Jammer dan, dan gaan zijn soldaten naar het leger van Rusland.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft ineens wel 25000 soldaten minder.
Nicolas Cage disagreesquote:
Gewoon een beetje geduld. Over een paar dagen zal rob ongetwijfeld weer z'n plasje over alles gedaan hebben en dan weet jij ook weer wat je moet denkenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig weet Yusiboy het 100%
Er komt blijkbaar een vervolg zo lees ik nu.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nope, zijn tegenspeler wel.
Ik wacht dan ook op een “ i prefer it my way.”
Ja eerst dam, straks ditquote:Op zondag 25 juni 2023 23:58 schreef Misrer1972 het volgende:
Zou Rusland van plan zijn om kerncentrales op te blazen als wraak op Oekraïners? Die kans is erg groot dat gaat gebeuren.
Ok, dan worden hierdoor veel mensen vermoord als kerncentrale opgeblazen wordt met mijnen of bommen van Russen. Rusland overziet de gevolgen niet, stuurt op zich aan op Oekraïne zelf schuldig aan deze actie is, maar in praktijk is Oekraïne echt onschuldig.quote:
Ik was te laat om die eruit te gooien, zit serie te bingen omdat het veel te warm is om te gaan slapen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nope, zijn tegenspeler wel.
Ik wacht dan ook op een “ i prefer it my way.”
Hoge herkijkwaarde ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik was te laat om die eruit te gooien, zit serie te bingen omdat het veel te warm is om te gaan slapen.
Lord of War is gewoon een meesterwerk.
Als je hem niet wilt volgen dan kan je altijd dit account erover checken. Veel Ruslandkenners gebruiken zijn informatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig weet Yusiboy het 100%
Da's in het engels. Da's lastig....quote:Op maandag 26 juni 2023 00:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je hem niet wilt volgen dan kan je altijd dit account erover checken. Veel Ruslandkenners gebruiken zijn informatie.
[ twitter ]
Top Dog: Season 2quote:Op maandag 26 juni 2023 00:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoge herkijkwaarde ook.
![]()
Welke serie kijk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic, voor wat die nucleaire wapens betreft. Ik vraag me af hoeveel van dat spul daadwerkelijk lanceerbaar is. Brandstof is bijvoorbeeld niet onbeperkt houdbaar en het kost best wat aan onderhoud.
Er zal vast lanceerklaar spul staan maar ik betwijfel of dat dan ook in Wit-Rusland en/of bij de Oekraïense grens staat. Lanceren van groter spul zal wel via Moskou gaan en niet autonoom lukken door een plaatselijke Igor in closed City #17.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Eerder geld voor zijn eieren.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meest logische verklaring die ik gezien heb is dat Prigozhin (die toch al min of meer op non-actief was gezet) zich verkeken heeft op de steun die hij vanuit het leger zou krijgen en toen maar eieren voor zijn geld heeft gekozen.
Als hij over een maand nog zou leven zou ik er van op kijken.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:22 schreef TLC het volgende:
Is prigo al ergens per ongeluk uit een raam gevallen ? ramen zijn levensgevaarlijke dingen
Hier in Dordt is Dupont-Nemours in ieder geval aantoonbaar verantwoordelijk voor doodgeboren kinderen en miskramen. Hoeveel kanker dit Amerikaanse klotebedrijf ons via volkstuintjes heeft bezorgd zullen nooit weten, maar vast meer dan Tsjernobyl.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:10 schreef hangtime het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Wedden dat Tata Steel voor meer doden heeft gezorgd dan Chernobyl?
Zal me weinig verbazen als er weer een purge word uitgevoerd in Rusland.quote:
Zou er niet raar van opkijken.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:58 schreef Misrer1972 het volgende:
Zou Rusland van plan zijn om kerncentrales op te blazen als wraak op Oekraïners? Die kans is erg groot dat gaat gebeuren.
Als ze een kernramp gaan veroorzaken gaat de wereld echt wel reageren. Dat zou natuurlijk heel dom zijn van de Russen.quote:Op maandag 26 juni 2023 06:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou er niet raar van opkijken.
Wereldwijd word dit natuurlijk veroordeeld maar Rusland.
Wijst dan weer naar zijn nukes en gaat gewoon vrolijk verder met schenden van allerlei akkoorden.
De shit die ze veroorzaken word elke keer erger en erger..quote:Op maandag 26 juni 2023 06:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als ze een kernramp gaan veroorzaken gaat de wereld echt wel reageren. Dat zou natuurlijk heel dom zijn van de Russen.
Die gast heeft al zoooveeeeel onzin uitgekraamd met z'n 'mijn bronnen in het Kremlin zeggen dat er binnen 3 dagen een mobilisatie plaats vindt !!'quote:Op maandag 26 juni 2023 00:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je hem niet wilt volgen dan kan je altijd dit account erover checken. Veel Ruslandkenners gebruiken zijn informatie.
[ twitter ]
Dit kan ik echt niet begrijpen. Als je naar Moskou trekt zorg je toch dat je familie ergens veilig zit? Dit zie je toch aankomen?quote:
Je verwacht zelfstandig denkvermogen bij Wagner soldaten?quote:Op maandag 26 juni 2023 07:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet begrijpen. Als je naar Moskou trekt zorg je toch dat je familie ergens veilig zit? Dit zie je toch aankomen?
Net alsof die commandanten een IQ van een aap hebben. Zij weten goed hoe het spelletje werkt.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je verwacht zelfstandig denkvermogen bij Wagner soldaten?
Wat ik niet begrijp is dat de eigenaar van dit bedrijf mijn hele FOK! laat overnemen door dat staalfabriekjequote:Op maandag 26 juni 2023 06:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hier in Dordt is Dupont-Nemours in ieder geval aantoonbaar verantwoordelijk voor doodgeboren kinderen en miskramen. Hoeveel kanker dit Amerikaanse klotebedrijf ons via volkstuintjes heeft bezorgd zullen nooit weten, maar vast meer dan Tsjernobyl.
Of hij gokte dat er veel meer partijen zoals de FSB zijn kant zouden kiezen.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet begrijpen. Als je naar Moskou trekt zorg je toch dat je familie ergens veilig zit? Dit zie je toch aankomen?
Is er al niet gezegd dat een golf van verhoogde radio-activiteit veroorzaken in NATO-landen zou worden gezien als een aanval op NATO-grondgebied?quote:Op maandag 26 juni 2023 06:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als ze een kernramp gaan veroorzaken gaat de wereld echt wel reageren. Dat zou natuurlijk heel dom zijn van de Russen.
Poetin heeft de enige eenheid die nog iets heeft bereikt in deze oorlog vernietigd?quote:Op maandag 26 juni 2023 07:30 schreef BeriBeri het volgende:
Don't fuck with Putin
Denk dat die Wagner baas ook niet meer leeft, we horen niks meer van hem
Redelijk eens, maar het allerbelangrijkste weten we nog steeds niet.. In hoeverre stijgt de kans op kanker hier bijv...quote:Op maandag 26 juni 2023 06:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hier in Dordt is Dupont-Nemours in ieder geval aantoonbaar verantwoordelijk voor doodgeboren kinderen en miskramen. Hoeveel kanker dit Amerikaanse klotebedrijf ons via volkstuintjes heeft bezorgd zullen nooit weten, maar vast meer dan Tsjernobyl.
Daar is weinig van te merken.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:06 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Net alsof die commandanten een IQ van een aap hebben. Zij weten goed hoe het spelletje werkt.
De aanleiding was naar verluid een Russische aanval op Wagner eenheden.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of hij gokte dat er veel meer partijen zoals de FSB zijn kant zouden kiezen.
Een andere mogelijkheid is dat het veel meer een wanhoopsdaad was dan we vermoeden.
Het verbaasde me dat er geen topic over was na de onthullingen van Zembla van 15 juniquote:Op maandag 26 juni 2023 07:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Redelijk eens, maar het allerbelangrijkste weten we nog steeds niet.. In hoeverre stijgt de kans op kanker hier bijv...
Mss maar eens een NWS topic over maken.
Volgens mij was dit de hoofdreden:quote:Op maandag 26 juni 2023 08:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
De aanleiding was naar verluid een Russische aanval op Wagner eenheden.
Nu heeft Rusland een patent op friendly fire, dus ik denk niet dat dat opzettelijk was door Rusland.
Maar het kan wel voor zoveel onrust bij Wagner hebben veroorzaakt dat Prigozjin wel moest handelen.
Poetin en Shoigu wilden Wagner effectief opheffen en de huurlingen laten vallen onder het reguliere leger.quote:Earlier this month, Defense Minister Sergei Shoigu ordered volunteer detachments to sign contracts with the military, arguing that it would improve combat effectiveness.
Shoigu said Thursday that over 50,000 volunteers have signed up alongside 114,000 contract soldiers in Russia's latest recruitment drive.
...
Wagner Group leader Yevgeny Priogzhin, who has for months feuded with Russia’s military leadership, publicly defied Shoigu’s orders.
President Vladimir Putin appeared to back Shoigu last week when he called on all volunteers to sign contracts with the military — prompting another refusal from Prigozhin.
Ja, dat was ook gaande.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de hoofdreden:
[..]
Poetin en Shoigu wilden Wagner effectief opheffen en de huurlingen laten vallen onder het reguliere leger.
Maar de Wagner-baas heeft blijkbaar wel een dealtje voor zichzelf gemaakt. Of Poetin geforceerd eerdere beloftes aan hem na te komen ivm beloning voor de inname van Bakhmut?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gaande.
Maar dat is niet van tafel geveegd door deze muiterij toch?
Ik meende dat Wagner leden alsnog per decreet worden opgenomen in het Russische leger.
Niet iedereen is het er over eens dat dit Rusland was, volgens veel al dan niet zelfbenoemde experts leek het wel in scene gezet. Om daarmee een directe aanleiding voor de aanval te creëren.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
De aanleiding was naar verluid een Russische aanval op Wagner eenheden.
Nu heeft Rusland een patent op friendly fire, dus ik denk niet dat dat opzettelijk was door Rusland.
Maar het kan wel voor zoveel onrust bij Wagner hebben veroorzaakt dat Prigozjin wel moest handelen.
Maar dat was vast niet de bedoeling van deze hele actie.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gaande.
Maar dat is niet van tafel geveegd door deze muiterij toch?
Ik meende dat Wagner leden alsnog per decreet worden opgenomen in het Russische leger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |