SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ie niet. Die man zal zich nooit overgeven. Aan wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:26 schreef Ulx het volgende:
Poetin moet gewoon vrede sluiten. Vooral niet escaleren.
Poetin lijdt enorm gezichtsverlies hiermee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
Voor mensen die denken dat is in scène wordt gezet: denken jullie echt dat een dictator het volk wil laten geloven dat een deel van het leger in opstand komt tegen de macht? Zien jullie niet voor welke problemen dit kan zorgen?
Ja een lange tweet:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Heeft Zelensky al een reactie gegeven?
Jawel. Iets van eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Ja, al twee keer. Zie Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Doen we niet meer aan lastpost nee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Heeft aandachtshoertje Starhopper ook weer even aandacht gehad. En doorrrrquote:
Dan zou ik het laten. 1 coup vind ik voor vandaag wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
Nog niet helemaal. Te vroeg om dat zo te noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT change naar "Oorlog in RUSLAND en OEKRAINE ? Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekraïne gaat.quote:
Je zit in het juiste topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekraïne gaat.
Met dit tempo zitten we daar over 2 weken alquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Straks is de oorlog voorbij voordat we de 1000 halen
Die zijn nog steeds popcorn aan het eten, geen verdere berichten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekraïne gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |