Nog niet al zouden ze de enige partij in Nederland zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:52 schreef JarJarB het volgende:
FvD stemmen is de enige uitweg uit deze gekte lijkt het, maar de partij wordt ws binnenkort verboden, dus dat is weer handig gespeeld door de heersende kliek.
Ik stem ook niet op FvD, ook niet als ze de enige partij in NL zouden zijn, maar met die doorgeslagen partijen als VVD, D66, etc. neig ik er wel steeds meer naartoe.quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog niet al zouden ze de enige partij in Nederland zijn.
De natuur en de wezens die daarin wonen kunnen bar weinig doen aan het regerings beleidquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon aftikken die 10 cent. Maar het dan ook bewust in de natuur flikkeren. Kut regering.
gewoon aparte tas voor de blikjes en plastic in de kastquote:Op maandag 26 juni 2023 19:45 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Kan ik me zo voorstellen. Ik gooi ook nog gewoon alle blikjes die we thuis nuttigen elke dag in de prullenbak. Het is toch geen doen om ze in te leveren? Dit gezien ze open zijn en alles onder de plak komt.
Dit is inderdaad schering en inslag in de natuur. Vooral die egel met een 20 jaar oud model mc flurrie beker zie j nog dagelijks lopen door het bos.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:32 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
De natuur en de wezens die daarin wonen kunnen bar weinig doen aan het regerings beleid
Waarom zou je dat en hun kwaad doen om wat de regering doet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus voordat je nog eens zoiets zegt of doet denk Dan eerst eens na over de gruwelijke dood die je ermee veroorzaakt.
Was echt wel normaal hoor. Kocht je bijvoorbeeld voor 4 man patat en 4 kroketten en 4 frikandellen. En dat deden ze dan gewoon bij elkaar in je pan. Was ook goedkoper dan alles los bestellen.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:03 schreef oor80 het volgende:
[..]
Die mensen geloof ik dus nietAlsof je je eigen bord en bestek meeneemt naar een etablissement
![]()
Wat ik wel grappig zou vinden dat je bij de snackbar voor straf je eigen puntzak moet vouwen als je zoiets doet
Het mág dan nog wel:quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)-voor-wegwerpplastic
Staat hier nou dat in 2024 helemaal geen plastic bakje meer om de friet mag?
Dieren die verstrikt raken in zwerfafval gebeurd best vaakquote:Op vrijdag 30 juni 2023 04:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad schering en inslag in de natuur. Vooral die egel met een 20 jaar oud model mc flurrie beker zie j nog dagelijks lopen door het bos.
https://fantasticfacts.net/nl/9552/
Maar dankzij die belastingverhoging harkt de regering toch meer dan genoeg geld binnen om dat plastic op te ruimen? Want dat geld gaan ze toch gewoon nuttig besteden in plaats van dat het weer op de grote hoop verdwijnt?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:18 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dieren die verstrikt raken in zwerfafval gebeurd best vaak
En als mensen uit nijd dingen weg gaan gooien gebeurd het vaker.
Niet doen dus.
wat een rare zin vol tegenstellingenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:01 schreef JarJarB het volgende:
[..]
Ik stem ook niet op FvD, ook niet als ze de enige partij in NL zouden zijn, maar met die doorgeslagen partijen als VVD, D66, etc. neig ik er wel steeds meer naartoe.
Er sterven meer dieren door voertuigen, doen we ook niks mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:32 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
De natuur en de wezens die daarin wonen kunnen bar weinig doen aan het regerings beleid
Waarom zou je dat en hun kwaad doen om wat de regering doet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus voordat je nog eens zoiets zegt of doet denk Dan eerst eens na over de gruwelijke dood die je ermee veroorzaakt.
Heeft Hugo dit verzonnen of wat? Tering wat debiel.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:31 schreef Chandler het volgende:
https://www.powned.tv/art(...)JKtG7x_ZtIL2vz6rBScE
De vraag van vandaag is... hoe ver staat de overheid nou eigenlijk van de mensen af, met een beetje inlevingsvermogen kan iedere gek wel bedenken dat het niet gaat werken om met je eigen bakje/pan naar de snackbar te gaan... of ben ik nou gek?
Nou iig gek genoeg dat ik op 1 lijn lig met alle patatbakkers in Nederland en aangezien m'n oudste al jaren in een patatzaak werkt en mijn mening deelt (en ik die van hem) ben ik dus niet helemaal gek!
Wat vinden jullie?
Mooi man.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heeft Hugo dit verzonnen of wat? Tering wat debiel.
Was het Bami of nassi?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 06:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Pannen de wereld in slingeren![]()
[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Het is zo troosteloos gemakzuchtig en oppervlakkig. De regering vraagt niets van zichzelf, geen visie, geen verantwoordelijkheid. Ondernemers mogen zelf weten hoeveel ze vragen, ze hoeven er niets nuttigs mee te doen of zich ergens voor te verantwoorden, en de consument die er niets aan kan doen mag er weer voor opdraaien want waarom ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog treuriger is de eeuwige afkoopregeling.
Als je er maar voor betaald. Dan kopen de rijken wel hun dingetje af om er praktisch maar geen last van te hebben.
Dat hebben sorteerinstallaties dan ook, een Eddy current. Zo wordt alu gescheiden in pmd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn aluminium blikjes, dus met een gewone (elektro-) magneet lukt dat niet zomaar.
Afgezien van het Lenz effect krijg je daar met een magneet geen grip op.
Met een "eddy current generator" (wervelstroomscheider) wordt dat dus wel gedaan
Je kan aluminium daarmee een zetje geven.
Deze regering kent maar 2 knoppen: iets verbieden of ergens een zak geld tegenaan smijten zonder verder plan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is zo troosteloos gemakzuchtig en oppervlakkig. De regering vraagt niets van zichzelf, geen visie, geen verantwoordelijkheid. Ondernemers mogen zelf weten hoeveel ze vragen, ze hoeven er niets nuttigs mee te doen of zich ergens voor te verantwoorden, en de consument die er niets aan kan doen mag er weer voor opdraaien want waarom ook niet.
Nee drie knoppen; belastingen verhogenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze regering kent maar 2 knoppen: iets verbieden of ergens een zak geld tegenaan smijten zonder verder plan.
Ja of gewoon opsparen en een keer boodschappen bestellen dan nemen ze alles mee. Deed dat al met alle flesjes bruiswater.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 03:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gewoon aparte tas voor de blikjes en plastic in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |