Dat is echt niet lekker zeg!quote:Op maandag 26 juni 2023 08:46 schreef Charmian het volgende:
W
[..]
Whut???? Ik ging net heel even op het balkon zitten om nog van de ochtendfris te genieten. Ik loop weer naar naar binnen *BAM* zo warm. Soms is thuiswerken niet leuk
Das een goeie!quote:
whuuttttquote:Op maandag 26 juni 2023 08:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das een goeie!
Maar serieus greys die OP
en google je dan op tampon, oranje of juichen? #dtvquote:
het slingert wel goedquote:
juichenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
en google je dan op tampon, oranje of juichen? #dtv
heee eigenlijk is hij juist héél goed jouw OP...... WK voetbal voor vrouwen komt er toch aan???quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
juichen![]()
![]()
en dan krijg je 100000 voetbalplaatjes
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
heee eigenlijk is hij juist héél goed jouw OP...... WK voetbal voor vrouwen komt er toch aan???![]()
lekker weekend gehad moes?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het geweldig, alle reden om te juichen [ afbeelding ]
ja heerlijk, man was vrij, gister lekker aan ons zwembad gelegen, lekker niksen en dobberen. En jij?quote:
bezig in de tuinquote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja heerlijk, man was vrij, gister lekker aan ons zwembad gelegen, lekker niksen en dobberen. En jij?
Aan ons zwembad gelegenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja heerlijk, man was vrij, gister lekker aan ons zwembad gelegen, lekker niksen en dobberen. En jij?
Goedemorgen Ebinasquote:Op maandag 26 juni 2023 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ff snel langswaaien.
Hulp kan ieder moment aanbellen en moet nog wat dingen regelen zo.
Maar een paar minuutjes even hier
Ga jij vertellen dat je ook een zwembad hebtquote:Op maandag 26 juni 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
bezig in de tuin
en met ons tuinhuis
en veel in het zwembad
Geen grote hoor, 3 meter doorsnee , maar groot genoeg om lekker af te koelen en met luchtbed op te dobberenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan ons zwembad gelegen![]()
![]()
= Ebinas is jaloers
Ebiiiquote:Op maandag 26 juni 2023 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ff snel langswaaien.
Hulp kan ieder moment aanbellen en moet nog wat dingen regelen zo.
Maar een paar minuutjes even hier
Heerlijk hoor, met deze zomers geen overbodige investeringquote:Op maandag 26 juni 2023 09:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen grote hoor, 3 meter doorsnee , maar groot genoeg om lekker af te koelen en met luchtbed op te dobberen
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga jij vertellen dat je ook een zwembad hebt![]()
![]()
Ik doe iets niet goed geloof ik![]()
Maar goed ik juich toch maar mee
Dat is waar, maar zoals ik net schreef bij Moes het is geen overbodige investering ook niet in tijd met deze zomer.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
elk nadeel heeft zijn voordeel
schoonhouden is ook weer werk
gelukkigquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik heb de weg gevonden.
Even greysbones in zoekfunctie spoor volgen en ja hoor hier
#metooquote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan ons zwembad gelegen![]()
![]()
= Ebinas is jaloers
Wij hebben deze al een jaar of 3 en wordt veel gebruiktquote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoals ik net schreef bij Moes het is geen overbodige investering ook niet in tijd met deze zomer.
wij hebben een grotequote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoals ik net schreef bij Moes het is geen overbodige investering ook niet in tijd met deze zomer.
Hey Xsasquote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk zeg zo'n zwembad, heb hier een 'hondenbadje' van zoonlief gekregen omdat ik mijn grotere bad niet meer neer wil zetten voor in m'n uppie (verkeerde zuinigheid?).
Dat 'hondenbadje'... voor m'n voeten werd gezegd, zit ook nog in de verpakking![]()
Hoi Ebinas
En lopen deze banden niet leeg???quote:
Met grondwaterquote:Op maandag 26 juni 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben een grote
maar ook het onderhoud en chloor kost wel wat
we vullen hem met grondwater dus dat is dan wel weer een voordeel
nee hoor af en toe bijpompen, wordt soms wat zacht door de zonquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En lopen deze banden niet leeg???
(die ellende had ik hier altijd, maar ja, waren van het Kruidvat e..d)
we pompen water op uit de grond ( met een grondwaterpomp)quote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met grondwater![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Het klinkt raar, maar kennissen van me hebben er eentje in Frankrijk besteld... wij hebben daar ook ooit gekeken, de prijzen waren veel lager dan hierquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
zijn aan het kijken naar een inbouw
maar allemaal zoooooo duur
Voordeel is wel dat je die (totaal milieu onvriendelijk) aan het eind van het seizoen kan wegdoen en niet hoef te stallenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En lopen deze banden niet leeg???
(die ellende had ik hier altijd, maar ja, waren van het Kruidvat e..d)
Ja zeker nu in deze tijdquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
zijn aan het kijken naar een inbouw
maar allemaal zoooooo duur
hahaha daar kwam het meestal op neer, heb nu eentje liggen met van die wanden die 'uitvouwen' als je hem vult, ook heel handigquote:Op maandag 26 juni 2023 09:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je die (totaal milieu onvriendelijk) aan het eind van het seizoen kan wegdoen en niet hoef te stallen
Zo super zegquote:Op maandag 26 juni 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we pompen water op uit de grond ( met een grondwaterpomp)
zodat we geen leidingwater hoeven te gebruiken
ja Polen zijn ze het goedkoopstquote:Op maandag 26 juni 2023 09:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het klinkt raar, maar kennissen van me hebben er eentje in Frankrijk besteld... wij hebben daar ook ooit gekeken, de prijzen waren veel lager dan hier
Maar denk niet om er in te gaan als je je benen niet goed kan gebruiken?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha daar kwam het meestal op neer, heb nu eentje liggen met van die wanden die 'uitvouwen' als je hem vult, ook heel handig
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo super zeg![]()
Ook fijn voor de tuin.
Beter dan leidingwater
Is dat water uit de grond ook niet veel beter qua Ph waarde en zo?? (heb ik me ooit laten vertellen)quote:Op maandag 26 juni 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we pompen water op uit de grond ( met een grondwaterpomp)
zodat we geen leidingwater hoeven te gebruiken
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Charmian het volgende:
Mijn zwembad, als ik hem zou installeren op mijn balkon[ afbeelding ]
we wonen op de veluwequote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Is dat water uit de grond ook niet veel beter qua Ph waarde en zo?? (heb ik me ooit laten vertellen)
dat hondenzwembadje lukt ook!!!! is echt maar klein 80 cm of zoietsquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Charmian het volgende:
Mijn zwembad, als ik hem zou installeren op mijn balkon[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben wel chloordrijver er in en van die sticks om het water te testen, maar is altijd goed. Wij dekken hem wel elke avond af, anders zit hij zo vol met vogelpoepquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Is dat water uit de grond ook niet veel beter qua Ph waarde en zo?? (heb ik me ooit laten vertellen)
He greys... in de winter kun je er dan ook op schaatsen (als je een 'leuke maat' neemt)quote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja Polen zijn ze het goedkoopst
maar ik vind het dan nog steeds duur voor iets wat ik 3 maanden in het jaar kan gebruiken![]()
vaak te laat Ebi?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Ebinas het volgende:
Hulp weer te laat![]()
Maar ik juich toch maar even, moet hier![]()
Nee door de druk van het water blijven de wanden rechtop staan, ik vind het steviger dan een opblaasbaar bad (en het liep hier niet leeg, was al heel watquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar denk niet om er in te gaan als je je benen niet goed kan gebruiken?
Bedoel vouw ik dat ding niet op als ik er in wil vanuit een rolstoel?
Allemaal pluspunten ++++quote:Op maandag 26 juni 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wonen op de veluwe
en gelukkig hebben we heel mooi grondwater
weinig ijzer en kalk
en een mooie ph ja
Nee hoor, moet wel kunnen lijkt mijquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar denk niet om er in te gaan als je je benen niet goed kan gebruiken?
Bedoel vouw ik dat ding niet op als ik er in wil vanuit een rolstoel?
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Ebinas het volgende:
Hulp weer te laat![]()
Maar ik juich toch maar even, moet hier![]()
varkenshaasje met zelfgemaakte knoflooksaus en wat rauwkost/ slaquote:
Thnx,quote:
yeah wij zijn lievvvv, hier zitten alle lieverdssssquote:
Lullie zijn allemaal lievquote:Op maandag 26 juni 2023 10:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah wij zien lievvvv, hier zitten alle lieverdssss![]()
![]()
![]()
waarom maakt mijn hoofd er jucht zuigt ook mee vanquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom maakt mijn hoofd er jucht zuigt ook mee van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 10:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:05 schreef xsaskiax het volgende:
De man die mijn straat zou leggen kwam, keek, en ging weer weg!
Zal vast wel weer terug komenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:05 schreef xsaskiax het volgende:
Neuh valt mee, om je de waarheid te zeggen heb ik hard lopen lachen, zo van: natuurlijk, dat heb ik weer!!quote:Op maandag 26 juni 2023 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
sorry is best grappig![]()
snap dat je er enorm van baalt
schrok zeker en moest eerst ff een bakkiequote:Op maandag 26 juni 2023 11:05 schreef xsaskiax het volgende:
Het was werkelijk zo komisch om te zienquote:Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
schrok zeker en moest eerst ff een bakkiepakken, komt allemaal goed
Lachen is gezondquote:Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, moest er alleen om lachen
typischquote:Op maandag 26 juni 2023 11:05 schreef xsaskiax het volgende:
voor hoe lang ?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:15 schreef xsaskiax het volgende:
hahahaha daar is de man van m'n straatje weer!!!!![]()
![]()
Ik zei al, die had ook eerst koffie nodigquote:Op maandag 26 juni 2023 11:15 schreef xsaskiax het volgende:
hahahaha daar is de man van m'n straatje weer!!!!![]()
![]()
ik lig hier helemaal in een deuk, ze zijn met 2 man, hebben wat 'paaltjes' verplaatst en rijplaten weggezeuld... er kwam een (volgens mij) apparaat om grond aan te trillen uit een auto..... en nu zitten ze erbij te kijken, omdat ze hem niet gestart krijgen!!!!quote:
ohh je hebt het kneuzenteam ?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik lig hier helemaal in een deuk, ze zijn met 2 man, hebben wat 'paaltjes' verplaatst en rijplaten weggezeuld... er kwam een (volgens mij) apparaat om grond aan te trillen uit..... en nu zitten ze erbij te kijken, omdat ze hem niet gestart krijgen!!!!
Sorry ik ga ff niet naar buiten, dan kan ik m'n gezicht niet in de plooi houden
owo, toch nietttquote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ze hebben de afvoer van mijn huis tot een eind in de straat (voorbij de 'zonk') vervangen
Deel je uit?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb ook zin in aardappelpannenkoekjes
[ afbeelding ]
Dan moet ik er wel heel veel bakken, maar ze zijn zooooooo lekker. Maar je mag pakken hoorquote:
Stuur maar opquote:Op maandag 26 juni 2023 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet ik er wel heel veel bakken, maar ze zijn zooooooo lekker. Maar je mag pakken hoor
Allemaal gevlucht voor de lekkere aardappelpannenkoekjes die ik had neergezet.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Allemaal gevlucht voor de lekkere aardappelpannenkoekjes die ik had neergezet.
ook vaak wakker geweest, maar er was hier niemand en om nou tegen mezelf te gaan pratenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat erruggg!!
had een behoorlijke dip vanmiddag
ook echt bagger geslapen afgelopen nacht
dat is mijn excuus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op maandag 26 juni 2023 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook vaak wakker geweest, maar er was hier niemand en om nou tegen mezelf te gaan pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik slaap wel vaker slecht
maar probeer dan niet op FOK! te gaan wat meestal prima lukt
want anders ben je zo weer een uur verderThinking is difficult, that’s why most people judge
ah neequote:Op maandag 26 juni 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht, die Greys kan niet kiezen wat ze wil eten en loopt voor de 12de x de supermarkt rond [ afbeelding ]
doe mij dan maar Milka chocolaquote:Op maandag 26 juni 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Heb lekker donkere melk brownie chocola van Tony's
njommmmmquote:Op maandag 26 juni 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft een milka reep aan Grees
Heb een klein stukje gepaktquote:Op maandag 26 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zit iedereen van zijn/haar chocolade e.d. te genieten
Pubers...... heerlijk!! je bent overal zo vanaf (als het iets lekkers is, dat je eigenlijk zelf op had willen etenquote:
vooral het laatste jaquote:Op maandag 26 juni 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Pubers...... heerlijk!! je bent overal zo vanaf (als het iets lekkers is, dat je eigenlijk zelf op had willen eten)
Even onder ons gezegd en gezwegen.... nu lijkt het soms een gebed zonder end, maar als ze de deur uit zijn dan mis je het (althans ik toen wel, de kasten bleven ineens 'vol')quote:Op maandag 26 juni 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral het laatste ja
denk je iets te halen
en wil je het pakken
foetsiee
het zal me qua boodschappen enorm schelen jaquote:Op maandag 26 juni 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Even onder ons gezegd en gezwegen.... nu lijkt het soms een gebed zonder end, maar als ze de deur uit zijn dan mis je het (althans ik toen wel, de kasten bleven ineens 'vol')
Blij toe voor je! dan maar extra sjouwen voor die gasten, als dat het enige isquote:Op maandag 26 juni 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal me qua boodschappen enorm schelen ja
maar gelukkig blijven ze nog wel even thuis wonen
Kan toch ook zelf dan wat in kopen doen 50/50quote:Op maandag 26 juni 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
volgende week wordt de jongste 17
dat moet natuurlijk weer gevierd worden
met vrienden
ga denk ik even met hem naar Duitslandquote:Op maandag 26 juni 2023 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan toch ook zelf dan wat in kopen doen 50/50
Ze mogen niet weg voor dat de troep opgeruimd isquote:Op maandag 26 juni 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga denk ik even met hem naar Duitsland
inkopen is geen probleem
de zooi die 20 pubers geven is wat anders
Tja die feestjes horen erbijquote:Op maandag 26 juni 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
met vrienden
Is die nog singlequote:Op maandag 26 juni 2023 19:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja die feestjes horen erbij![]()
Die van mij is nu 39....pffffff weet je dat ik soms nog weleens aan die tijd terugdenk, het was altijd wel enorm gezellig met al zijn vrienden en vriendinnen hier thuis (de zoete inval)
neem maar aan dat er wat alcohol in gaatquote:Op maandag 26 juni 2023 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze mogen niet weg voor dat de troep opgeruimd is
Heel simpele oplossing: zeggen dat ze de volgende dag met z'n allen op komen ruimen, dat je koffie met gebak of zo hebt, moet je eens oplettenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga denk ik even met hem naar Duitsland
inkopen is geen probleem
de zooi die 20 pubers geven is wat anders
Dan mams en paps maar opruimenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem maar aan dat er wat alcohol in gaat
dan werkt dat opruimen niet meer zo goed
meestal is er wel 1 of 2 die redelijk kunnen functioneren en dan helpenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel simpele oplossing: zeggen dat ze de volgende dag met z'n allen op komen ruimen, dat je koffie met gebak of zo hebt, moet je eens opletten![]()
Neuh, is gescheiden, 2 kanjers van kleinkids en een vreselijk lieve nieuwe vriendin die hem eindelijk gelukkig maaktquote:
ahhhhhhhhhhh lief is dat hequote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal is er wel 1 of 2 die redelijk kunnen functioneren en dan helpen
want
je bent zo'n leuke moeder![]()
Ah dat is wel fijn.. om je kind weer gelukkig te zienquote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neuh, is gescheiden, 2 kanjers van kleinkids en een vreselijk lieve nieuwe vriendin die hem eindelijk gelukkig maakt(ik houd m'n mond over z'n ex
)
dus eindelijk kan ik voor hem![]()
![]()
Zeker te weten!!!quote:Op maandag 26 juni 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn.. om je kind weer gelukkig te zien![]()
Dat gaat door tot ik ga slapen (slappe koffie hoor, ik neem altijd 2 kopjes=1 beker met 1 senseopad)quote:
nee dat werkt voor mij nietquote:Op maandag 26 juni 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat gaat door tot ik ga slapen (slappe koffie hoor, ik neem altijd 2 kopjes=1 beker met 1 senseopad)
Het rare is, dat als ik 1 glas thee drink ik dus niet kan slapen.... da's toch raar? iedereen drinkt thee en wordt er rustig en zo van, ikke niet, ben dan klaar wakkerquote:Op maandag 26 juni 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat werkt voor mij niet
1 kopje en dan echt niet meer
anders kom ik nog moeilijker in slaap
laatste grote feest hier voor verjaardag van de jongste, had ik een heel groot zwembad staan, zoiets als in EJVJL maar dan rond, en na een uurtje of 12 zat iedereen in het ondergoed in het zwembad.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
met vrienden
Geweldig!!!!quote:Op maandag 26 juni 2023 19:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laatste grote feest hier voor verjaardag van de jongste, had ik een heel groot zwembad staan, zoiets als in EJVJL maar dan rond, en na een uurtje of 12 zat iedereen in het ondergoed in het zwembad.![]()
dat dusquote:Op maandag 26 juni 2023 19:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laatste grote feest hier voor verjaardag van de jongste, had ik een heel groot zwembad staan, zoiets als in EJVJL maar dan rond, en na een uurtje of 12 zat iedereen in het ondergoed in het zwembad.![]()
ja en dan jongens en meiden door elkaar,, kon ik handdoeken aanslepen, sommigen donderden van het trapje af, maar eerlijk is eerlijk, het was een knalfeest waar nog iedereen het over heeftquote:Op maandag 26 juni 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
we hebben een bad van 5,5 diameter
dochter heeft in groep 8 destijds een zwemfeestje gegevenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja en dan jongens en meiden door elkaar,, kon ik handdoeken aanslepen, sommigen donderden van het trapje af, maar eerlijk is eerlijk, het was een knalfeest waar nog iedereen het over heeft
wow..... daar kunnen héél veel mensen in!!!quote:Op maandag 26 juni 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
we hebben een bad van 5,5 diameter
oh Aardbei wat een geweldig feest zal dat zijn geweest (en de wasmachine is geduldig zei m'n moeder altijd)quote:Op maandag 26 juni 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja en dan jongens en meiden door elkaar,, kon ik handdoeken aanslepen, sommigen donderden van het trapje af, maar eerlijk is eerlijk, het was een knalfeest waar nog iedereen het over heeft
Onvergetelijke herinneringen!!quote:Op maandag 26 juni 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter heeft in groep 8 destijds een zwemfeestje gegeven
30 graden
was echt waar ze het nu nog over hebben
Dat bedoel ik, maar als je weet dat de kans er in zit dat ze het bad ingaan, beter van te voren zeggen zelf handdoeken meenemen, ik had geen handdoek meer in de kast. Was feest dat ze 18 werd, was zeker zo'n 25 man.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter heeft in groep 8 destijds een zwemfeestje gegeven
30 graden
was echt waar ze het nu nog over hebben
1.32 dus ja alles kanquote:Op maandag 26 juni 2023 19:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow..... daar kunnen héél veel mensen in!!!
en hoe diep is het, dat ze niet verzuipen als ze gedronken hebben
have funquote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry visite voor m'n deur, fijne avond en misschien tot later!!![]()
![]()
Latersssssssquote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
Bij mij thuis was het vroeger juist andersomquote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Daarna werden de verjaardagen in de stad gevierd, stuk beter, vooral voor onze drankvoorraad en portemonnee![]()
Ik neem je plekje qua aanwezigheid wel even in hierquote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
je ging op je 12de de stad in??quote:Op maandag 26 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij thuis was het vroeger juist andersom
!2? Ik kreeg op mijn 4e al thuis drank tijdens de lunchquote:
aah op zijn fransquote:Op maandag 26 juni 2023 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
!2? Ik kreeg op mijn 4e al thuis drank tijdens de lunch
ja dat kan ook, maar het was bij ons vaak in het weekend raak, huis vol met vrienden, heel leuk, maar ook heel duur. Was er op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee. Wilde ook wel eens een avond zonder schreeuwende en zuipende jeugd, maar alleen met manliefquote:Op maandag 26 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij thuis was het vroeger juist andersom
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar het was bij ons vaak in het weekend raak, huis vol met vrienden, heel leuk, maar ook heel duur. Was er op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee. Wilde ook wel eens een avond zonder schreeuwende en zuipende jeugd, maar alleen met manlief
Tegenwoordig snap ik dat heel goedquote:Op maandag 26 juni 2023 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar het was bij ons vaak in het weekend raak, huis vol met vrienden, heel leuk, maar ook heel duur. Was er op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee. Wilde ook wel eens een avond zonder schreeuwende en zuipende jeugd, maar alleen met manlief
Zoon en dochter hadden gemengde vriendgroep, dus als de vrienden van de 1 kwamen, kwamen die van de ander ook. Ik heb toen een x gezegd, wij vinden het heel gezellig, maar hebben zelf ook nog een leven en je mag ook wel een keer bij iemand anders gaan zitten. Kids voelden zich schuldig, gingen met vrienden drank en hapjes halen als afsluister en vanaf toen werd er meer gerouleerd en niet meer altijd bij ons.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja vorig zomer zaten ze hier ook hele avonden
en dan niet eens aan de drank ofzo
maar wel alle fris en chips opmaken![]()
zoon zit vaak bij een anderquote:Op maandag 26 juni 2023 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoon en dochter hadden gemengde vriendgroep, dus als de vrienden van de 1 kwamen, kwamen die van de ander ook. Ik heb toen een x gezegd, wij vinden het heel gezellig, maar hebben zelf ook nog een leven en je mag ook wel een keer bij iemand anders gaan zitten. Kids volden zich schuldig, gingen met vrienden drank en hapjes halen als afluister en vanaf toen werd er meer gerouleerd en niet meer altijd bij ons.
Vond het op zich wel prettig te weten wat ze uitspookten en waar ze waren, bij ons dusquote:Op maandag 26 juni 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoon zit vaak bij een ander
(die hebben een eigen honk voor de pubers)
en niemand die er op let daar
dus ja daar zitten ze graag
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het op zich wel prettig te weten wat ze uitspookten en waar ze waren, bij ons dus![]()
![]()
Maar elk voordeel heb zijn nadeel
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
ok ik ben moe
ik las
ben je weer in bed nu
komt niet goed vandaag denk ikquote:Op maandag 26 juni 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja als je snel leest staat dat er ook
Waar het h art vol van is.......quote:Op maandag 26 juni 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
ok ik ben moe
ik las
ben je weer in bed nu
nou eerlijkquote:
Je houd ervan om erin te duiken maar je haat het als je eruit moet?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
het is misschien wel een haat liefde verhouding
ik vind het heerlijk om naar bed te gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je houd ervan om erin te duiken maar je haat het als je eruit moet?
Herkenbaar welquote:Op maandag 26 juni 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om naar bed te gaan
maar dan lig ik in bed en kan ik niet slapen
als ik dan eindelijk slaap moet ik er weer uit
ach bedenk maar zoquote:
Je bent pas op de helft van je levenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach bedenk maar zo
ben inmiddels 45 en ben er nog niet dood aan gegaan![]()
laten we het hopen jaquote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent pas op de helft van je leven
Hopen doen we op de porseleinen troonquote:
jaquote:Op maandag 26 juni 2023 20:51 schreef Lovely het volgende:
Ook irritant dat je moe bent op de bank en dan dus maar naar bed gaat en vervolgens niet kan slapen
Ik vind slapen zo zonde van mijn tijd, ik vind 24 uur in een dag gewoon te weinigquote:
ik ook, daarom slaap ik altijd te weinigquote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind slapen zo zonde van mijn tijd, ik vind 24 uur in een dag gewoon te weinig
ik ook, veel te laat naar bed en er weer op tijd uitquote:Op maandag 26 juni 2023 20:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook, daarom slaap ik altijd te weinig
Sleep is like death, it puts even the most powerfull people on their backquote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind slapen zo zonde van mijn tijd, ik vind 24 uur in een dag gewoon te weinig
ik wil ook altijd nét even langer blijven liggen dan de wekker me toestaat , heel irritantquote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook, veel te laat naar bed en er weer op tijd uit
quote:Op maandag 26 juni 2023 21:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik wil ook altijd nét even langer blijven liggen dan de wekker me toestaat , heel irritant
ik ga er ook meteen uit jaquote:Op maandag 26 juni 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee kan nietIk móet er uit als dat kreng afgaat of ik slaap úren door
als ik me eenmaal omdraai ben ik verlorenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga er ook meteen uit ja
anders komt het niet goed![]()
meestal ben ik wakker voor die verrekte wekker gaatquote:Op maandag 26 juni 2023 21:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik me eenmaal omdraai ben ik verloren
ik niet, ben ik diepe slaap, als ie afgaat sta ik slaapdronken op, loop als een zombie door het huis en ben pas echt wakker als ik koffie hebquote:Op maandag 26 juni 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal ben ik wakker voor die verrekte wekker gaat
en dan net 1 minuut ervoor weer in slaap sukkelen
owww zo fijnquote:Op maandag 26 juni 2023 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb wel eens op een vrije dag de héle dag in bed liggen kneuteren, gewoon omdat het kon![]()
yaaaquote:Op maandag 26 juni 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww zo fijn
van die dagen dat je helemaal niks hoeft
ah okquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is van dts. Betekent blokkeer, is n spelletje
quote:
en als her niet binnen een minuut lukt dan moet je ze blokkeren ?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]dat is van DTS
daar moet je proberen om binnen een minuut van je voorganger te antwoorden..
met wat dan ook, tekst, foto etc of het woord BOLK
Hc en nog een paar van hier komen daar ook
zit te lachenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als her niet binnen een minuut lukt dan moet je ze blokkeren ?
oh het is dus serieuze shitquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit te lachen
zou de foe lijst zo vol zijn![]()
staan er al zo veel in
je hebt een abo , dan kan datquote:
het is wel fijn, abo opeens gekregen in JAAquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je hebt een abo , dan kan dat
ik wil niemand blokken, véel te leuk om van alles te kunnen lezen![]()
![]()
![]()
wow luckyquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is wel fijn, abo opeens gekregen in JAA
logde in en had opeens een abo
Nee hahahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als her niet binnen een minuut lukt dan moet je ze blokkeren ?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
raar wel ja, maarrrrr...een gegeven paard .... ? hebben is houwen![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:14 schreef Flow3r het volgende:
Anyways, ik zeg veel plezier nog en trusten![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |