ik ook, daarom slaap ik altijd te weinigquote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind slapen zo zonde van mijn tijd, ik vind 24 uur in een dag gewoon te weinig

als je bedje zo lekker ligtquote:

ik ook, veel te laat naar bed en er weer op tijd uitquote:Op maandag 26 juni 2023 20:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook, daarom slaap ik altijd te weinig

Sleep is like death, it puts even the most powerfull people on their backquote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind slapen zo zonde van mijn tijd, ik vind 24 uur in een dag gewoon te weinig

ik wil ook altijd nét even langer blijven liggen dan de wekker me toestaat , heel irritantquote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook, veel te laat naar bed en er weer op tijd uit

quote:Op maandag 26 juni 2023 21:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik wil ook altijd nét even langer blijven liggen dan de wekker me toestaat , heel irritant

ik ga er ook meteen uit jaquote:Op maandag 26 juni 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee kan nietIk móet er uit als dat kreng afgaat of ik slaap úren door

als ik me eenmaal omdraai ben ik verlorenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga er ook meteen uit ja
anders komt het niet goed![]()

meestal ben ik wakker voor die verrekte wekker gaatquote:Op maandag 26 juni 2023 21:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik me eenmaal omdraai ben ik verloren

ik niet, ben ik diepe slaap, als ie afgaat sta ik slaapdronken op, loop als een zombie door het huis en ben pas echt wakker als ik koffie hebquote:Op maandag 26 juni 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal ben ik wakker voor die verrekte wekker gaat
en dan net 1 minuut ervoor weer in slaap sukkelen

owww zo fijnquote:Op maandag 26 juni 2023 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb wel eens op een vrije dag de héle dag in bed liggen kneuteren, gewoon omdat het kon![]()

yaaaquote:Op maandag 26 juni 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww zo fijn
van die dagen dat je helemaal niks hoeft

ah okquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is van dts. Betekent blokkeer, is n spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |