Twee jaar geleden ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:49 schreef beantherio het volgende:
Vroeger deden ze niet aan track limits:
"Klein momentje bij het uitkomen bocht 10"quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat moment op 1:38 en dan gewoon 1 seconde sneller zijn dan Raikonnen in Q1 van de kwalificatie.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Klein momentje bij het uitkomen bocht 10"
Snel?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Sked het volgende:
We zien jullie snel in het topic van @:3rr0r, zoals de OP was gaan we het niet doen.
Briljant als altijdquote:
Moest aan een recent UFC evenement denken met ook een filmscène die werd opgenomen tussen de echte MMA gevechten door.quote:
Tedje Kravitz is 1 van de ergste veroorzakers.... Engelsen zijn nu eenmaal het onsportiefste volk ooit.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:23 schreef daNpy het volgende:
Kijken of de Engelse presentatoren dan - net als de Nederlandse - dat afkeuren en manen tot stoppen.
motorsport.comquote:FIA-president Mohammed Ben Sulayem voelt er niets voor om middels regels in te grijpen om de dominantie van Max Verstappen en Red Bull Racing te stoppen. Het is volgens hem juist aan de andere teams de taak om beter werk te leveren, niet om degenen die hun huiswerk goed hebben gedaan af te straffen.
Door: Laurens Stade
6 jul 2023 12:44
[....]
Terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:28 schreef Sally het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
FIA-president wil niet ingrijpen om Red Bull-dominantie te stoppen: "Dit is Red Bulls tijd"
FORMULE 1 / GP VAN GROOT-BRITTANNIË NIEUWS
[..]
motorsport.com
quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:28 schreef Sally het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
FIA-president wil niet ingrijpen om Red Bull-dominantie te stoppen: "Dit is Red Bulls tijd"
FORMULE 1 / GP VAN GROOT-BRITTANNIË NIEUWS
[..]
motorsport.com
1 rondje met nagenoeg lege tanks is natuurlijk anders dan een race op volle en verder denk ik dat Red Bull dermate veel marge heeft dat ze niet zoveel van de perfecte raceafstelling hoeven af te wijken om toch het snelste kwalirondje te rijden, dit uiteraard met Verstappen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:19 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat ik niet de eerste ben die het zegt, maar die dominantie van Red Bull is niet zo groot als door sommigen wordt beweerd. Ten eerste doet Verstappen het verschil groter lijken, maar daarnaast hebben naaste concurrenten blijkbaar ook issues met dingen als bandendegradatie en handeling waardoor ze niet optimaal presteren, met name in de race. Zou een beetje raar zijn om Red Bull daar dan voor te straffen.
RB heeft de snelste auto, ja, maar de kleine verschillen tijdens kwalificatie laten m.i. zien dat de potentie er wel is bij meerdere andere teams.
Mercedes puppetquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Meneer Russell heeft ook weer een mening
Fair points, maar toch... ik zat gisteren toevallig de kwalificatie van Barcelona 2016 terug te kijken en dat was toch een heel ander verhaal dan wat we nu zien tijdens de Qs. En dat van die raceafstelling tijdens de kwalificatie is iets dat RB altijd al neigde te doen, volgens mij. Zelfs toen inhalen nog veel lastiger was. Ik begrijp eigenlijk niet goed dat andere teams dat dan ook niet eens uitproberen, als ze de keuze hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 rondje met nagenoeg lege tanks is natuurlijk anders dan een race op volle en verder denk ik dat Red Bull dermate veel marge heeft dat ze niet zoveel van de perfecte raceafstelling hoeven af te wijken om toch het snelste kwalirondje te rijden, dit uiteraard met Verstappen.
Die anderen moeten veel harder werken voor een goeie gridpositie en hebben die luxe niet en moeten dus misschien iets meer toegeven aan de raceafstelling om toch een topkwali te hebben.
Maar verder eens hoor, als een auto binnen de regels is dan moet je dat zo laten en is het aan de anderen om hun auto sneller te maken.
Zeker vergeten wat z'n bejaarde teammate eist ondanks dat die de afgelopen twee jaar als een natte dweil rond rijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Lewis stopt eerder dan Max, daar durf ik geld op in te zetten. Die 8e titel komt er niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Jane het volgende:
Dat idee dat Max snel met pensioen gaat komt telkens weer naar boven bij de Britten. Zal wel wishful thinking zijn. Volgens mij riep hij na de finish in Abu Dhabi '21 dat hij zo nog wel 15 jaar zo door wilde gaan met Red Bull, dus als ik Brit zou zijn, zou ik m'n adem maar niet inhouden.
Max Verstappen heeft nu een een contract bij Red Bull t/m 2028. Als hij elk jaar van dat contract het kampioenschap op z'n naam zet, heeft-ie er 8 in totaalquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lewis stopt eerder dan Max, daar durf ik geld op in te zetten. Die 8e titel komt er niet meer.
Maar dat feit heeft Lewis duidelijk nog niet geaccepteerd, zie ook de uitspraak van Toto dat ze denken dat Lewis nog wel wat jaren meekan omdat Alonso dat ook kan, dat Lewis fysiek duidelijk in een mindere staat is dan Alonso staan ze niet bij stilquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lewis stopt eerder dan Max, daar durf ik geld op in te zetten. Die 8e titel komt er niet meer.
Alonso zeurt niet, en heeft zich berust in het feit dat hoewel hij geen WK meer zal worden, hij nog wel kan rijden. En nog verdomd goed ook. Dat is het verschil met Hamilton.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Maar dat feit heeft Lewis duidelijk nog niet geaccepteerd, zie ook de uitspraak van Toto dat ze denken dat Lewis nog wel wat jaren meekan omdat Alonso dat ook kan, dat Lewis fysiek duidelijk in een mindere staat is dan Alonso staan ze niet bij stil
Zoals de waard is ...quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Q1 liet dat nog maar eens mooi zien alles binnen 8 tienden van elkaar, dat heb ik nog nimmer eerder gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:19 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat ik niet de eerste ben die het zegt, maar die dominantie van Red Bull is niet zo groot als door sommigen wordt beweerd. Ten eerste doet Verstappen het verschil groter lijken, maar daarnaast hebben naaste concurrenten blijkbaar ook issues met dingen als bandendegradatie en handeling waardoor ze niet optimaal presteren, met name in de race. Zou een beetje raar zijn om Red Bull daar dan voor te straffen.
RB heeft de snelste auto, ja, maar de kleine verschillen tijdens kwalificatie laten m.i. zien dat de potentie er wel is bij meerdere andere teams.
Hij onderstreept maar weer eens dat hij inzicht mistquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Russell is echt hard z'n best aan het doen om de meest gehate coureur te worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hamilton heeft met name in de jaren tussen 2008 en 2014 ook wel een hoop fouten gemaakt en kansen laten liggen om meer WK's te pakken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |