Onderschat die Duitsers ook niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat Nordstream 2 ook nooit meer gerepareerd zal worden en Poetin was er zo trots op , hij had europa in zijn macht , dacht ie
Niet de eerste keer dat je dit opmerkt.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook onzin want dit was enkel gevangenen opofferen om Ukraine bezig te houden om tijd te winnen zodat Rusland hun verdediging op orde kon brengen.
Het Westen als geheel niet. Maar de VS had duidelijk niets op met een toenadering.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En het Westen was ook niet per definitie anti-Rusland of zelf maar anti-Poetin.
Misschien moet je gaan praten met die mensen die voorop liepen in de maidan revolutie?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb Russen niet zielig genoemd. Ik vind het alleen hopeloos naïef om vanuit een comfortabele positie te denken dat je zelf anders zou handelen.
Leer eerst eens lezen voordat je gaat denken dat je ook maar iets begrijpt van de menselijke aard.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor. Kan prima.
Wat putin flikt, flikt die in naam van.
Dat jij rus blijkbaar zielig vind, dat jij de menselijke geschiedenis niet kent, doet daar niks aan af.
De VS wilde dat wel. Maar ja, als Rusland zich als klootzak gaat opstellen hoeven ze dat niet te doen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het Westen als geheel niet. Maar de VS had duidelijk niets op met een toenadering.
Ik lees prima, jij bent hier gewoon de zielige trope aan het bereiden dat rus blijkbaar "zielig" is, en ze er "niks aan kunnen doen".quote:Op zondag 25 juni 2023 16:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leer eerst eens lezen voordat je gaat denken dat je ook maar iets begrijpt van de menselijke aard.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met dat Rusland een heel uitgestrekt land heeft. Dat maakt het moeilijker om verzet te organizeren. Eigenlijk is zoiets alleen in Moskou (of misschien Sint Petersburg) mogelijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan praten met die mensen die voorop liepen in de maidan revolutie?
Ow, dat kan niet, die zijn dood.
Maar blijkbaar bestaan er dus wel mensen, die hun comfortabele positie laten voor wat het is, en wel bereid zijn er wat aan te doen, ook als dat de allerhoogste prijs van ze eist?
En dan zijn we bij de kern hé?
140 miljoen russen, en het zijn allemaal slaven van wie er nu de tsaar is, allemaal horigen die zich zonder al te veel poespas in de grinder laten duwen.
Nee, dat is onzin. Rusland moest een succesje behalen want de invasie liep vast. Ukraine hield Rusland bezig bij Bahkmut om tijd te winnen zodat ze hun aanvalsmacht op orde kon brengen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook onzin want dit was enkel gevangenen opofferen om Ukraine bezig te houden om tijd te winnen zodat Rusland hun verdediging op orde kon brengen.
En toch gaan we, ongeacht hoe jij of ik daar over denken, gedwongen worden om de beurs te trekken wegens de slavernij.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoek maar in mijn PoHi: herstelbetalingen vind ik volstrekte flauwekul en de huidige Nederlanders ter zake een schuldgevoel aanpraten lachwekkend.
Als Rusland niet snel terug trekt gaat het kapot. Als Putin terug trekt, gaat hij kapot.quote:
Nogmaals: lees nou maar eens wat ik schrijf.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan praten met die mensen die voorop liepen in de maidan revolutie?
Maar blijkbaar bestaan er dus wel mensen, die hun comfortabele positie laten voor wat het is, en wel bereid zijn er wat aan te doen, ook als dat de allerhoogste prijs van ze eist?
140 miljoen russen, en het zijn allemaal slaven van wie er nu de tsaar is, allemaal horigen die zich zonder al te veel poespas in de grinder laten duwen.
En de economieën van de EU en NATO groeien flink. Do the math.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit horen we al sinds het begin van de oorlog, maar de economie geeft nauwelijks een krimp.
Dit hele gezeik blijft nog heel lang dooretteren.
En daar hebben ze dan ook groot gelijk in. Russen zijn veel te onbetrouwbaar en staan in cultureel zo ontzettend ver van ons af dat we helemaal geen toenadering moeten willen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het Westen als geheel niet. Maar de VS had duidelijk niets op met een toenadering.
Nee, de VS heeft dat actief tegengewerkt.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
De VS wilde dat wel. Maar ja, als Rusland zich als klootzak gaat opstellen hoeven ze dat niet te doen.
nee dat gaat europa niet meer doen , linke soepquote:Op zondag 25 juni 2023 16:18 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Onderschat die Duitsers ook niet.
klopt Trumpo had er voor gewaarschuwdquote:Op zondag 25 juni 2023 16:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Revoluties beginnen altijd in bevolkinscentra, niet in het uitgestorven achterland.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:26 schreef Alov het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met dat Rusland een heel uitgestrekt land heeft. Dat maakt het moeilijker om verzet te organizeren. Eigenlijk is zoiets alleen in Moskou (of misschien Sint Petersburg) mogelijk.
Het meest dubieuze wat de VS (Obama) heeft gedaan is ingrijpen als een natte krant bij de annexatie van de Krim en in Syrië. Mede daardoor heeft Poetin het wat hoog in de bol gekregen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de VS heeft dat actief tegengewerkt.
Mensen die niet zien dat de VS hele dubieuze dingen heeft gedaan en doet (niet alleen ten aanzien van Rusland) kan ik heel moeilijk serieus nemen.
Van Exec weet ik het niet maar ik ben 7 jaar beroeps militair geweest, Als er iets was gebeurd had ik gevochten, gewoon omdat het mijn werk was. Daar hoefde ik geen held voor te zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals: lees nou maar eens wat ik schrijf.
Het is wel vermakelijk dat jij denkt dat jij wel je leven zou opofferen. Blijf vooral dromen over jouw eigen moed.
Geklooi van de VS praat de gruwelijkheden van Buscha niet goed.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de VS heeft dat actief tegengewerkt.
Mensen die niet zien dat de VS hele dubieuze dingen heeft gedaan en doet (niet alleen ten aanzien van Rusland) kan ik heel moeilijk serieus nemen.
Kennelijk lees je dus niet prima. Ik heb gezegd dat je het gewone mensen niet kan verwijten dat ze handelen zoals vrijwel alle mensen handelen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik lees prima, jij bent hier gewoon de zielige trope aan het bereiden dat rus blijkbaar "zielig" is, en ze er "niks aan kunnen doen".
Allicht in verlengde daarvan, dat het niet makkelijk is om er vanaf te komen, die despoten die op de troon zitten!
No shit. No one said it was gonna be easy.
Nogmaals, misschien moet jij lezen wat ik schrijf.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals: lees nou maar eens wat ik schrijf.
Lezen:quote:Het is wel vermakelijk dat jij denkt dat jij wel je leven zou opofferen. Blijf vooral dromen over jouw eigen moed.
Ik heb het niet over mijn eigen moed gehad. De moed die ik als individu heb, is totaal niet relevant.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat projecteert op een volk van 140 miljoen, en daarna tot de conclusie komt:quote:Nee, ik ben een laffe wezel, ik zou het nooit doen!
quote:Ze kunnen er niks aan doen, ze zijn zielig
Two wrongs, enz.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:27 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En toch gaan we, ongeacht hoe jij of ik daar over denken, gedwongen worden om de beurs te trekken wegens de slavernij.
Als wij daar al voor dienen te boeten mogen de Russen echt wel afgerekend worden op de misdaden die ze nu en in de voorbije decennia begaan hebben tegen hun buurvolkeren en het onafgebroken gijzelen van de westerse bevolking met hun nucleaire intimidatie. Het mag wel eens afgelopen zijn.
Er is krimp momenteel.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En de economieën van de EU en NATO groeien flink. Do the math.
Ja, dat klopt, en precies dat argument van je heb ik al samengevat, hier:quote:Op zondag 25 juni 2023 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
k heb gezegd dat je het gewone mensen niet kan verwijten dat ze handelen zoals vrijwel alle mensen handelen.
Niemand betwist dat het niet makkelijk is om van je dictator af te komen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:26 schreef ExTec het volgende:
Allicht in verlengde daarvan, dat het niet makkelijk is om er vanaf te komen, die despoten die op de troon zitten!
No shit. No one said it was gonna be easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |