https://nos.nl/artikel/24(...)maar-geen-verrassingquote:Op maandag 26 juni 2023 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huh, wat. De broertjes Timber zijn allebei harstikke nette en correcte jongens.
Wat voor 'Ajax-uitspraken' heeft hij dan precies gedaan?
In het grondduel en het korte wegdraaien zijn er maar weinig beter. Alleen net dat stapje vooruit denken ontbreekt, wat dat aangaat zijn het dus echt tweelingbroers.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)maar-geen-verrassing
Ik weet niet zo maar ik krijg hier echt de kriebels van.
Krijg gewoon al best wel lang het idee dat ie zichzelf wat overschat, een beetje teveel de uitstraling van arrogantie terwijl hij nog van alles te bewijzen heeft.
Maar wil hierbij zeggen dat het ook aan mij kan liggen, het is een prima spelertje en ook wel heel ijverig in zijn werklust, maar dat bijzondere zie ik absoluut niet.
Tja, maar dat stapje vooruit denken is nou net wat je wel nodig hebt. Een meer controlerende rol zit er ook niet echt in wegens die loopacties van hem, terwijl hij aanvallend gewoon niet goed genoeg is voor de 10-positie. Dus ik weet niet zo wat je er mee moet. Bovendien maakte hij fysiek ook vaak een wat uitgebluste indruk, ook voor de winsterstop.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
In het grondduel en het korte wegdraaien zijn er maar weinig beter. Alleen net dat stapje vooruit denken ontbreekt, wat dat aangaat zijn het dus echt tweelingbroers.
Ik zou hem daarom ook of in de Szymanski-achtige rol of in de Geert-rol zetten. Aanvallend vind ik hem daar juist wel de kwaliteiten voor hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar dat stapje vooruit denken is nou net wat je wel nodig hebt. Een meer controlerende rol zit er ook niet echt in wegens die loopacties van hem, terwijl hij aanvallend gewoon niet goed genoeg is voor de 10-positie. Dus ik weet niet zo wat je er mee moet. Bovendien maakte hij fysiek ook vaak een wat uitgebluste indruk, ook voor de winsterstop.
Ajax wilde hem als back toen wel houden meen ik maar dat wilde hij zelf niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar dat stapje vooruit denken is nou net wat je wel nodig hebt. Een meer controlerende rol zit er ook niet echt in wegens die loopacties van hem, terwijl hij aanvallend gewoon niet goed genoeg is voor de 10-positie. Dus ik weet niet zo wat je er mee moet. Bovendien maakte hij fysiek ook vaak een wat uitgebluste indruk, ook voor de winsterstop.
Fake news.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:07 schreef Oriente het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord staat op het punt om een bod op Lucas Robertone in te dienen. Dat meldt Gianluca Di Marzio maandag. De Rotterdammers hopen de 26-jarige middenvelder annex rechtsbuiten van UD Almera voor tien miljoen euro in te kunnen lijven. Robertone zou als opvolger van Sebastian Szymanski kunnen dienen, wiens aanblijven in Rotterdam nog steeds niet officieel is bevestigd.
Mjah, ik snap de Geertruida-rol wel. Maar das fysiek wel echt een beest. Dan moet Timber op dat vlak echt stappen gaan maken, en per definitie het spel simpel leren houden voor zichzelf. Alleen heb ik het idee dat Timber zichzelf nog steeds als een creatieve 8 ziet, maar voor die rol is hij eigenlijk echt niet goed genoeg, tenminste op ons niveau dan.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem daarom ook of in de Szymanski-achtige rol of in de Geert-rol zetten. Aanvallend vind ik hem daar juist wel de kwaliteiten voor hebben.
quote:Slot prolongeert titel beste trainer van Nederland
Arne Slot heeft wederom de Rinus Michels Award voor beste Eredivisie trainer weten te bemachtigen. De Feyenoord-coach heeft de titel vanmiddag tijdens het trainerscongres in Papendal in ontvangst mogen nemen. Daarmee wordt hij bekroond voor een geweldig seizoen met de Rotterdammers waarin het kampioenschap werd behaald. Vorig jaar wist Slot de ereprijs ook al in de wacht te slepen.
In 2004 riep vakblad De Voetbaltrainer de Rinus Michels Award in het leven, waarbij prijzen worden uitgereikt aan de beste trainers en jeugdopleidingen op professioneel- en amateurniveau. De prestigieuze prijs wordt ondersteund door trainersvakbonden CBV (Coaches Betaald Voetbal) en VVON (Vakbond Voetbal Oefenmeesters Nederland). Samen met de KNVB nomineert de CBV voor elke categorie een aantal kanshebbers.
Dat Slot dit jaar wederom beslag legt op de Rinus Michels Award komt niet als een verrassing. In het seizoen 2022/2023 loodste hij een gerenoveerd Feyenoord naar het kampioenschap en werd de kwartfinale van de UEFA Europa League bereikt.
De andere genomineerden voor de Rinus Michels Award waren Pascal Jansen (AZ), Ron Jans (FC Twente, nu clubloos), Maurice Steijn (Sparta Rotterdam, nu Ajax) en Joseph Oosting (RKC Waalwijk, nu FC Twente). De vijf kanshebbers zijn geselecteerd door de trainersvakbond Coach Betaald Voetbal (CBV). Nadat alle trainers uit het betaald voetbal hun stem hebben uitgebracht kwam Arne Slot als winnaar bovendrijven.
Het is vooral een prijs voor de stafleden en directie omdat zij de instructies van Slot zo goed begrijpen.quote:
Mbapp kan blijkbaar nog genoeg van Danilo leren.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
https://rangersjournal.bl(...)-expect-from-danilo/
Ben er niet helemaal zeker van of dit stukje nou over Danilo of Mbappe gaat
Op basis van dit stuk ben ik overtuigd: het lijkt mij een uitstekende versterking voor Glasgow Rangers. Daar mogen ze best de portemonnee voor open trekken vind ikquote:Op maandag 26 juni 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Dessers is ook een optie zie ik.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Gestopt met lezen toen ik voor de tweede keer Feyenord lasquote:Op maandag 26 juni 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Ja je hebt overdrijven, chargeren, de feiten compleet negeren om een punt te maken en dan komt ongeveer dit.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:22 schreef Caland het volgende:
Voor nu vind ik het vooral grappig dat twee jaar geleden 1,2 miljoen een enorme verkoop voor Feyenoord was en dat we nu niet tevreden zijn met dertig miljoen. Ik denk dat het een heel mooi bedrag is.
Aantoonbare onzin
Ik maak hier uit op dat het een kwestie van tijd is voor de volgende prijs binnen is.quote:
Ook wel een beetje gek om uitgerekend bij die transfer uit te komenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je hebt overdrijven, chargeren, de feiten compleet negeren om een punt te maken en dan komt ongeveer dit.
We hebben tussen de 15 miljoen voor Karsdorp/Kongolo in 2017 en de 15 miljoen voor Malacia in 2022 zeven spelers voor meer dan 1,2m verkocht. Het transferbeleid was matig maar ook weer niet z slecht
Wat een achterlijke opmerking inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:22 schreef Caland het volgende:
Voor nu vind ik het vooral grappig dat twee jaar geleden 1,2 miljoen een enorme verkoop voor Feyenoord was en dat we nu niet tevreden zijn met dertig miljoen. Ik denk dat het een heel mooi bedrag is.
Aantoonbare onzin
Van Arnequote:Op maandag 26 juni 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een achterlijke opmerking inderdaad.
Komt dit van Pietje of Waterreus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |