SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, mocht dit, op een langere termijn, in Rusland leiden tot de conclusie "Vladimir Poetin was 1 van de slechtste leiders van ons land en we moeten nu toch echt naar een ander type leiderschap en staatsbestel"... dat zou echt al een enorme winst zijn. Maar helaas heeft vrind Prigozjin niet een CV die tot veel optimisme uitnodigt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zal maar in Moskou wonen en ineens beseffen dat de gevolgen van de "speciale operatie" bijna in je huiskamer zijn.
Ik heb ze ooit live gezien en ze waren geweldig.quote:
Ik denk alleen maar dat die man wel meer coups op zijn naam heeft staan. Het is geen onbekend terrein voor hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Is dit een goed geplande en voorbereide operatie of is het een laatste wanhoopspoging van iemand die geen kant meer op kon?
Als zowel Poetin en Prigozjin het einde van het weekend niet halen, dan hoor je mij niet protesteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef quirina het volgende:
Prigozhin haalt Moskou niet eens levend denk ik.
quote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Is dit een goed geplande en voorbereide operatie of is het een laatste wanhoopspoging van iemand die geen kant meer op kon?
Die gast is gewoon aan het pogen de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Maar het blijft een ongelooflijk gevaarlijke zakkenwasser die vrouwelijk personeel laat verkrachten met wijnflessen en personeel dat niet trouw blijkt te zijn, laat vermoorden met een voorhamer.quote:
Liever zelfmoord met 2 kogels in je rug.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die gast is gewoon aan het pogen de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Maar het blijft een ongelooflijk gevaarlijke zakkenwasser die vrouwelijk personeel laat verkrachten met wijnflessen en personeel dat niet trouw blijkt te zijn, laat vermoorden met een voorhamer.
Ongeciviliseerd onbetrouwbaar monster. En ik hoop heel hard dat ie deze actie niet overleeft. Want dan zijn we nog verder van huis.
Dat zou wel de allerbeste uitkomst zijn. En als het dan een beetje meezit gaat ook Medvedev het hoekje om.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als zowel Poetin en Prigozjin het einde van het weekend niet halen, dan hoor je mij niet protesteren.
(Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik beschouw ze nu eenmaal als uiterst kwaadaardige hufters met teveel (potentiële) macht.)
Ik hoop dat hij juist veel succes heeft. Hij is nu de sleutel om de hele boel in elkaar te laten klappen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Die gast is gewoon aan het pogen de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Maar het blijft een ongelooflijk gevaarlijke zakkenwasser die vrouwelijk personeel laat verkrachten met wijnflessen en personeel dat niet trouw blijkt te zijn, laat vermoorden met een voorhamer.
Ongeciviliseerd onbetrouwbaar monster. En ik hoop heel hard dat ie deze actie niet overleeft. Want dan zijn we nog verder van huis.
Hoe meer die Russen blijven aan vallen hoe bozer ze worden ...quote:
Gaat lekker met dat veiliger maken van Ruslandquote:
Dit soort redeneringen heeft in mijn ogen wel een vrij hoog "Pas op, er komt iemand met een mes op je af om je neer te steken, maar je moet vooral niet terugvechten want dan wordt hij kwaad en steekt hij je neer met zijn mes"-gehalte.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe meer die Russen blijven aan vallen hoe bozer ze worden ...
:-)
Ach kan nog gezellig worden vandaag of morgen in Moskou
Linksom of rechtsom, mocht het leiden tot het laatste, dan blijf ik hopen dat deze klootzak het niet overleeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij juist veel succes heeft. Hij is nu de sleutel om de hele boel in elkaar te laten klappen.
Hopelijk komt er zo'n grote chaos dat het Kremlin geen keus heeft dan troepen uit Ukraine terug te halen om tegen Wagner te vechten.
En vervolgens dus een een oloedepot geraaktquote:
Je standpunt is duidelijk nu.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, mocht het leiden tot het laatste, dan blijf ik hopen dat deze klootzak het niet overleeft.
Ik weiger momenteel een 'harde' keuze te maken voor 1 van beide klootzakken.
Voor mij mogen ze beiden weggevaagd worden.
Met daarmee ook een definitief einde aan de oorlog in Oekraïne.
Hoe verder die klootzak komt, hoe groter de chaos in Rusland en hoe groter de kans dat er troepen uit Oekraïne moeten worden gehaald. Dus voor nu ben ik #teamWagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, mocht het leiden tot het laatste, dan blijf ik hopen dat deze klootzak het niet overleeft.
Ik weiger momenteel een 'harde' keuze te maken voor 1 van beide klootzakken.
Voor mij mogen ze beiden weggevaagd worden.
Met daarmee ook een definitief einde aan de oorlog in Oekraïne.
Medvedev.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou wel de allerbeste uitkomst zijn. En als het dan een beetje meezit gaat ook Medvedev het hoekje om.
Geruchtenmolen in Moskou via een al Jazeera journalist, Medvedev en familie het land uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou wel de allerbeste uitkomst zijn. En als het dan een beetje meezit gaat ook Medvedev het hoekje om.
Ik ben de tel kwijt hoe vaak deze uitdrukking vandaag door m'n kop spookt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:51 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat moeten ze ook zeggen? Tja Vladje, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in?
en deze , is ook niet meer welkom in Italiequote:
Dat zou wel weer echt extreem pech/toeval zijn als dan precies van alle doelen die een raket kan raken het net een oliedepot is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
En vervolgens dus een een oloedepot geraakt [ twitter ]
Ja, eens. Maar als hij zo succesvol wordt dat ie aan de macht komt...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij juist veel succes heeft. Hij is nu de sleutel om de hele boel in elkaar te laten klappen.
Hopelijk komt er zo'n grote chaos dat het Kremlin geen keus heeft dan troepen uit Ukraine terug te halen om tegen Wagner te vechten.
En eenmaal in Rusland deserteert iedereen gelijk terug naar huis.
Ja, de lijst is eindeloos.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en deze , is ook niet meer welkom in Italie
[ twitter ]
Ik zou als Ukraine nog een paar dagen wachten op het maximale punt van chaos. Straatgevechten in Moscow rondom het Kremlin bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef alopio het volgende:
Kan dit een kantelpunt zijn? de Russen moeten nu op 2 fronten vechten en zowel de Russen als Wagner verliezen hierdoor manschappen en materiaal. Kan Oekraïne hiervan profiteren door in de chaos (en het vertrek van Wagner uit Oekraïne) een grootschalige offensief te starten? Het lijkt mij dat de Russische troepen in Oekraïne ook in verwarring zijn nu.
Kortom, kan Oekraïne nu heel snel de Russen eruit trappen?
Als ze straks vanzelf weggaan vanwege de Russische interne oorlog zou dat het mooist zijn. Scheelt een boel moeite.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou als Ukraine nog een paar dagen wachten tot het maximale punt van chaos. Straatgevechten in Moscow rondom het Kremlin bijvoorbeeld.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Oekraïne hier niet van geweten heeft. Die krijgen gewoon NATO intel natuurlijk. En die 'operationele pauze' kon ook wel eens toevallig vandaag afgelopen zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef alopio het volgende:
Kan dit een kantelpunt zijn? de Russen moeten nu op 2 fronten vechten en zowel de Russen als Wagner verliezen hierdoor manschappen en materiaal. Kan Oekraïne hiervan profiteren door in de chaos (en het vertrek van Wagner uit Oekraïne) een grootschalige offensief te starten? Het lijkt mij dat de Russische troepen in Oekraïne ook in verwarring zijn nu.
Kortom, kan Oekraïne nu heel snel de Russen eruit trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |