Haha en dan toch Bern die uiteindelijk wintquote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan kun je niet in de keuken helpen...😁
Het potje tafeltennis gaat wel over het manager worden van de maand juli
`ik hoop met je mee maar ben bang dat Babette de manager van de maand juli gaat worden helaasquote:
ImieDingeDing heeft vanmiddag nog geoefend met Erik...quote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ik hoop met je mee maar ben bang dat Babette de manager van de maand juli gaat worden helaas
wat een schowtrutquote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Steffie BabbelKut is helemaal klaar.. in volle bepakking![]()
[ afbeelding ]
#Team Imadiddinquote:Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ImieDingeDing heeft vanmiddag nog geoefend met Erik...
Dit jurkje had ze gekocht voor een feestje waar ze in het wit moesten. `dacht toen al heet lijkt wel of je in een tennisjaren looptquote:Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef spapaars het volgende:
Babette ziet eruit als een tennisser met die jurk, het lijkt alsof het lang geleden gepland was.
Ik zou als ik Imadiddin zegggen jammer je hebt je kans verkeken ik ga ook voor manager van de maand juliquote:
Bern en ik las Janet en Mirthe ook, dan weet je al zeker dat `Babette gaat winnen want dan zijn er al drie uit die andere groep die niet mogen stemmen.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
Hoop toch dat zich er meer gaan melden om voor een maand een stelletjes zeikers op kantoor te ontvangen.
Ze hebben niet veel tijd meer, iedereen wil die laatste maandquote:Op zondag 25 juni 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en ik las Janet en Mirthe ook, dan weet je al zeker dat `Babette gaat winnen want dan zijn er al drie uit die andere groep die niet mogen stemmen.
Maar dan hebben ze geen meerderheid en wint bern ( omdat ze dan 2 uit gfoe0 Isaac missen omdat Bep en Imma niet zelf mogen stemmenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou als ik Imadiddin zegggen jammer je hebt je kans verkeken ik ga ook voor manager van de maand juli
Regie draai weg naar buiten.. heel verstandig want 2 uit 3 maal 21 punten duurt eeuwigquote:Op zondag 25 juni 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Twee van de Babette groep die scheidsrechter zijn?
Ah ik meende zo iets gelezen te hebben maar was niet zekerquote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie voor manager mag gaan zij of ``imadiddin
Ja klopt. Vrijstellingen voor de finale maandquote:Op zondag 25 juni 2023 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel tijd meer, iedereen wil die laatste maand
Ik snap niets van die spelregelsquote:
Oh die snap ik welquote:
Hoe staan ze er nu voor?quote:
Snap de punten telling nietquote:Op zondag 25 juni 2023 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om elke 5 slagbeurten gaat de service over naar de ander.
DIe gaat ook winnen let maar opquote:
14 - 15quote:
ze mag hem ook verliezenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
14 - 15
Gaat nog spannend worden. Babette moet deze set winnen.
Ik hoop het maar wat mij betreft ruikt alles al dat zij het moet worden deze maandquote:
Ik wil gewoon een beslissende setquote:
Dus nog een ronde?quote:
Geloof dat dit nu de beslissende set is ja.quote:
Die toch al kansloos was.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
En als Babbelkut wint, mag ze kandidaat worden. thats all.. dan trekt alleen Imi zich terug
Waarom niet?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, Bern en Sasha wilde Ima er uit, dat gaat nu mooi niet gebeuren..
Echt. Dit vind ik prachtigquote:
denk het niet , heeft morrie weer vrijstellingquote:Op zondag 25 juni 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Misschien morgen weer nomineren.
Dat denk ik niet, volgende week pas.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Misschien morgen weer nomineren.
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het niet , heeft morrie weer vrijstelling
we gaan het zienquote:Op zondag 25 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschapquote:Op zondag 25 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.
Dat kan ook nog inderdaad helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef woxxel het volgende:
Maar t kan ook maar zo gebeuren dat imi genomineerd is voordat ie manager is
en die heeft morrie al gehadquote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschap
dan moet eli komen voor 5 juliquote:Op zondag 25 juni 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad helemaal niet aan gedacht
Kan nog steeds hoor, dit spelletje tafeltennis betekende alleen maar dat de winnaar zich kandidaat mocht stellen voor manager en de verliezer niet. En zoals anderen al zeiden: misschien is er nog een nominatie vooraf.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, Bern en Sasha wilde Ima er uit, dat gaat nu mooi niet gebeuren..
Alles is mogelijk zo tegen het einde aan lijkt mij.quote:
Het was gewoon 1 per maand, maar dat wil niet zeggen dat het zo blijft.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschap
wat zal dat hun interesseren .. Bern & Co gaan gewoon op voor Manager, zal hun die BabbelKut Show aan de reet roestenquote:
Aanname.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
De andere maanden was de eliminatie meestal rond de managers verkiezing.
De eliminatie van jeff was volgens mij een tussendoortje omdat jeff weg wou
Wat gebeurt? Bedoel je de tafeltenniswedstrijd? Als ze dat nog niet wisten, zullen ze het snel wel weten. Alles wordt daar snel doorverteld.quote:
Eerst GeldSpelletje, dat is weer op na een weekend feestenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
Wie is Co?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wat zal dat hun interesseren .. Bern & Co gaan gewoon op voor Manager, zal hun die BabbelKut Show aan de reet roesten
Volgens mij was het alleen voor a.s. mnd., die vrijstelling. Dus hoeft ze geen manager te zijn. In augustus geld de vrijstelling volgens mij niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Mirthe moet er voor gaan, vrijstelling, en ze heeft er ook nog 1 vrijstelling op zak.
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...quote:
Als Mori had gewonnen mocht ze die vrijstelling meenemen naar de volgende maand.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen voor a.s. mnd., die vrijstelling. Dus hoeft ze geen manager te zijn. In augustus geld de vrijstelling volgens mij niet meer.
die kwam paar uur later nadat morrie manger wasquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
heel slim van sas en bern om vanaf het begin in ieder geval 1 iemand te hebben waarvan je zeker weet dat die achter je staat.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...
Jaja dat klinkt vreemd..
40 lichtelijk autistische betweters in de loods zou een leuke experiment zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. wat een leuke uitspraak... "Als we alleen maar standaard mensen als Erik zouden hebben, was ook niet leuk..." Aldus ZooWie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |