Ik zie nietsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:20 schreef Felagund het volgende:
Kun je überhaupt zien hoe ver je van je limiet ziet?
Ah, bij mij doet het ook helemaal niets meer, ik kan ook mijn eigen account niet meer zien.quote:
Bijzonder hoe jij constant voor andere kan pratenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je ziet weer "paniekerige" reacties? Bijzonder toch altijd hoe jij het zo anders ziet dan de rest
Bijzonder hoe jij altijd voor Elon Musk praat..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bijzonder hoe jij constant voor andere kan praten![]()
Op topic: 200/2000 tweets extra? In barre tijden is dit behoorlijk genereus van Musk.
Of hoe mensen altijd weer op zijn getrol reagerenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder hoe jij altijd voor Elon Musk praat..
Je moet wat op een saaie zaterdagavondquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of hoe mensen altijd weer op zijn getrol reageren
Zonder twittertrolls?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet wat op een saaie zaterdagavond
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:37 schreef Perrin het volgende:
Binnenkort houden alle Tesla's er zonder bijbetalen ook mee op na elke 80 km.
Geen idee, maar de meeste Tweeps die ik volg zijn aan het uitwijken nu. We maken het einde van een groot sociaal mediaplatform mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:37 schreef Ali_boo het volgende:
Waar is die gek mee bezig?
Ik ben zo door die 600 tweets heen sinds ik standaard 20.000 tabs open heb staan
Ik gebruiker Twitter niet meer, dus ik zit ook niet aan die limiet. En ik kan daarom nog wel zoeken enzo. Alles werkt bij mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:31 schreef Perrin het volgende:
De search functie kan ik helemaal niet meer gebruiken op Twitter, mogelijk ondersteuning voor dat google-rekening verhaal.
Hopelijk blijven die dramaqueens dit keer lekker op Mastodon dan..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen idee, maar de meeste Tweeps die ik volg zijn aan het uitwijken nu. We maken het einde van een groot sociaal mediaplatform mee.
Oh god, als het failliet gaat dan gaat hij natuurlijk claimen dat dat het plan was. Zie het nu al voor me.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een goede ontwikkeling. Twitter is een van de grootste kankergezwellen in de huidige maatschappij. We zouden er allemaal beter van worden als het stopt te bestaan. Fijn dat Elon die verantwoordelijk op zich wenst te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |