Top planquote:Op zondag 25 juni 2023 16:38 schreef cinsan het volgende:
gala met rode loper zeker veel chichi en s avond eindigt het in ordinaire zuippartij
Die rode loper hebben we al eens gezien daar.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:38 schreef cinsan het volgende:
gala met rode loper zeker veel chichi en s avond eindigt het in ordinaire zuippartij
Waarom wil ze dat gala feestje eigenlijk? Daar heeft ze het al een tijdje overquote:Op zondag 25 juni 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
Die gala feestje moetcecht mooi en strak en chique zijn besluiten de 2 bro's en de diva.
( de bro's tikken de mail voor la moraima en the lady hoeft alleen een stelling te gooien.)
morrie wil toch zo graag in chique galajurk rondparaderenquote:Op zondag 25 juni 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil ze dat gala feestje eigenlijk? Daar heeft ze het al een tijdje over
een galajurk is kleding, mag dus mee naar huisquote:Op zondag 25 juni 2023 16:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
morrie wil toch zo graag in chique galajurk rondparaderen
Alleen betaald Bern veel dingen zelf en zoekt niet iets wat mee naar huis genomen kan wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Bern moet ook nog ff snel scoren, Nieuw Bericht voor Achter.. Toestemming vragen voor wéér een Bern&Co Show
[ afbeelding ]
Jahh..Bern is een echte Held, die zit er vast ook niet voor het geld maar de Eeuwige Roem..quote:Op zondag 25 juni 2023 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen betaald Bern veel dingen zelf en zoekt niet iets wat mee naar huis genomen kan worden
Jaar van haar leven wil de diva alles eruit halen wat er uit te halen is. En gala als haar afscheid als managerquote:Op zondag 25 juni 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil ze dat gala feestje eigenlijk? Daar heeft ze het al een tijdje over
Die zit er zeker voor het geld, maar niet om daar geld uit te geven en te pakken wat ie pakken kan.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh..Bern is een echte Held, die zit er vast ook niet voor het geld maar de Eeuwige Roem..
hij zit er natuurlijk voor het geld, en hij wil winnenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh..Bern is een echte Held, die zit er vast ook niet voor het geld maar de Eeuwige Roem..
Moeten ze eerst nog vervolgens opdrachten hebben, daar zal Morrie wel maximaal geld verdienen voor de drankjes zoals altijd😉quote:Op zondag 25 juni 2023 16:38 schreef cinsan het volgende:
Verklaar Hem Heilig.. Nederland zit op Hem te wachtenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zit er natuurlijk voor het geld, en hij wil winnen
En hij heeft zijn persoonlijke budget niet uitgegeven aan onzindingen of kleding, maar doet iets leuks voor de hele groep.
Dat geld voor dat persoonlijke budget is toch uit de pot, dus dit is dan zijn manier om het op te maken.
Welnee, ze gooit gewoon een stelling denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog vervolgens opdrachten hebben, daar zal Morrie wel maximaal geld verdienen voor de drankjes zoals altijd😉
whaha ja morrie zal wel geld binnen harken met opdracht................ niet dusquote:Op zondag 25 juni 2023 17:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog vervolgens opdrachten hebben, daar zal Morrie wel maximaal geld verdienen voor de drankjes zoals altijd😉
wat een bulshitquote:Op zondag 25 juni 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verklaar Hem Heilig.. Nederland zit op Hem te wachten
noppe dat was jef die dacht dat hij god wasquote:Op zondag 25 juni 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft ook schoenen ( sneakers) en kleding gekocht en spelletjes,wereldbol camera......quote:Op zondag 25 juni 2023 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zit er natuurlijk voor het geld, en hij wil winnen
En hij heeft zijn persoonlijke budget niet uitgegeven aan onzindingen of kleding, maar doet iets leuks voor de hele groep.
Dat geld voor dat persoonlijke budget is toch uit de pot, dus dit is dan zijn manier om het op te maken.
Drank en eten zal ze toch echt met een verdien opdracht moeten binnenhalen.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Welnee, ze gooit gewoon een stelling denk ik.
maximaal bedrag voor haar galafeestje, en daar krijgt ze heus wel genoeg mensen voor op groen.
Viool die daar voor de kat z'n kut hangtquote:Op zondag 25 juni 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft ook schoenen ( sneakers) en kleding gekocht en spelletjes,wereldbol camera......
Het is Dooie met veel mazzel nooit genomineerd te zijn, rolt sukkelig naar de finale via zijn "Leuke Spelletjes voor DeMense" Maar dicht die gozer alsjeblieft geen filantropie toequote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een bulshit
Dat zeg ik helemaal nergens.
Hij is erin gestapt om een zo hoog mogelijk bedrag te winnen. En hij wil winnen.
en dat heel orkest dat daar staat te verstoffen gekocht door 1tje om ber een hak te zettenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Viool die daar voor de kat z'n kut hangt
Nou het mag wat kosten, waar wil ze dat van betalen?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jaar van haar leven wil de diva alles eruit halen wat er uit te halen is. En gala als haar afscheid als manager
Dat dus, hij zit er voor het spel en om te winnen en dat is toch ook de essentie van een jaar van je levenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit er zeker voor het geld, maar niet om daar geld uit te geven en te pakken wat ie pakken kan.
Hoe heilig nou verklaren.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laten we nu die kant niet weer op gaan. Jeff is er al lang uit.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe dat was jef die dacht dat hij god was
En wie heeft al die flessen wodka van Jap allemaal betaald. Zijn kast staat vol met lege of volle flessen.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, hij zit er voor het spel en om te winnen en dat is toch ook de essentie van een jaar van je leven
Jasper heeft ook het grootste gedeelte van zijn gekregen geld gespendeerd aan gisteren
Leuk dingen voor de groep doen ipv graaien graaien en graaien
Precies, ze moeten snel zichzelf profileren voor De Grote Exit, wel jammer dat ook de Kutten Met De Grote Bekken die finale gaan halen..quote:Op zondag 25 juni 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heilig nou verklaren.
Het is toch zo ,net als Jasper die ook zijn geld uit heeft gegeven aan een evenement gisteren. Iets waar iedereen iets aan heeft
Er wordt niet echt veel gebruik gemaakt van dat zwembad.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Het Leven is goed In De Loods.. álles was gratis laten we dat niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
Zal hji ook wel een gedeelte voor hem zelf besteed hebben en hij heeft wat gekregenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:26 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En wie heeft al die flessen wodka van Jap allemaal betaald. Zijn kast staat vol met lege of volle flessen.
Laatste dagen Janet die d'r nachtzweet en tarrels afspoelt in dat zwembadquote:Op zondag 25 juni 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt niet echt veel gebruik gemaakt van dat zwembad.
Af en toe zie je er iemand in en dat was het
binnen in de loods wordt wee gekaart,
Getsie Fritsiequote:Op zondag 25 juni 2023 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laatste dagen Janet die d'r nachtzweet en tarrels afspoelt in dat zwembad
we hebben er volgende week nog een de rolschaatsen discoquote:Op zondag 25 juni 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel "Evenementen" ze nog durven proppen in 8 weken...al dan niet ten kostte van De Pot
Mirthe heeft al een oorontsteking.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getsie Fritsie
ZIe haar vroeg in de ochtend nog wel eens zwemmen.
Het is maar goed dat wij niet zien wat er in een zwembad aan vies volk ingaat
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
we hebben er volgende week nog een de rolschaatsen disco
Met dat rolschaatsen disco zijn ze al langer bezig hoor staat ook al een tijdje in de agendaquote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
3 dagen geleden vroeg SeikSas al of de rolschaatsen al binnen waren... Regeren is Vooruitzien![]()
Dat was lang voordat Jappies Circus op de rails stond
En dan heeft ze eindelijk die rolschaatsen, gaat ze de eerste de beste keer op haar muil. Moetquote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
3 dagen geleden vroeg SeikSas al of de rolschaatsen al binnen waren... Regeren is Vooruitzien![]()
Dat was lang voordat Jappies Circus op de rails stond
Je kent die uitdrukking wel Frits? Organiseren is belangrijker dan meedoen...quote:Op zondag 25 juni 2023 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan heeft ze eindelijk die rolschaatsen, gaat ze de eerste de beste keer op haar muil. Moet
ze de rolschaatsen aan de wilgen hangen![]()
Dat is correct, en bovendien juist.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe dat was jef die dacht dat hij god was
Ja want dat doen allen Zoë en Babette....quote:Op zondag 25 juni 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk om Rupert, Wendy en Mirthe te horen kletsen en lachen in het zwembad (tussen het geluid van de vogels door die zich volgens mij bij de microfoons ophouden). Zo zie je maar weer dat je niet zoals Babette en Zoë altijd over anderen hoeft te kletsen daar
sas organiseert dit niet volgens , is myrthe haar dingquote:Op zondag 25 juni 2023 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan heeft ze eindelijk die rolschaatsen, gaat ze de eerste de beste keer op haar muil. Moet
ze de rolschaatsen aan de wilgen hangen![]()
Oke als jij dat zegt.... ik had er 'zoals' voorgezet, want anderen zullen het ook wel doenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja want dat doen allen Zoë en Babette....
Ze hebben op een gegeven moment ook niet veel meer om over te praten al hun prikkels zijn wegquote:Op zondag 25 juni 2023 17:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke als jij dat zegt.... ik had er 'zoals' voorgezet, want anderen zullen het ook wel doen
Potverdorie, nu moeten de Organisatoren niet over elkaar heen gaan rollen nu het bijna afgelopen isquote:Op zondag 25 juni 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas organiseert dit niet volgens , is myrthe haar ding
Ik hoorde Marciano zeggen dat ze scherp moest blijven al twee keer een foutje gemaakt?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
Over het Gala.. niet over rolschaatsten
Tenzij het een RolschaatsGala is ...![]()
[ afbeelding ]
Ik kop 'm er niet in... Miertje heeft Fansquote:Op zondag 25 juni 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Marciano zeggen dat ze scherp moest blijven al twee keer een foutje gemaakt?
Gaat gewoon over het programma hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is nu wel klaar dat gedoe over Jeff die zit er niet meer in.
Laat gaan en concentreer je op wie er wel in zit.
Geen zin meer dat dit gezeik opnieuw gaat beginnen
En daar zit Jeff niet meer in dus hoeft er hier geen haat en nijd meer over te zijn.quote:
Juist.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar zit Jeff niet meer in dus hoeft er hier geen haat en nijd meer over te zijn.
En al helemaal niet als iemand iets over een deelnemer zegt er Jeff gelijk weer bij gehaald wordt
was mijn fout , ok sorryquote:Op zondag 25 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar zit Jeff niet meer in dus hoeft er hier geen haat en nijd meer over te zijn.
En al helemaal niet als iemand iets over een deelnemer zegt er Jeff gelijk weer bij gehaald wordt
quote:
Ze stopt haar showtjes zodra er mensen bij zijn, dat scheelt weerquote:Op zondag 25 juni 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
Wat overdrijft dat mens zeg, doe eens normaal als je weet wat dat betekent.
Eten maken en oefeningen doen pfff
Babs houdt zich weinig aan afspraken!quote:Op zondag 25 juni 2023 18:15 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde eunice net al beetje klagen van ik ga niet achter ze aan lopen zoals achter kinderen.
Nu snap ik 'm, poederdoos en bitch zouden dus haar helpen.
Het is zo toch net 'n jongetje hoe ze looptquote:Op zondag 25 juni 2023 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geile loopje moet écht nog een keer hoor...![]()
[ afbeelding ]
Ze loopt als een Rupie ja..quote:Op zondag 25 juni 2023 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is zo toch net 'n jongetje hoe ze loopt
Dat is knap met je slip boven de pannen voor al als je zo klein bent als zijquote:Op zondag 25 juni 2023 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Eunice met haar stink slip in de keuken boven de hete pannen...
Ik hoop toch echt dat ze verliest.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Wat een theater om een wedstrijdje tafeltennis.
Waar spelen ze om?quote:
Dan kun je niet in de keuken helpen...😁quote:Op zondag 25 juni 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Wat een theater om een wedstrijdje tafeltennis.
Wie voor manager mag gaan zij of ``imadiddinquote:
Haha en dan toch Bern die uiteindelijk wintquote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan kun je niet in de keuken helpen...😁
Het potje tafeltennis gaat wel over het manager worden van de maand juli
`ik hoop met je mee maar ben bang dat Babette de manager van de maand juli gaat worden helaasquote:
ImieDingeDing heeft vanmiddag nog geoefend met Erik...quote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ik hoop met je mee maar ben bang dat Babette de manager van de maand juli gaat worden helaas
wat een schowtrutquote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Steffie BabbelKut is helemaal klaar.. in volle bepakking![]()
[ afbeelding ]
#Team Imadiddinquote:Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ImieDingeDing heeft vanmiddag nog geoefend met Erik...
Dit jurkje had ze gekocht voor een feestje waar ze in het wit moesten. `dacht toen al heet lijkt wel of je in een tennisjaren looptquote:Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef spapaars het volgende:
Babette ziet eruit als een tennisser met die jurk, het lijkt alsof het lang geleden gepland was.
Ik zou als ik Imadiddin zegggen jammer je hebt je kans verkeken ik ga ook voor manager van de maand juliquote:
Bern en ik las Janet en Mirthe ook, dan weet je al zeker dat `Babette gaat winnen want dan zijn er al drie uit die andere groep die niet mogen stemmen.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
Hoop toch dat zich er meer gaan melden om voor een maand een stelletjes zeikers op kantoor te ontvangen.
Ze hebben niet veel tijd meer, iedereen wil die laatste maandquote:Op zondag 25 juni 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en ik las Janet en Mirthe ook, dan weet je al zeker dat `Babette gaat winnen want dan zijn er al drie uit die andere groep die niet mogen stemmen.
Maar dan hebben ze geen meerderheid en wint bern ( omdat ze dan 2 uit gfoe0 Isaac missen omdat Bep en Imma niet zelf mogen stemmenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou als ik Imadiddin zegggen jammer je hebt je kans verkeken ik ga ook voor manager van de maand juli
Regie draai weg naar buiten.. heel verstandig want 2 uit 3 maal 21 punten duurt eeuwigquote:Op zondag 25 juni 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Twee van de Babette groep die scheidsrechter zijn?
Ah ik meende zo iets gelezen te hebben maar was niet zekerquote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie voor manager mag gaan zij of ``imadiddin
Ja klopt. Vrijstellingen voor de finale maandquote:Op zondag 25 juni 2023 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel tijd meer, iedereen wil die laatste maand
Ik snap niets van die spelregelsquote:
Oh die snap ik welquote:
Hoe staan ze er nu voor?quote:
Snap de punten telling nietquote:Op zondag 25 juni 2023 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om elke 5 slagbeurten gaat de service over naar de ander.
DIe gaat ook winnen let maar opquote:
14 - 15quote:
ze mag hem ook verliezenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
14 - 15
Gaat nog spannend worden. Babette moet deze set winnen.
Ik hoop het maar wat mij betreft ruikt alles al dat zij het moet worden deze maandquote:
Ik wil gewoon een beslissende setquote:
Dus nog een ronde?quote:
Geloof dat dit nu de beslissende set is ja.quote:
Die toch al kansloos was.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
En als Babbelkut wint, mag ze kandidaat worden. thats all.. dan trekt alleen Imi zich terug
Waarom niet?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, Bern en Sasha wilde Ima er uit, dat gaat nu mooi niet gebeuren..
Echt. Dit vind ik prachtigquote:
denk het niet , heeft morrie weer vrijstellingquote:Op zondag 25 juni 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Misschien morgen weer nomineren.
Dat denk ik niet, volgende week pas.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Misschien morgen weer nomineren.
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het niet , heeft morrie weer vrijstelling
we gaan het zienquote:Op zondag 25 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschapquote:Op zondag 25 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.
Dat kan ook nog inderdaad helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef woxxel het volgende:
Maar t kan ook maar zo gebeuren dat imi genomineerd is voordat ie manager is
en die heeft morrie al gehadquote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschap
dan moet eli komen voor 5 juliquote:Op zondag 25 juni 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad helemaal niet aan gedacht
Kan nog steeds hoor, dit spelletje tafeltennis betekende alleen maar dat de winnaar zich kandidaat mocht stellen voor manager en de verliezer niet. En zoals anderen al zeiden: misschien is er nog een nominatie vooraf.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, Bern en Sasha wilde Ima er uit, dat gaat nu mooi niet gebeuren..
Alles is mogelijk zo tegen het einde aan lijkt mij.quote:
Het was gewoon 1 per maand, maar dat wil niet zeggen dat het zo blijft.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschap
wat zal dat hun interesseren .. Bern & Co gaan gewoon op voor Manager, zal hun die BabbelKut Show aan de reet roestenquote:
Aanname.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
De andere maanden was de eliminatie meestal rond de managers verkiezing.
De eliminatie van jeff was volgens mij een tussendoortje omdat jeff weg wou
Wat gebeurt? Bedoel je de tafeltenniswedstrijd? Als ze dat nog niet wisten, zullen ze het snel wel weten. Alles wordt daar snel doorverteld.quote:
Eerst GeldSpelletje, dat is weer op na een weekend feestenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
Wie is Co?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wat zal dat hun interesseren .. Bern & Co gaan gewoon op voor Manager, zal hun die BabbelKut Show aan de reet roesten
Volgens mij was het alleen voor a.s. mnd., die vrijstelling. Dus hoeft ze geen manager te zijn. In augustus geld de vrijstelling volgens mij niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Mirthe moet er voor gaan, vrijstelling, en ze heeft er ook nog 1 vrijstelling op zak.
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...quote:
Als Mori had gewonnen mocht ze die vrijstelling meenemen naar de volgende maand.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen voor a.s. mnd., die vrijstelling. Dus hoeft ze geen manager te zijn. In augustus geld de vrijstelling volgens mij niet meer.
die kwam paar uur later nadat morrie manger wasquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
heel slim van sas en bern om vanaf het begin in ieder geval 1 iemand te hebben waarvan je zeker weet dat die achter je staat.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...
Jaja dat klinkt vreemd..
40 lichtelijk autistische betweters in de loods zou een leuke experiment zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. wat een leuke uitspraak... "Als we alleen maar standaard mensen als Erik zouden hebben, was ook niet leuk..." Aldus ZooWie
Ze hoeven nog maar 2 maanden vol te houden, dan mogen ze elkaar buiten afmaken.. mét of zonder ¤800.000quote:Op zondag 25 juni 2023 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
heel slim van sas en bern om vanaf het begin in ieder geval 1 iemand te hebben waarvan je zeker weet dat die achter je staat.
net als rupi en imma, dan sta je gewoon wat sterker
Opbokken met de linksgedraaide yoghurt eters.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...
Jaja dat klinkt vreemd..
De rest in de keuken..Isaac, wendie en Sas hielden wijselijk hun mondquote:Op zondag 25 juni 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
40 lichtelijk autistische betweters in de loods zou een leuke experiment zijn
Hoorde hem in de slaapkamer zeggen dat ze alles nog in eigen hand hebben.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:05 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd wat lonewolf Isaac nu van plan is, hij heeft nergens echt aansluiting bij. Jeff en hij waren een prima bondje natuurlijk.
hoop dat dit nu eens niet waar isquote:Op zondag 25 juni 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoorde hem in de slaapkamer zeggen dat ze alles nog in eigen hand hebben.
Bern was een uurtje geleden met Sjanet in gesprek, beide zijn nog op voor Manager.. die FakePingPong sloeg nergens op, behalve voor de BabbelKutShowquote:
Babette wilde niet dat twee mensen uii hun groep manager omdat dan de stemmen in de groep verdeeld werden en zo de kans dat iemand van de andere groep manager zou worden groter werd \Domme gedachten omdat van die andere groep, 2 of 3 mensen er voor gaanquote:Op zondag 25 juni 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern was een uurtje geleden met Sjanet in gesprek, beide zijn nog op voor Manager.. die FakePingPong sloeg nergens op, behalve voor de BabbelKutShow
Gaat het om Manager worden of om de Eliminatie as Dinsdag?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette wilde niet dat twee mensen uii hun groep manager omdat dan de stemmen in de groep verdeeld werden en zo de kans dat iemand van de andere groep manager zou worden groter werd \Domme gedachten omdat van die andere groep, 2 of 3 mensen er voor gaan
Ik zie Babette en Zoe nog wel op Bern stemmen zodat Imi target kan blijven voor eliminatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette wilde niet dat twee mensen uii hun groep manager omdat dan de stemmen in de groep verdeeld werden en zo de kans dat iemand van de andere groep manager zou worden groter werd \Domme gedachten omdat van die andere groep, 2 of 3 mensen er voor gaan
Manager wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat het om Manager worden of om de Eliminatie as Dinsdag?Soms snap ik niet precies waar ze het over hebben
Dat zou maar kunnen inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2023 20:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie Babette en Zoe nog wel op Bern stemmen zodat Imi target kan blijven voor eliminatie.
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babettequote:
Oh ik zat op de andere stream.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babette
Je bedoeld Zoe? Die zit nog steeds vast aan Babettequote:Op zondag 25 juni 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babette
Als Janet en Bern beide voor manager gaan verliest kamp sas 2 stemmen en kunnen dus nooit winnen (of Wendy en zoe moeten ineens voor Bern gaan stemmen)quote:Op zondag 25 juni 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern was een uurtje geleden met Sjanet in gesprek, beide zijn nog op voor Manager.. die FakePingPong sloeg nergens op, behalve voor de BabbelKutShow
Nou het gaat dus wel gebeuren, de BabbelBox word het iig nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Janet en Bern beide voor manager gaan verliest kamp sas 2 stemmen en kunnen dus nooit winnen (of Wendy en zoe moeten ineens voor Bern gaan stemmen)
Welke Kim?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jammer he. Hopelijk komen er spannende finale dagen aanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Die streamchaos is niet meer te volgen.. morgen maar kijken naar de VerdienZoemer
Neuhh.. die illusie is allang pleitte ... alleen al die BullshitShow moeten opvoeren ruim 10 dagen voor de nieuwe Manager is al een wanhopig voorspel ..quote:Op zondag 25 juni 2023 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he. Hopelijk komen er spannende finale dagen aan
En janet....en zei denken ook nog babs volgens mij...quote:Op zondag 25 juni 2023 22:20 schreef D. het volgende:
Is het nou Bern tegen Imi voor de managerverkiezing?
Da's niet slim, iedereen die niet team Imi is moet op Bern gaan, niet hun stemmen verdelenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En janet....en zei denken ook nog babs volgens mij...
ice gaat nooit op zoe stemmen denk ikquote:Op zondag 25 juni 2023 22:28 schreef woxxel het volgende:
Ice en Marciano vinden haar een blok aan je been
klopt......hoop dat ze het nog te horen krijgnquote:Op zondag 25 juni 2023 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet slim, iedereen die niet team Imi is moet op Bern gaan, niet hun stemmen verdelen
Dat weet ik niet zo zeker, zij is degene uit hun team die op Jef gestemd heeft en hij vond haar het meest onstabiel dwz qua overstappen naar het andere kamp. Maar aan de andere kant als ik zie hoe hij met haar omgaat….quote:
Maar Ice heeft ook Jeff beloofd dat Babbet er als 1e uit zou gaan. Nu kijken of hij werkelijk een echte vriend van Jeff was/is.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:37 schreef Limbus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, zij is degene uit hun team die op Jef gestemd heeft en hij vond haar het meest onstabiel dwz qua overstappen naar het andere kamp. Maar aan de andere kant als ik zie hoe hij met haar omgaat….
Isaac zijn belofte zijn nul waard...Eerst was het Sasha,nu Babette...Morgen Eunice...Slappe hap die Isaac.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:46 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maar Ice heeft ook Jeff beloofd dat Babbet er als 1e uit zou gaan. Nu kijken of hij werkelijk een echte vriend van Jeff was/is.
Ze kan toch elke ronde geil in de camera kijken naaar iCE?quote:Op maandag 26 juni 2023 00:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak en Babette hardlopenDat Zoe er nog niet achteraan rent
![]()
[ afbeelding ]
Isaac begint alweer met CAM ANNNNN
Gaat ie weer om hulp vragen omdat jij geen manager kan worden? ( help me,ze pesten mij)quote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Bern wil effe naar Achter... of Moira even een mailtje wil sturen , no problem
Zo makkelijk gaat het![]()
Bijna net als thuisbezorging.nl
[ afbeelding ]
Dat is ook de reden waarom Babette deze wedstrijd met Imadiddin wilde omdat ze dan bang waren dat binnen hun groep de stemmen verdeeld zouden worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet slim, iedereen die niet team Imi is moet op Bern gaan, niet hun stemmen verdelen
quote:Op maandag 26 juni 2023 01:17 schreef Judiwi het volgende:
Zeker nog één. Aangezien Mirthe een vrijstelling heeft voor een eliminatie.
Daar zijn ze al achter. Mirthe zei het tegen Bern en Bern zei toen dat hij met Janet wou gaan praten daarover.quote:Op maandag 26 juni 2023 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom Babette deze wedstrijd met Imadiddin wilde omdat ze dan bang waren dat binnen hun groep de stemmen verdeeld zouden worden.
Hopelijk komt de groep van Bern er achter dat het niet slim is als er twee van hun groep gaan voor het managerschap
Morguhquote:Op maandag 26 juni 2023 06:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar zijn ze al achter. Mirthe zei het tegen Bern en Bern zei toen dat hij met Janet wou gaan praten daarover.
Ik heb niet mee gekregen of hij dat al gedaan heeft. Wel dat Janet op een ander moment tegen Mirthe zei dat ze zich iig ging opgeven en dan kan 1 zich nog altijd terugtrekken.
Ik vind dat Janet Bern de kans moet geven. Janet heeft het al 4x ofzo geprobeerd. Geef een ander ook eens kans.
Later zag ik dat Bern een mailtje stuurde naar achter voor een afspraak. Misschien dat hij wil proberen dat de programmaleiding Janet laat afhaken ofzo.
^^ Goedemorgen
voor ima gaan zeker , tiano , rupi ,morrie, ice en bep stemmemquote:Op maandag 26 juni 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
O fijn dat ze er achter zijn. Dact dat team babette meer mensen in hun kamp heeft dan team waar Bern in zit toch?
Kan net zo goed om een echte goocheldoos vragen, je weet nooit met Bern de Game Masterquote:Op maandag 26 juni 2023 06:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ie weer om hulp vragen omdat jij geen manager kan worden? ( help me,ze pesten mij)
Bij een gelijk stand moet Moraima beslissen en dan weet je al dat het Imi wordtquote:Op maandag 26 juni 2023 06:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor ima gaan zeker , tiano , rupi ,morrie, ice en bep stemmem
voor bern , sas, erik , mirthe , janet , eunice twijfel ik aan , mss zoe want die wilniet op ima stemmen
Wat moet dit dan voorstellenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan net zo goed om een echte goocheldoos vragen, je weet nooit met Bern de Game Master![]()
[ afbeelding ]
Team Isaac, Marciano, Babette, Zoe, Immi, Rupert, Moirama, Wendy 8 personenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
O fijn dat ze er achter zijn. Dact dat team babette meer mensen in hun kamp heeft dan team waar Bern in zit toch?
Daarom kan Team Bern ook niet winnen denk ik ze staan altijd met 1-0 achterquote:Op maandag 26 juni 2023 07:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Team Isaac, Marciano, Babette, Zoe, Immi, Rupert, Moirama, Wendy 8 personen
Team Bern, Sasha, Eric, Eunice, Janet, Mirthe, Jasper 7 personen
twijfel aan zoe die hoorde ik gisteren zeggen ik stem niet op imaquote:Op maandag 26 juni 2023 07:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Team Isaac, Marciano, Babette, Zoe, Immi, Rupert, Moirama, Wendy 8 personen
Team Bern, Sasha, Eric, Eunice, Janet, Mirthe, Jasper 7 personen
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
twijfel aan zoe die hoorde ik gisteren zeggen ik stem niet op ima, en hoop dat wendy nu eens niet meegaat met team ice en haar eigen mening stemt
Die wordt wel om geluld door Babettequote:Op maandag 26 juni 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
twijfel aan zoe die hoorde ik gisteren zeggen ik stem niet op ima
bern en ima vallen al af kunnen niet op hun eigen stemmenquote:Op maandag 26 juni 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom kan Team Bern ook niet winnen denk ik ze staan altijd met 1-0 achter
dat zal wel en stemt ze op bern dan is e kans groot dat ze op de stip komt , ice duld geen verraders in zijn teamquote:
Dat is van iedere groep een geeft voor geen van beide winst natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern en ima vallen al af kunnen niet op hun eigen stemmen
Wendy heeft niet zoveel met Bern of Janet. Ik zie haar wel af en toe bij Rupert en Immi. Ze ligt ook met hun op de slaapkamer.quote:
Dat valt ook wel weer mee want Zoe heeft eerder Jeffrey weg gestemd. De toorn van Isaac was snel over.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat zal wel en stemt ze op bern dan is e kans groot dat ze op de stip komt , ice duld geen verraders in zijn team
gister praate ze wel leuk met bern , ik bedoel meer dat ze haar eigen weg moet gaan en niet meelopen met anderequote:Op maandag 26 juni 2023 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy heeft niet zoveel met Bern of Janet. Ik zie haar wel af en toe bij Rupert en Immi. Ze ligt ook met hun op de slaapkamer.
Oh dat is bemoedigend.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
gister praate ze wel leuk met bern , ik bedoel meer dat ze haar eigen weg moet gaan en niet meelopen met andere
quote:Op maandag 26 juni 2023 06:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan net zo goed om een echte goocheldoos vragen, je weet nooit met Bern de Game Master![]()
[ afbeelding ]
Is voor einde managerschap van Moriama maar waarmee het gala is geen ideequote:Op maandag 26 juni 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
dat gala waar ze over hebben wanner is dat
Zaterdagquote:Op maandag 26 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is voor einde managerschap van Moriama maar waarmee het gala is geen idee
Moet ook geld voor zijn natuurlijk
gala voor einde managerschap, is nogal wat maar is morrie he , wat nieuwe kleding scoren mss nieuwe pruik erbijquote:Op maandag 26 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is voor einde managerschap van Moriama maar waarmee het gala is geen idee
Moet ook geld voor zijn natuurlijk
Dan was Zoë nog bescheiden met haar hamburgers.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
gala voor einde managerschap, is nogal wat maar is morrie he , wat nieuwe kleding scoren mss nieuwe pruik erbij
Erik is nu opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |