Dat is echt niet lekker zeg!quote:Op maandag 26 juni 2023 08:46 schreef Charmian het volgende:
W
[..]
Whut???? Ik ging net heel even op het balkon zitten om nog van de ochtendfris te genieten. Ik loop weer naar naar binnen *BAM* zo warm. Soms is thuiswerken niet leuk
Das een goeie!quote:
whuuttttquote:Op maandag 26 juni 2023 08:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das een goeie!
Maar serieus greys die OP
en google je dan op tampon, oranje of juichen? #dtvquote:
het slingert wel goedquote:
juichenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
en google je dan op tampon, oranje of juichen? #dtv
heee eigenlijk is hij juist héél goed jouw OP...... WK voetbal voor vrouwen komt er toch aan???quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
juichen![]()
![]()
en dan krijg je 100000 voetbalplaatjes
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
heee eigenlijk is hij juist héél goed jouw OP...... WK voetbal voor vrouwen komt er toch aan???![]()
lekker weekend gehad moes?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het geweldig, alle reden om te juichen [ afbeelding ]
ja heerlijk, man was vrij, gister lekker aan ons zwembad gelegen, lekker niksen en dobberen. En jij?quote:
bezig in de tuinquote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja heerlijk, man was vrij, gister lekker aan ons zwembad gelegen, lekker niksen en dobberen. En jij?
Aan ons zwembad gelegenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja heerlijk, man was vrij, gister lekker aan ons zwembad gelegen, lekker niksen en dobberen. En jij?
Goedemorgen Ebinasquote:Op maandag 26 juni 2023 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ff snel langswaaien.
Hulp kan ieder moment aanbellen en moet nog wat dingen regelen zo.
Maar een paar minuutjes even hier
Ga jij vertellen dat je ook een zwembad hebtquote:Op maandag 26 juni 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
bezig in de tuin
en met ons tuinhuis
en veel in het zwembad
Geen grote hoor, 3 meter doorsnee , maar groot genoeg om lekker af te koelen en met luchtbed op te dobberenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan ons zwembad gelegen![]()
![]()
= Ebinas is jaloers
Ebiiiquote:Op maandag 26 juni 2023 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ff snel langswaaien.
Hulp kan ieder moment aanbellen en moet nog wat dingen regelen zo.
Maar een paar minuutjes even hier
Heerlijk hoor, met deze zomers geen overbodige investeringquote:Op maandag 26 juni 2023 09:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen grote hoor, 3 meter doorsnee , maar groot genoeg om lekker af te koelen en met luchtbed op te dobberen
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga jij vertellen dat je ook een zwembad hebt![]()
![]()
Ik doe iets niet goed geloof ik![]()
Maar goed ik juich toch maar mee
Dat is waar, maar zoals ik net schreef bij Moes het is geen overbodige investering ook niet in tijd met deze zomer.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
elk nadeel heeft zijn voordeel
schoonhouden is ook weer werk
gelukkigquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik heb de weg gevonden.
Even greysbones in zoekfunctie spoor volgen en ja hoor hier
#metooquote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan ons zwembad gelegen![]()
![]()
= Ebinas is jaloers
Wij hebben deze al een jaar of 3 en wordt veel gebruiktquote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoals ik net schreef bij Moes het is geen overbodige investering ook niet in tijd met deze zomer.
wij hebben een grotequote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoals ik net schreef bij Moes het is geen overbodige investering ook niet in tijd met deze zomer.
Hey Xsasquote:Op maandag 26 juni 2023 09:27 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk zeg zo'n zwembad, heb hier een 'hondenbadje' van zoonlief gekregen omdat ik mijn grotere bad niet meer neer wil zetten voor in m'n uppie (verkeerde zuinigheid?).
Dat 'hondenbadje'... voor m'n voeten werd gezegd, zit ook nog in de verpakking![]()
Hoi Ebinas
En lopen deze banden niet leeg???quote:
Met grondwaterquote:Op maandag 26 juni 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben een grote
maar ook het onderhoud en chloor kost wel wat
we vullen hem met grondwater dus dat is dan wel weer een voordeel
nee hoor af en toe bijpompen, wordt soms wat zacht door de zonquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En lopen deze banden niet leeg???
(die ellende had ik hier altijd, maar ja, waren van het Kruidvat e..d)
we pompen water op uit de grond ( met een grondwaterpomp)quote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met grondwater![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Het klinkt raar, maar kennissen van me hebben er eentje in Frankrijk besteld... wij hebben daar ook ooit gekeken, de prijzen waren veel lager dan hierquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
zijn aan het kijken naar een inbouw
maar allemaal zoooooo duur
Voordeel is wel dat je die (totaal milieu onvriendelijk) aan het eind van het seizoen kan wegdoen en niet hoef te stallenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En lopen deze banden niet leeg???
(die ellende had ik hier altijd, maar ja, waren van het Kruidvat e..d)
Ja zeker nu in deze tijdquote:Op maandag 26 juni 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
zijn aan het kijken naar een inbouw
maar allemaal zoooooo duur
hahaha daar kwam het meestal op neer, heb nu eentje liggen met van die wanden die 'uitvouwen' als je hem vult, ook heel handigquote:Op maandag 26 juni 2023 09:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je die (totaal milieu onvriendelijk) aan het eind van het seizoen kan wegdoen en niet hoef te stallen
Zo super zegquote:Op maandag 26 juni 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we pompen water op uit de grond ( met een grondwaterpomp)
zodat we geen leidingwater hoeven te gebruiken
ja Polen zijn ze het goedkoopstquote:Op maandag 26 juni 2023 09:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het klinkt raar, maar kennissen van me hebben er eentje in Frankrijk besteld... wij hebben daar ook ooit gekeken, de prijzen waren veel lager dan hier
Maar denk niet om er in te gaan als je je benen niet goed kan gebruiken?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha daar kwam het meestal op neer, heb nu eentje liggen met van die wanden die 'uitvouwen' als je hem vult, ook heel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |