Oud model = niet de meeste moderne motor, avionics die de VS voor zichzelf heeft.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is de CH-47F die ze gaan kopen. Dat het een oud model is maakt toch weinig uit?
Als hij Belarus niet in mag dan is ie een dead man walking. Hij is nergens veilig, zelfs rondlopen met een groot Wagner bodyguard leger om hem heen gaat niet helpen want een Kinzhal rocket erop en iedereen is dood.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:43 schreef Starhopper het volgende:
Putin heeft Loekie dus weer genaaid![]()
[ twitter ]
Ik denk dat de meeste andere landen er wel wat bezwaren tegen hebben als Rusland in hun grondgebied met raketten gaat rondstrooien...quote:Op zondag 25 juni 2023 23:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als hij Belarus niet in mag dan is ie een dead man walking. Hij is nergens veilig, zelfs rondlopen met een groot Wagner bodyguard leger om hem heen gaat niet helpen want een Kinzhal rocket erop en iedereen is dood.
Oppassen niet teveel te hypen zo heb ik begrepen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:20 schreef ExTec het volgende:
Nee orc, die luchtsteun komt niet. Jij mag gewoon de ginder in.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat allang gebeurd is, hij krijgt een smoesje van gratie, geld of whatever, hij gaat weg in een auto die ergens in de middle of nowwhere stopt, ze stappen uit en dat was het dan.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:01 schreef Aether het volgende:
Woede op Russische staats-tv: schiet Prigozjin in zijn voorhoofd
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-70267688
Het kan waar zijn. Het kan ook niet waar zijn...quote:Op zondag 25 juni 2023 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Oppassen niet teveel te hypen zo heb ik begrepen.
Dit laat wel weer zien dat Russen nazi/IS level ziek zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef -XOR- het volgende:
!!!waarschuwing: bloederig!!!
https://www.reddit.com/r/(...)ir_paratroopers_who/
Zou dit echt zijn?![]()
Detoneren van zijn munitie in de koker?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:36 schreef ExTec het volgende:
Wat gebeurt hier? het mijnenveld doet ook mee, qua ontploffen? En wat onploft er dan op het laatste moment?
[ twitter ]
Lijkt meer alsof nadat het voertuig geraakt wordt ook de raketten afgaan en over de grond schuiven.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:36 schreef ExTec het volgende:
Wat gebeurt hier? het mijnenveld doet ook mee, qua ontploffen? En wat onploft er dan op het laatste moment?
[ twitter ]
Dus mijn hond, kat en vissen zijn allemaal naar Belarus verhuisd om daar vredig verder te leven?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allang gebeurd is, hij krijgt een smoesje van gratie, geld of whatever, hij gaat weg in een auto die ergens in de middle of nowwhere stopt, ze stappen uit en dat was het dan.
Ik zou in elk geval denk ik wel meer spartelen met mijn benen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef -XOR- het volgende:
!!!waarschuwing: bloederig!!!
https://www.reddit.com/r/(...)ir_paratroopers_who/
Zou dit echt zijn?![]()
Lijkt me echt klote om soldaat in Rusland te zijn. Ook nu weer damned if you do, damned if you don't.quote:
It’s warlordquote:Op zondag 25 juni 2023 23:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me echt klote om soldaat in Rusland te zijn. Ook nu weer damned if you do, damned if you don't.
Rusland werkt nog steeds volgens het principe dat het leven van soldaat 0 waarde heeft. Denk dat ze de AK nog belangrijker vinden, die kan je nog verkopen aan een Lord of War in Afrika.
Hij heeft ineens wel 25000 soldaten minder.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:50 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik zou denken dat Prigo zelfmoord zou kunnen plegen als hem alles tegenzit. Echter wordt al gezegd dat hij niet meer lang zou leven.... Dat wordt voor Poetin zorg minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |