SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Volledig opgebouwd uit samples van oude nummers. Met geniale videoclip erbij die het volledige nummer uitbeeldt.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n raar nummer. Maar het heeft wel wat.
Hier tocht het nu ook lekker door, gelukkigquote:Op maandag 26 juni 2023 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Beneden heb ik het tot 22 graden kunnen doortochten, nu is boven aan de beurt, ik denk dat het daar ook wel gaat lukken voordat we straks gaan slapen en dan morgen de laatste hitte uit het huis jagen
Hier is het nog 25 graden beneden en 28 graden in onze slaapkamer. Maar het voelt wel al beter.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Beneden heb ik het tot 22 graden kunnen doortochten, nu is boven aan de beurt, ik denk dat het daar ook wel gaat lukken voordat we straks gaan slapen en dan morgen de laatste hitte uit het huis jagen
Zekerquote:Op maandag 26 juni 2023 20:05 schreef livelink het volgende:
Bulletproof is wel een handige eigenschap in een oorlog.
Kan niet zeggen dat ik ooit van die begrippen gehoord heb.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
In 2004 gemaakt als soundtrack voor de film Battleship Potemkin. Dit gaat over de zogeheten Odessa Staircase. Door de huidige oorlog in Oekraïne weer pijnlijk actueel.Pet Shop Boys - After All (edit)
Officieel uitgebracht als Tennant/Lowe, trouwens
Battleship Potemkin is een beroemde Russische oorlogsfilm uit 1925, zonder geluid (een stomme film). Door de jaren heen hebben diverse artiesten er soundtracks voor gemaakt. Een bekende scène speelt zich af in Odessa, thans in Oekraïne gelegen.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik ooit van die begrippen gehoord heb.
Ik heb nog nooit zoveel over Glastonbury gehoord als dit jaar.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Deze band, die met dit nummer op #1 stond in mijn jaarlijst van vorig jaar, stond dit weekend op Glastonbury. Ze worden inmiddels ook regelmatig op 3FM gedraaid, al is dat helaas niet met dit nummer:The Lathums - Turmoil
Ik had de beide optredens van Rick Astley wel willen zien, en Elton natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel over Glastonbury gehoord als dit jaar.
Het optreden van Rick Astley schijnt redelijk geniaal te zijn geweest. Samen met de band Blossoms speelde hij covers van The Smiths.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel over Glastonbury gehoord als dit jaar.
En hij trad eerder nog ook gewoon met z’n eigen nummers op en ik las dat dat ook een feestje was. Het is ook echt een leuke kerelquote:Op maandag 26 juni 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het optreden van Rick Astley schijnt redelijk geniaal te zijn geweest. Samen met de band Blossoms speelde hij covers van The Smiths.
Ja, ik zag het. Het is ook echt een sympathieke kerel. Hij heeft zelf ook weer een nieuwe single uit. Ik zal 'm de volgende keer draaienquote:Op maandag 26 juni 2023 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En hij trad eerder nog ook gewoon met z’n eigen nummers op en ik las dat dat ook een feestje was. Het is ook echt een leuke kerel
Deed me erg denken aan Sam Smithquote:Op maandag 26 juni 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
In 2019 - een extreem sterk muzikaal jaar - nét buiten de top 10 van mijn jaarlijst.Adam French - Slow Dancing
Die had zo'n nummer ook kunnen zingen. Maar hij/die krakeelt zo, tegenwoordig. Lastig uit te leggen. Gebruikt z'n stem vaak over the top. Ik vind het lang niet altijd mooi.quote:
Vanavond worden the eighties niet geaccepteerd.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Ik meld nog een keertje dat het mogelijk is om een verzoekje aan te vragen. Ik heb wat minder ruimte dan anders, maar leuke suggesties zijn welkom. Het moet dus gaan om nummers uit 2000 of nieuwer. Meld ze gerust via DM.
Dus geen burn motherfucker burnquote:Op maandag 26 juni 2023 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Van vlam gaan we hierna naar vuur. Vriendelijk vuur, dat wel.
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
DJ11, bedankt voor de aangename muziekjes, maar ik ga mijn ogen sluiten.![]()
Ik wens jullie een fijne avond nog.
Welterusten Melting. Een goede nacht gewenst!quote:Op maandag 26 juni 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
DJ11, bedankt voor de aangename muziekjes, maar ik ga mijn ogen sluiten.![]()
Ik wens jullie een fijne avond nog.
Wat stond er wel op nummer 1?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard kan deze band niet ontbreken. Stond in 2012 (slechts) op #5 in mijn jaarlijst met dit nummer, maar is tegenwoordig het hoogst genoteerde nummer uit dat jaar in mijn Top 250. Dus met terugwerkende kracht eigenlijk #1...Keane - The Starting Line
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Sommige artiesten komen vanavond twee keer voorbij. Dit is de eerste van dat groepje:Charlie Winston - Exile
Er was een periode dat ik dacht dat Woodkid en Charlie Winston dezelfde was.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest was ik bijna vergeten, maar ik heb wat nummers weggeschoven om ruimte te maken voor hem. Want ook hij *moet* in deze uitzending aanwezig zijn:Woodkid - Ghost Lights
Wel een interessante gedachte. Zou echt gave resultaten opleveren, als ze zouden samenwerken. Wat Woodkid onlangs voor Mylène Farmer afleverde, vond ik prima klinken.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Er was een periode dat ik dacht dat Woodkid en Charlie Winston dezelfde was.
Bedankt voor het luisteren; fijne avond nogquote:Op maandag 26 juni 2023 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, ik ga nog even wat in de tuin doen
Het heeft ook wel iets irritants, vind ik. Ik zou het niet wegstemmen vanwege haar stem, maar dat getingel erachter stoorde me.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Maak het of Kraak het, heette dat onderdeel op Radio 538 destijds. Dit nummer werd weggestemd. Ik kan er, 18 jaar, nog steeds met de kop niet bij
Misschien is het overgeproduceerd, ik weet het niet. Qua melodie en akkoorden vind ik het geweldig.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets irritants, vind ik. Ik zou het niet wegstemmen vanwege haar stem, maar dat getingel erachter stoorde me.
Er zijn veel nummers die me raken, maar het wow-effect sprong er bij Pulses & Rain wel echt uit.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
Bijzonder als een nummer zoveel voor je betekent. Ik vind een heleboel nummers goed, maar kan me niet direct een nummer herinneren dat me op die manier heeft geraakt. Is bij mij allemaal heel tijdsgebonden en gebaseerd op de emoties van dat moment.
Erg mooi, ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:20 schreef DJ11 het volgende:
En alsof het nog niet genoeg is, meteen erachteraan: het mooiste nummer dat ik de afgelopen jaren heb gemist. Het komt uit 2017, maar ik heb het pas dit jaar ontdekt, als gevolg van een re-release. Weinig tekst, maar prachtige harmonieën. Bijzonder knap gemaakt ook...Cody Fry - I Hear A Symphony
Hij heeft net weer een nieuw nummer uit. Ook weer erg mooi. Komt in de volgende uitzending zeker voorbijquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Hier weer eentje uit de categorie: elders (zeer) succesvol, in Nederland grotendeels genegeerd. Verschil met eerdere nummers uit die categorie: deze stond op #1 in mijn jaarlijst. De broer van Billie Eilish...FINNEAS - Break My Heart Again
Hij is het creatieve genie achter al haar muziek. Sowieso qua productie, maar ook voor groot deel qua songwriting.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ah vandaar dat ik het geluid herkende
Dit is ook wel een aardig nummer
Dit is een fijn nummer van Robbie. Hij scheen er bij Pinkpop toch moeite mee te hebben gehad om de show tot een goed einde te brengen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Robbie![]()
Het is heerlijk koel nu buiten
Doet me denken aan Herman Finkers.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Echt het allermooiste, hoopgevende liedje van de Corona-tijd. Gewoon 'even' een tussendoor-liedje. Het staat niet eens op een album...Rhys Lewis - The Sun Will Rise
... de voorlaatste van vandaag.
Goedemorgen Melting. Ik heb ondanks dat het nog steeds warm was toch wel een stuk beter geslapen.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik heb ondanks dat het nog steeds warm was toch wel een stuk beter geslapen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:23 schreef livelink het volgende:
Wat een verademing om weer wat energie te hebben![]()
Meteen gebruik van gemaakt om voor het werk het huis schoon te krijgen. Dat alleen geeft al extra energie trouwens. Nu kan ik weer rustig instorten tijdens het werken
Ik voel me altijd schuldig als ik niks doe. Hoewel ik vaak genoeg niks doe hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me altijd schuldig als ik niks doe. Hoewel ik vaak genoeg niks doe hoor.
Mijn dochter heeft vandaag een fooi van 60 euro gehad![]()
![]()
Een groep zakenmannen die voor hun lunch 120 euro moesten afrekenen en dus gewoon 50% fooi gaven.
Ja, inderdaad. Gaat trouwens in de algemene fooienpot, dus ze kon het niet zelf in haar zak steken. Dat is dan weer jammerquote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 05:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Gaat trouwens in de algemene fooienpot, dus ze kon het niet zelf in haar zak steken. Dat is dan weer jammer![]()
Goedemorgen trouwens
Aan het eind van elke maand wordt de fooienpot verdeeld, ja. Dus het is sowieso lekker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Maar dat geld zal wel verdeeld worden, op het eind van het jaar, toch? Of misschien gaan ze er iets leuks van doen?
Ja, datquote:
De 3e verhuizing in 3 jaar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Verhuizing nummer hoeveel is het nou?
Hier ook waardeloos geslapen en vanochtend gewekt door de achterbuurman die met een herrie-apparaat het onkruid langs z’n omheining te lijf ging.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
![]()
![]()
Heb weer de halve nacht wakker gelegen. Mijn dochter gaat vandaag en morgen weer verhuizen naar een andere kamer. Ze heeft een nieuwe kamer met eigen keuken gevonden vlakbij CS van Utrecht. Vandaag haar oude kamer leeghalen en morgen in haar nieuwe kamer. En ik denk dat ik daar wat gestressed voor ben. Hoewel ik lekker ga werken en me er verder totaal niet mee bemoei. Toch zal ik blij zijn als ze helemaal over is.
En hopelijk blijft ze hier echt lange tijd wonen.
Scheelt wel dat de dochter van livelink niet zoveel spullen als jullie heeft.quote:
Is toch wel een huurvrachtwagentje volquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de dochter van livelink niet zoveel spullen als jullie heeft.
Het klonk als krassen met nagels op een schoolbord.quote:
Heb je nog snel gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch wel een huurvrachtwagentje vol![]()
Maar vorige kamer is leeg en schoon
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klonk als krassen met nagels op een schoolbord.
Telkens er tegenaan en voortdurend ademnood. Brrrrr
Dat is ook geen lullige kamerquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch wel een huurvrachtwagentje vol![]()
Maar vorige kamer is leeg en schoon
[ afbeelding ]
Greensleeves?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook geen lullige kamer
Elvis Greensleeves
quote:
Ik heb niks gedaan. Ben naar kantoor gegaan en dochter en man hebben alles gedaan. En gaan morgen met het vrachtwagentje naar Lombok om daar weer te lossen.quote:
Lombok is toch een Indonesisch eiland?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan. Ben naar kantoor gegaan en dochter en man hebben alles gedaan. En gaan morgen met het vrachtwagentje naar Lombok om daar weer te lossen.
Ik ben nu alleen wat aan het wassen voor haar.
Dan heeft Astrid teveel gerookt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Wat voor titel hij er ook aan geeft, het blijft greensleeves
Het nu volgende gedicht is van Astrid uit Den Haag
Geen idee eigenlijk, ik heb er niet zo heel veel gezienquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
Heb je deze Tatort ooit gezien, Doedezemaar?
En een wijk in Utrecht https://www.ontdek-utrecht.nl/locatie/lombok/quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Lombok is toch een Indonesisch eiland?
Ah.... weer wat geleerd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
En een wijk in Utrecht https://www.ontdek-utrecht.nl/locatie/lombok/
Helemaal aan het begin (vanaf CS). Vlakbij de moskee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Lombok is een leuke wijk, ligt wel een beetje aan welk stukje
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dit is de ongecensureerde versie, met fucking special in de tekst.
Dat mocht in een hoop landen niet op de radio en toen hebben ze ene versie moeten maken met very special
Dit klinkt als Nana Mouskouri
Nee, dat vind ik niet. Te gepolijst voor Nana, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dit is de ongecensureerde versie, met fucking special in de tekst.
Dat mocht in een hoop landen niet op de radio en toen hebben ze ene versie moeten maken met very special
Dit klinkt als Nana Mouskouri
Viel me al mee, dat je geen Bzn zei.quote:
Bij nader inzien klinkt het inderdaad niet als Nanaquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Te gepolijst voor Nana, zou ik zeggen.
Nee, dat lijkt er niet op, zelfs niet een heel klein beetjequote:Op donderdag 29 juni 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Viel me al mee, dat je geen Bzn zei.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Calling out for Carol Stan Ridgeway
Geen idee. Dat is zijn naam gewoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom is zijn achternaam zonder ‘e’?
Vind ik ook wel lekker wegluisteren.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Wat leuk een liedje met de Stef Meeder ritmebox![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:34 schreef livelink het volgende:
Shakin' Stevens - A love worth waiting for
Dat zou ik niet eens halen. Dus wel knap van hem.quote:
Toch niet.... deze zanger kwam wel uit Haarlem.quote:
Joling nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet.... deze zanger kwam wel uit Haarlem.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat Joling ook uit Haarlem kwam. Maar die kwam blijkbaar uit Alkmaar.
Nee ook niet, daar kwam Borsato vandaanquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat Joling ook uit Haarlem kwam. Maar die kwam blijkbaar uit Alkmaar.
quote:
Willen jullie dan even Joling's wiki pagina aanpassen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ook niet, daar kwam Borsato vandaan
Joling kwam uit Schagen, Havenstraat 13
Hij is er waarschijnlijk in het ziekenhuis geboren dan, dat zou kunnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie dan even Joling's wiki pagina aanpassen.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph’s ouders zaten in hetzelfde bowlingteam als de ouders van Gerard
Ik was reserve. Ik kon wel aardig meekomen ja.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was reserve. Ik kon wel aardig meekomen ja.
Ik heb zelfs ooit een 225 speldje verdiend
Bij darten is dat een serieus gemiddelde…quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was een uitschieter hoor. Ik gooide ongeveer 140 gemiddeld
Dat vind ik nog veel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was een uitschieter hoor. Ik gooide ongeveer 140 gemiddeld
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij darten is dat een serieus gemiddelde…
Ik heb 1x 180 gegooid bij het dartenquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij darten is dat een serieus gemiddelde…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Bij jeu de boules zag je ook dat hij als een bowler gooide, al heeft hij dat inmiddels wel een beetje afgeleerdquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel.
Note to myself.... als ik ga bowlen, team up met Symph.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb 1x 180 gegooid bij het dartenIk gooide gemiddeld zo'n 1 keer per jaar 180.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Netjesquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gooide gemiddeld zo'n 1 keer per jaar 180.
Hoe krijg je in hemelsnaam 3 vingers in zo'n metalen bal? 🤔quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij jeu de boules zag je ook dat hij als een bowler gooide, al heeft hij dat inmiddels wel een beetje afgeleerd
Het zat ‘m vooral in het voetenwerkquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe krijg je in hemelsnaam 3 vingers in zo'n metalen bal? 🤔
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Netjes![]()
Doe je dat nog steeds op vrijdagavond?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ga ik dat steeds horen..... dank je.quote:
Beetje boerendialect er bij denken en zingen maar…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ga ik dat steeds horen..... dank je.
Ow, dat is minderquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ene dartmaat heeft jaren geleden hersenbloeding gehad, en kan niet meer gooien, en de ander heeft teveel last van zijn knieën om lang te staan.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me denken aan part of the union
Toch een nummer 2 behaald in de top 40.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Haar stem is zo herkenbaar, en ze kan niet zingen
Ze zingt beter dan Kim Wilde, maar dat kan al gauwquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, maar het was in de serie en het is wel een catchy deuntje…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
De serie was dan ook erg populairquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een nummer 2 behaald in de top 40.
Is dit een recente foto?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het was in de serie en het is wel een catchy deuntje…
[ afbeelding ]
Ze heeft een nieuwe carriere als docente NT2quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het was in de serie en het is wel een catchy deuntje…
[ afbeelding ]
Die moest hier nog starten, mevrouw van Stenis was hier nog aan het nahijgenquote:
Ik denk ze druk is met haar dochters kleren wassen.quote:
Die kans is wel redelijk aanwezig jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk ze druk is met haar dochters kleren wassen.
Ah.... weer wat geleerd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Music In The Air - Us (Veronica promotie band met Patries)
Snap ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Die Franse titel wilde ik niet typen…
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Blue Mink - The Banner Man
Draai je dit bewust na de vorige plaat?
Madeline Bell was zowel zangeres bij Blue Mink als bij Labelle.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Madeline Bell was zowel zangeres bij Blue Mink als bij Labelle.
Ze staat op het hoesje van Labelle links.
En hier bij Blue Mink in het midden:
[ afbeelding ]
Misschien een abo overwegen? Dan heb je dat niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Fok is bijna niet meer te doen met die verspringende ads en vastlopers en je ziet regelmatig niet wat je typt omdat er een ad overheen springt, zeker met dit soort livetopics is het niet leuk meer
En later zat ze in New London Choralequote:Op donderdag 29 juni 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Madeline Bell was zowel zangeres bij Blue Mink als bij Labelle.
Ze staat op het hoesje van Labelle links.
En hier bij Blue Mink in het midden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |