Musk zijn uiteindelijke doel is om zo veel mogelijk geld te genereren met een Blue subscriber, zodat de afhankelijkheid van advertenties/bedrijven minimaal wordt. Nu lijkt het mij sterk dat dat de komende jaren gaat lukken (of uberhaupt ooit) , maar als Twitter op de goede weg is, zou ik niet verbaasd zijn dat ze dit soort geintjes wat betreft limitatie toevoegen bij het gratis pakketje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou dat helemaal niet limiteren, of iig niet merkbaar voor 99% van de users omdat dat de basis is van je bestaansrecht, elke jan met de pet die ongehinderd zijn boel op de Twitters kan gooien.
Met advertenties en api-geld etc kun je inkomsten genereren en mensen kunnen betalen voor extra features of om advertenties te vermijden.
Ik snap zijn plan, alleen lijkt me dat totaal niet levensvatbaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk zijn uiteindelijke doel is om zo veel mogelijk geld te genereren met een Blue subscriber, zodat de afhankelijkheid van advertenties/bedrijven minimaal wordt. Nu lijkt het mij sterk dat dat de komende jaren gaat lukken (of uberhaupt ooit) , maar als Twitter op de goede weg is, zou ik niet verbaasd zijn dat ze dit soort geintjes wat betreft limitatie toevoegen bij het gratis pakketje.
Als je niet-betalende gebruikers beperkt in hun twitter-gebruik sluiten ze niet een abonnement af, dan gaan ze gewoon weg. Betalende users hebben er ook niks aan als de userbase hun tweets niet kan lezen vanwege rate limits. Dit soort shit remt alleen maar het gebruik van de site af.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
maar als Twitter op de goede weg is, zou ik niet verbaasd zijn dat ze dit soort geintjes wat betreft limitatie toevoegen bij het gratis pakketje.
Nee, deze heb ik nog niet gezienquote:
Deze limitatie is natuurlijk maar voor korte duur, maar misschien is dat juist wel de volgende stap en is dat het uiteindelijke doel met Twitter? Om een uitsluitend betalend platform te worden waar je naast Twitter-communicatie ook tal van andere dingen kan regelen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je niet-betalende gebruikers beperkt in hun twitter-gebruik sluiten ze niet een abonnement af, dan gaan ze gewoon weg. Betalende users hebben er ook niks aan als de userbase hun tweets niet kan lezen vanwege rate limits. Dit soort shit remt alleen maar het gebruik van de site af.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:01 schreef Paul het volgende:
Naja ff maar geen twitters en hopen dat het morgen ofzo normaal is
Want het scrapen van de site door derden houdt binnenkort op?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deze limitatie is natuurlijk maar voor korte duur
Hopelijk nemen ze snel afscheid van Twitter, zijn we daar mooi vanafquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:06 schreef Slayage het volgende:
Een space waar journalisten alle ellende bij Twitter bespreken en wat voor negatieve impact het heeft op hun werk https://twitter.com/i/spaces/1yNGaNYEXOWJj?s=20
https://tweetdeck.twitter.com/quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:01 schreef Paul het volgende:
Naja ff maar geen twitters en hopen dat het morgen ofzo normaal is
Misschien hoopt-ie een rate limit te vinden waar gebruikers niet teveel last van hebben, maar die de servers ook aankunnen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Musk claimt dat het nu naar 1k berichten is voor gebruikers... waarom of hoe of wat? Joost mag het weten.
Het lijkt me heel sterk dat het echt een rate limit is. Als dat zo was, dan hadden gebruikers die nu door hun limit heen waren weer ruimte. Bovendien was dit dan allang ontwikkeld en normaal gesproken ook aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien hoopt-ie een rate limit te vinden waar gebruikers niet teveel last van hebben, maar die de servers ook aankunnen?
Nou ja, er is wel sprake van rate limiting, toch? Ik bedoel, ik gebruik geen Twitter en alles werkt gewoon voor mij. Maar @Jane kon eerst nog gewoon alles lezen, en nu loopt ze continu tegen een foutmelding aan. Lijkt mij dat zij aan haar limiet zit en ik niet?quote:Op zondag 2 juli 2023 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat het echt een rate limit is. Als dat zo was, dan hadden gebruikers die nu door hun limit heen waren weer ruimte. Bovendien was dit dan allang ontwikkeld en normaal gesproken ook aangekondigd.
Maar dan zou je niet een melding krijgen dat er fouten optreden... dan zou je een melding krijgen dat je door je berichten heen bent ... althans, als het minimaal gepolijst is. Bovendien werkte een vpn volgens enkele gebruikers hier. Dus het is niet per account lijkt het, maar misschien wel per IP?quote:Op zondag 2 juli 2023 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel sprake van rate limiting, toch? Ik bedoel, ik gebruik geen Twitter en alles werkt gewoon voor mij. Maar @:Jane kon eerst nog gewoon alles lezen, en nu loopt ze continu tegen een foutmelding aan. Lijkt mij dat zij aan haar limiet zit en ik niet?
En wat betreft dingen aankondigen, tja... dat is niet Elons stijl
Ja, wie zal het zeggen? Het is wel zo dat sommige mensen de foutmelding kregen dat hun limiet is overschreden.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dan zou je niet een melding krijgen dat er fouten optreden... dan zou je een melding krijgen dat je door je berichten heen bent ... althans, als het een beetje gepolijst is. Bovendien werkte een vpn volgens enkele gebruikers hier. Dus het is niet per account lijkt het, maar misschien wel per IP?
Ja, da's waar, maar tegelijk zag ik ook meldingen van anderen dat er niks opgehaald kon worden bv.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wie zal het zeggen? Het is wel zo dat sommige mensen de foutmelding kregen dat hun limiet is overschreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |