Het lijkt er op dat er weer meer ductape en schroeven in zitten voor de Finale ..quote:
Ah, kunnen ze de container inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat er weer meer ductape en schroeven in zitten voor de Finale ..
Edit.
Hoeft niet meer, het is afgelopen![]()
[ afbeelding ]
Nja als die het nog doen, is dat zonde om weg te doen leuk vermaak welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat de oplaadbare speelgoedjes nog wel blijven voor de Giebel Kutjes en Jongetjes
Ja klopt, ze moeten het nog afmaken... Jappie zei wel dat hij het iets in ging korten..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zouden na het eten verder gaan toch. Is allemaal wat later geworden doordat die dingen steeds stuk gaan.
Ik zocht en vond kwaliteit, zij hebben deze dus, en iets mindere kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef spapaars het volgende:
Zo'n 225,00 per stuk dus.
1dag later.
[ afbeelding ]
Jammer he, de eerste was al gelijk kapot, maar ik hoorde ik dacht Erik zeggen dat deze ook bestemd waren voor. Kinderen tot 11 jaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef spapaars het volgende:
Zo'n 225,00 per stuk dus.
1dag later.
[ afbeelding ]
Ze hebben rotzooi gekocht, en weet niet of het geschikt is voor kinderen, lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, de eerste was al gelijk kapot, maar ik hoorde ik dacht Erik zeggen dat deze ook bestemd waren voor. Kinderen tot 11 jaar
Dat is ook geen geld voor die dingen..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zocht en vond kwaliteit, zij hebben deze dus, en iets mindere kwaliteit.
[ afbeelding ]
Ja klopt...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, de eerste was al gelijk kapot, maar ik hoorde ik dacht Erik zeggen dat deze ook bestemd waren voor. Kinderen tot 11 jaar
Ja klopt...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt hoor voor kinderen tot 11 jaar dat zei Erik echt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben rotzooi gekocht, en weet niet of het geschikt is voor kinderen, lijkt mij niet.
Wat Erik zegt hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt...
[..]
Ja is echt hoor voor kinderen tot 11 jaar dat zei Erik echt.
Erik heeft wel de karretjes uit de verpakking gehaald en in elkaar gezet volgens de gebruiksaanwijzing. Daar zou best wel iets hebben kunnen staan over leeftijd waarvoor het geschikt zou zijn. Al was het maar om aan te geven dat het dus niet voor volwassen (zwaardere) lichamen geschikt zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Erik zegt hoeft niet altijd zo te zijn.
Zou het niet kopen voor zulke jonge kinderen, daar zijn die dingen toch wat te snel voor.
Ik heb geen idee, kinderenzijn kwa gewicht natuurlijk een stuk lichter.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben rotzooi gekocht, en weet niet of het geschikt is voor kinderen, lijkt mij niet.
1 staat op veilig, die kan niet genomineerd worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Aai Poesje Aai.... ook de "veilg" wanende Gluipkutjes moeten aan hun eliminatie hachje denken...
[ afbeelding ]
Het onderwerp was ook Eunie, ik zou er niet van opkijken als die nog heel snel even een Lesbo-act uit haar Gluipkut tovert voor de laatste wekenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 staat op veilig, die kan niet genomineerd worden.
Gluipkutjes is toch echt een meervoud.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het onderwerp was ook Eunie, ik zou er niet van opkijken als die nog heel snel even een Lesbo-act uit haar Gluipkut tovert voor de laatste weken
Nou nou..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gluipkutjes is toch echt een meervoud.
dat mens is zelf een technische storingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
Je verwacht het niet, een technische storing.
[ afbeelding ]
Erik in dit geval.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat mens is zelf een technische storing
Waarom is hij gespannen dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
zooooo die isaac is me toch een pot gespannen en maar doen alsof het niet zo is maar moet je zijn gzicht zien
O jeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |