Het lijkt me heel sterk dat het echt een rate limit is. Als dat zo was, dan hadden gebruikers die nu door hun limit heen waren weer ruimte. Bovendien was dit dan allang ontwikkeld en normaal gesproken ook aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien hoopt-ie een rate limit te vinden waar gebruikers niet teveel last van hebben, maar die de servers ook aankunnen?
Nou ja, er is wel sprake van rate limiting, toch? Ik bedoel, ik gebruik geen Twitter en alles werkt gewoon voor mij. Maar @Jane kon eerst nog gewoon alles lezen, en nu loopt ze continu tegen een foutmelding aan. Lijkt mij dat zij aan haar limiet zit en ik niet?quote:Op zondag 2 juli 2023 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat het echt een rate limit is. Als dat zo was, dan hadden gebruikers die nu door hun limit heen waren weer ruimte. Bovendien was dit dan allang ontwikkeld en normaal gesproken ook aangekondigd.
Maar dan zou je niet een melding krijgen dat er fouten optreden... dan zou je een melding krijgen dat je door je berichten heen bent ... althans, als het minimaal gepolijst is. Bovendien werkte een vpn volgens enkele gebruikers hier. Dus het is niet per account lijkt het, maar misschien wel per IP?quote:Op zondag 2 juli 2023 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel sprake van rate limiting, toch? Ik bedoel, ik gebruik geen Twitter en alles werkt gewoon voor mij. Maar @:Jane kon eerst nog gewoon alles lezen, en nu loopt ze continu tegen een foutmelding aan. Lijkt mij dat zij aan haar limiet zit en ik niet?
En wat betreft dingen aankondigen, tja... dat is niet Elons stijl
Ja, wie zal het zeggen? Het is wel zo dat sommige mensen de foutmelding kregen dat hun limiet is overschreden.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dan zou je niet een melding krijgen dat er fouten optreden... dan zou je een melding krijgen dat je door je berichten heen bent ... althans, als het een beetje gepolijst is. Bovendien werkte een vpn volgens enkele gebruikers hier. Dus het is niet per account lijkt het, maar misschien wel per IP?
Ja, da's waar, maar tegelijk zag ik ook meldingen van anderen dat er niks opgehaald kon worden bv.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wie zal het zeggen? Het is wel zo dat sommige mensen de foutmelding kregen dat hun limiet is overschreden.
quote:
Heb je ook tweets van mensen zonder Oekraine flag/Agenda/Support the Current thing?quote:
Mijn zelf-bedachte ongenformeerde theorie: zodra je tegen de rate limit aanloopt, krijg je een melding dat de limiet is bereikt. Vervolgens wordt daardoor je account beperkt en als je eenmaal die status hebt, krijg je daarna alleen nog maar de foutmelding dat het niet werkt, zonder verdere reden.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar tegelijk zag ik ook meldingen van anderen dat er niks opgehaald kon worden bv.
Oh ja, tuurlijk. Maar als het waar is dat ze niet meer op de servers van Google draaien en nu andere infrastructuur moeten gebruiken, weten ze misschien niet wat voor verkeer ze daarop kunnen draaien zonder al teveel problemen.quote:Musk hoeft trouwens helemaal niet te gokken wat een aanvaardbare grens zou zijn, ze hebben daar gewoon de data van welke gebruiker hoeveel tweets ziet per dag.
Ja, zou kunnen op zich...quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn zelf-bedachte ongenformeerde theorie: zodra je tegen de rate limit aanloopt, krijg je een melding dat de limiet is bereikt. Vervolgens wordt daardoor je account beperkt en als je eenmaal die status hebt, krijg je daarna alleen nog maar de foutmelding dat het niet werkt, zonder verdere reden.
Ja, kheb m'n post nog even bijgewerktquote:Op zondag 2 juli 2023 00:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zoals ik net had toegevoegd: Musk hoeft trouwens helemaal niet te gokken wat een aanvaardbare grens zou zijn, ze hebben daar gewoon de data van welke gebruiker hoeveel tweets ziet per dag.
Soms vergeet je even dat het gros van de users op NWS een stel randdebielen zijnquote:Op zondag 2 juli 2023 00:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Heb je ook tweets van mensen zonder Oekraine flag/Agenda/Support the Current thing?
Lol, policy invoeren, en dan meteen veranderen vanwege de kritiek, niet de eerste keer dat ie dat doet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Musk claimt dat het nu naar 1k berichten is voor gebruikers... waarom of hoe of wat? Joost mag het weten. Maar werkt schijnbaar niet voor mensen die voorheen al (zogenaamd) "over hun limiet waren" .
Hoogstwaarschijnlijk incompetentie. Alle goede mensen zijn daar allang weggerend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Musk claimt dat het nu naar 1k berichten is voor gebruikers... waarom of hoe of wat? Joost mag het weten. Maar werkt schijnbaar niet voor mensen die voorheen al (zogenaamd) "over hun limiet waren" .
Alle langdurige werknemers en mensen die niet afhankelijk zijn van een H1B visum vast ja. Ze hadden echter ook een hoop lui via een H1B visum en dat visum is gebonden aan je werkgever. Als je dan je baan kwijt raakt moet je direct wat nieuws vinden. Vermoedelijk zijn veel van de achterblijvers mensen met een dergelijk visum en die kunnen uiteraard gewoon goed zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk incompetentie. Alle goede mensen zijn daar allang weggerend.
Nee joh, half uurtje scrollen en je zit aan de limiet.quote:Op zondag 2 juli 2023 01:18 schreef GGMM het volgende:
Dit is toch alleen maar een probleem als je de hele dag op Twitter zit?
1x een zoekactie en je hebt 50 tweets van de 1k nu. Gaat heel snel. Het werkt trouwens nog steeds niet op de mobiele app. Meer stuk kan nietquote:Op zondag 2 juli 2023 01:18 schreef GGMM het volgende:
Dit is toch alleen maar een probleem als je de hele dag op Twitter zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is alweer gemaakt.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:49 schreef Paul het volgende:
Ik zag dat Elon had getweet dat we vaker naar famillie en vrienden moeten en minder op Twitter zitten
Kan het helaas niet copieren omdat twitter stuk is dus
Het is heelmaal niet gemaaktquote:Op zondag 2 juli 2023 08:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is alweer gemaakt.
Maar je moet dus meerdere account nemen om 'limieten' te ontwijken? Of is dit alleen voor Amerikaanse gebruikers.
[ twitter ]
Vanwege de criminelenbendes (plofkrakers, mocro mafia) zal Utrecht nog wat langer van twitter geweerd worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is heelmaal niet gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb nog steeds bijna niets te zien via pc (via telefoon wel )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |