe baan. Echt, werd er gewoon blij van. Oldskool het beste wensen _O_ *; _O_
pi_209936136
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik las laatst een 'zet m op jochie!' onder een nieuwe baan. Echt, werd er gewoon blij van. Oldskool het beste wensen _O_ *; _O_
En hoe oud was die "jochie"? ;)
Corporate translator
  maandag 17 juli 2023 @ 23:41:14 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209936160
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:37 schreef HSG het volgende:

[..]
En hoe oud was die "jochie"? ;)
Jaar of 40-45
pi_209936170
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Jaar of 40-45
lol!
Corporate translator
pi_209938170
Dom gejank over patatbakjes terugbrengen voor statiegeld, terwijl daar geen statiegeld op zit.

quote:
Ik ging gisteren met 9 lege frietbakjes terug naar de snackbar.

Mevrouw zei wat moet ik daarmee?

Ik: Deze kom ik inleveren tegen statiegeld:

Mvr: daar zit geen statiegeld op.

Ik: hoezo niet? Ik heb er toch 9x 25cnt voor betaald! wat moet ik er nu mee dan?

Mvr: ja daar in die afvalbak gooien.

Ik: wat is er dan veranderd met de vorige situatie toen wij nog niet voor de plastic bakjes hoefde te betalen?

Mvr: mmm🤔

Ik: nu komen ze toch nog steeds in het milieu terecht🤔

Mvr: tja, wil je nog iets bestellen of wat? Nee? Oké, volgende dan aub.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
٩๏̯͡๏)۶
  Manager PR/Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 09:55:19 #149
269689 crew  Viv
pi_209938730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 09:10 schreef Ronald het volgende:
Dom gejank over patatbakjes terugbrengen voor statiegeld, terwijl daar geen statiegeld op zit.
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
En dan ook gaan klagen bij de lokale ondernemer die zich gewoon aan de nieuwe regels houdt, in plaats van bij de beleidsmakers. Triest :X
pi_209939967
Ugh.

Ik wil een nieuwe baan gaan zoeken. Beste tactiek voor mij is altijd LinkedIn geweest (zo ben ik ook aan mijn banen de afgelopen 5 jaar gekomen) en al helemaal als je informatieve vakinhoudelijke content dropt op je profiel. Dan sliden al die recruiters in je DM. Ben de laatste tijd niet actief op LI geweest vanwege al die domme toxic content, dus vanzelfsprekend minder recruiters in de DM dan als je actief bent.

Anno 2023 echt verdomd lastig geworden om content te creeëren op LinkedIn want het lijkt alsof alle debielen met extreme cringe content (how do i make this about me-achtige shit :'( ) viraal gaan op dat platform ipv informatieve vakinhoudelijke content (wat ik dus wil gaan posten) _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 18-07-2023 11:50:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')