En daar is milieutechnisch dan ook helemaal niks mis mee, dat halen ze er gewoon uit met een magneet.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik flikker blikjes trouwens nog steeds gewoon in de vuilnisbak. Echt macht der gewoonte.
Dat doe ik juist bewust weer. Voordat er statiegeld op zat, gooide ik ze wel apart weg. Nu bekijken ze het maar.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik flikker blikjes trouwens nog steeds gewoon in de vuilnisbak. Echt macht der gewoonte.
Bah nee... Je eigen bakje houden tot daar aan toe. Maar ik hoef geen bakje van een vreemde waar mss mega schimmels of wat dan ook in hebben gegroeid voor ze het even omspoelen en binnen brengen.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:05 schreef Tegan het volgende:
Statiegeldbakjes van van dat plastic dat in de vaatwasser kan. Dat je daar extra voor betaald en je geld op terugkrijgt bij inleveren. Direct of zelf afwassen en volgende keer meenemen?
Nog treuriger is de eeuwige afkoopregeling.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:43 schreef grimselman het volgende:
Treurig dat er weer een hoop verboden en regelgeving nodig is omdat een deel van de mensen zich niet gedragen en hun afval op straat gooien. De mcDonalds kun je tegenwoordig vinden door het spoor van de lege bakjes te volgen
Jep, ik ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik heb nog meegemaakt dat in DL de friet in eetbare! bakjes zat.
Dat ze dat niet meer hebben..
Die toon ook...quote:
Het zijn aluminium blikjes, dus met een gewone (elektro-) magneet lukt dat niet zomaar.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:16 schreef PS. het volgende:
[..]
En daar is milieutechnisch dan ook helemaal niks mis mee, dat halen ze er gewoon uit met een magneet.
Ik heb opeens zin in pindasaus.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:17 schreef Centenbak het volgende:
Moet je zo een vieze strontemmer meenemen en daarmee door die zaak zwieren alles onder poepspetters hahaaa 🤣🤣🤣
Puur om Hugo de Jongen te fucken vuile neo-nazi dat het is HIJ MAAKT ONS LAND COMPLEET KAPOT DENK TOCH NA MENSEN !!!!!!!!![]()
![]()
Pannen de wereld in slingerenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 03:58 schreef Gehrman het volgende:
Welke debiel heeft überhaupt dat idee van je eigen pan/bakje meebrengen de wereld in geslingerd? Klinkt als iets van een wereldvreemde ambtenaar.
Kinderachtig en vooral ten nadele van jezelf.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat doe ik juist bewust weer. Voordat er statiegeld op zat, gooide ik ze wel apart weg. Nu bekijken ze het maar.
Het gaat niet om dat plastic, rekeningrijden, wanbeleid op migratie of de extreme inflatie, gebrek aan woningen, verregaande betutteling.quote:
Dit is wel een goede post als je minder junkfood wilt gaan eten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bah nee... Je eigen bakje houden tot daar aan toe. Maar ik hoef geen bakje van een vreemde waar mss mega schimmels of wat dan ook in hebben gegroeid voor ze het even omspoelen en binnen brengen.
Is ook zo. Vroeger ging je ook met een pan naar de Chinees. Die werd dan vol nasi geschept en er werden 8 saté stokjes opgelegd. Dan betaalde je 5 gulden en ging je naar huis. Veel beter eigenlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 19:36 schreef PS. het volgende:
In vorige topics hierover waren er al een aantal linksgekkies die zeiden dat het heel normaal is hoor, en ze dat vroeger ook deden
Wat is er links aan? En het was vroeger normaal ja. Alleen haalde men vroeger vaak alleen maar patat bij de snackbar, niks meer. Dat is tegenwoordig wel anders.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:36 schreef PS. het volgende:
In vorige topics hierover waren er al een aantal linksgekkies die zeiden dat het heel normaal is hoor, en ze dat vroeger ook deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |