Jammer dan, dan gaan zijn soldaten naar het leger van Rusland.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft ineens wel 25000 soldaten minder.
Nicolas Cage disagreesquote:
Gewoon een beetje geduld. Over een paar dagen zal rob ongetwijfeld weer z'n plasje over alles gedaan hebben en dan weet jij ook weer wat je moet denkenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig weet Yusiboy het 100%
Er komt blijkbaar een vervolg zo lees ik nu.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nope, zijn tegenspeler wel.
Ik wacht dan ook op een “ i prefer it my way.”
Ja eerst dam, straks ditquote:Op zondag 25 juni 2023 23:58 schreef Misrer1972 het volgende:
Zou Rusland van plan zijn om kerncentrales op te blazen als wraak op Oekraïners? Die kans is erg groot dat gaat gebeuren.
Ok, dan worden hierdoor veel mensen vermoord als kerncentrale opgeblazen wordt met mijnen of bommen van Russen. Rusland overziet de gevolgen niet, stuurt op zich aan op Oekraïne zelf schuldig aan deze actie is, maar in praktijk is Oekraïne echt onschuldig.quote:
Ik was te laat om die eruit te gooien, zit serie te bingen omdat het veel te warm is om te gaan slapen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nope, zijn tegenspeler wel.
Ik wacht dan ook op een “ i prefer it my way.”
Hoge herkijkwaarde ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik was te laat om die eruit te gooien, zit serie te bingen omdat het veel te warm is om te gaan slapen.
Lord of War is gewoon een meesterwerk.
Als je hem niet wilt volgen dan kan je altijd dit account erover checken. Veel Ruslandkenners gebruiken zijn informatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig weet Yusiboy het 100%
Da's in het engels. Da's lastig....quote:Op maandag 26 juni 2023 00:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je hem niet wilt volgen dan kan je altijd dit account erover checken. Veel Ruslandkenners gebruiken zijn informatie.
[ twitter ]
Top Dog: Season 2quote:Op maandag 26 juni 2023 00:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoge herkijkwaarde ook.
![]()
Welke serie kijk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic, voor wat die nucleaire wapens betreft. Ik vraag me af hoeveel van dat spul daadwerkelijk lanceerbaar is. Brandstof is bijvoorbeeld niet onbeperkt houdbaar en het kost best wat aan onderhoud.
Er zal vast lanceerklaar spul staan maar ik betwijfel of dat dan ook in Wit-Rusland en/of bij de Oekraïense grens staat. Lanceren van groter spul zal wel via Moskou gaan en niet autonoom lukken door een plaatselijke Igor in closed City #17.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Eerder geld voor zijn eieren.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meest logische verklaring die ik gezien heb is dat Prigozhin (die toch al min of meer op non-actief was gezet) zich verkeken heeft op de steun die hij vanuit het leger zou krijgen en toen maar eieren voor zijn geld heeft gekozen.
Als hij over een maand nog zou leven zou ik er van op kijken.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:22 schreef TLC het volgende:
Is prigo al ergens per ongeluk uit een raam gevallen ? ramen zijn levensgevaarlijke dingen
Hier in Dordt is Dupont-Nemours in ieder geval aantoonbaar verantwoordelijk voor doodgeboren kinderen en miskramen. Hoeveel kanker dit Amerikaanse klotebedrijf ons via volkstuintjes heeft bezorgd zullen nooit weten, maar vast meer dan Tsjernobyl.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:10 schreef hangtime het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Wedden dat Tata Steel voor meer doden heeft gezorgd dan Chernobyl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |