SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, mocht dit, op een langere termijn, in Rusland leiden tot de conclusie "Vladimir Poetin was 1 van de slechtste leiders van ons land en we moeten nu toch echt naar een ander type leiderschap en staatsbestel"... dat zou echt al een enorme winst zijn. Maar helaas heeft vrind Prigozjin niet een CV die tot veel optimisme uitnodigt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zal maar in Moskou wonen en ineens beseffen dat de gevolgen van de "speciale operatie" bijna in je huiskamer zijn.
Ik heb ze ooit live gezien en ze waren geweldig.quote:
Ik denk alleen maar dat die man wel meer coups op zijn naam heeft staan. Het is geen onbekend terrein voor hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Is dit een goed geplande en voorbereide operatie of is het een laatste wanhoopspoging van iemand die geen kant meer op kon?
Als zowel Poetin en Prigozjin het einde van het weekend niet halen, dan hoor je mij niet protesteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef quirina het volgende:
Prigozhin haalt Moskou niet eens levend denk ik.
quote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Is dit een goed geplande en voorbereide operatie of is het een laatste wanhoopspoging van iemand die geen kant meer op kon?
Die gast is gewoon aan het pogen de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Maar het blijft een ongelooflijk gevaarlijke zakkenwasser die vrouwelijk personeel laat verkrachten met wijnflessen en personeel dat niet trouw blijkt te zijn, laat vermoorden met een voorhamer.quote:
Liever zelfmoord met 2 kogels in je rug.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die gast is gewoon aan het pogen de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Maar het blijft een ongelooflijk gevaarlijke zakkenwasser die vrouwelijk personeel laat verkrachten met wijnflessen en personeel dat niet trouw blijkt te zijn, laat vermoorden met een voorhamer.
Ongeciviliseerd onbetrouwbaar monster. En ik hoop heel hard dat ie deze actie niet overleeft. Want dan zijn we nog verder van huis.
Dat zou wel de allerbeste uitkomst zijn. En als het dan een beetje meezit gaat ook Medvedev het hoekje om.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als zowel Poetin en Prigozjin het einde van het weekend niet halen, dan hoor je mij niet protesteren.
(Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik beschouw ze nu eenmaal als uiterst kwaadaardige hufters met teveel (potentiële) macht.)
Ik hoop dat hij juist veel succes heeft. Hij is nu de sleutel om de hele boel in elkaar te laten klappen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Die gast is gewoon aan het pogen de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Maar het blijft een ongelooflijk gevaarlijke zakkenwasser die vrouwelijk personeel laat verkrachten met wijnflessen en personeel dat niet trouw blijkt te zijn, laat vermoorden met een voorhamer.
Ongeciviliseerd onbetrouwbaar monster. En ik hoop heel hard dat ie deze actie niet overleeft. Want dan zijn we nog verder van huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |