SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Russische luchtmacht zou Wagner colonnes toch ook moeten kunnen pletten maar daar lijkt geen sprake van?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De grote vraag is wat de jongens van Rosgvardia gaan doen denk ik. Als die geen lijn trekken is het voorbij voor Poetin. Als ze dat wel doen wordt het waarschijnlijk knokken.
Wat zegt ie?quote:
Daar zijn de Tsjetsjenen al! Echt ongelooflijk hoe snel het gaat. Zat er toch wel een klein beetje naast gisteravondquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Prigozhin is de hofnar van deze oorlog.
Of een rondje armpje drukken om Moskou. Het Russische leger is niet heel erg actief bezig Wagner kapot te maken.quote:
En daarna gedaan wat je dan moet doen: heel hard wegrennen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Putin heeft met een stok tegen een wespennest geslagen.
Is het ook, wordt het TikTok leger genoemd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is wel een heel armzalig groepje.
quote:
Mijn GTA word koudquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wou vandaag eigenlijk Final Fantasy 16 gaan spelen![]()
Zou die ook al in een vliegtuigje richting Turkije zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna gedaan wat je dan moet doen: heel hard wegrennen.
Dat is al deels gebeurd. Met verliezen aan beide kanten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef hangtime het volgende:
Wagner en Putin werken sowieso nog steeds samen.
Anders was die collone alleen kapot gebombardeerd door straaljagers e.d.
Wat een theater show..
Die land op enkele momenten in St Pietersburgquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die ook al in een vliegtuigje richting Turkije zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |