Nah, interne speciale operatiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ah niks aan de hand dus
Als je niet snapt wat de impact van een legeronderdeel dat zich tegen de rest keert is, zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Generaals met hun legers komen tegenover elkaar te staan. Burgers willen hier niets mee te maken hebben. Het gaat ook over niets. De oorlog in Ukraine gaat ook niet stoppen
Muesli als vervanging van popcornquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:46 schreef xpompompomx het volgende:
Potverdrie, dat wordt popcorn als ontbijt ipv het gebruikelijke muesli.
Eerder schreef ik nog, als een mogelijk scenario voor Prigozjin: wie een kuil graaft voor een ander...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf. Het is trouwens nu officieel want het staat op teletekst. Ben een keer uiteten blijkt er een burgeroorlog te zijn gestart in Rusland. Wat een clusterfuck voor poetin. Die komt er in die gebieden straks nog bekaaider af dan Gorbachev. Dat terwijl hij dit begonnen is om de fout van laatstgenoemde recht te zetten en als redder der Russische natie de boeken in wilde gaan.
Wat een top dag voor de westerse inlichtingendiensten.
Zijn punt is met de MoD, niet zozeer met Putin. Maar we gaan het zien. Bizar sowiesoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoeveel autoriteit heb je nog als je militaire apparaat onderling slaags raakt en jij alle controle kwijt bent?
Prigozhin heeft nu niet enkel over Shoigu. Hij trekt de hele rechtvaardiging van de oorlog in twijfel. En dan kom je toch ook bij Poetin zelf uit. Degene die deze zinloze oorlog is begonnen.
Leg het even uit andersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat de impact van een legeronderdeel dat zich tegen de rest keert is, zeg dan gewoon niks.
Nee jij mag zelf met bewijs komen dat ik pro Russisch ben en anders je grote smoel houden. Verder ben ik met andere nuttigere dingen bezig dus ik lees het volgende week ofzo wel weer eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ie gewoon zit te liegen. Je mag zeggen wat je wil, maar wees dan een man en blijf daar achter staan. Of geef je ongelijk toe.
Popcorncerealquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:46 schreef xpompompomx het volgende:
Potverdrie, dat wordt popcorn als ontbijt ipv het gebruikelijke muesli.
Als ik Zelensky was, zou ik sowieso geen overhaaste actie ondernemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ twitter ]
Overigens denk ik dat er bij de oekrainers ook chaos is nu. Dit is wel een erg onverwachte wending en hoe ga je hier op reageren. Ze het uit laten vechten zodat ze sterk verzwakt zijn of nu als een malle erin gaan en gebruik maken van de chaos aan de andere kant?
WW3 incomingquote:
of zoals in fascime vaker gebeurt om stap omhoog te maken: hij verovert MoD van Rusland, neemt de stoel en integreert Russische leger onder Wagner, en gaat weer te keer in Oekraine en Poetin blijft zitten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:18 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Kunnen meerdere redenen voor zijn:
- Prigozhin is zat van de hele oorlog. Zijn huursoldaten bestaan was veel lucratiever en lang niet zo gevaarlijk. Bij een succesvolle coup gaat hij een manier vinden om de oorlog te stoppen. Wat een van de beste uitkomsten zou kunnen zijn voor Oekraine/zelenski.
- Prigozhin stopt de oorlog, en dankzij zijn populariteit (die nog groter wordt wanneer hij de oorlog stopt) Wordt hij president. En hij gaat zijn gangetje zonder all die oorlogen.
- Hij stopt de oorlog, heeft geen zin om zelf te gaan regeren dus hij zorgt voor democratische verkiezingen. Wat hem immens populair zal maken. Zo populair dat hij mogelijk vergeven zou kunnen worden voor all zijn zonden in deze oorlog. (zou hij over kunnen onderhandelen met het westen)
- Hij verliest deze coup en er blijft niks over van hem/Wagner. Wat weer een hoofdpijn minder is
Natuurlijk is er altijd ook nog de optie dat hij president wordt en alles erger maakt. Dat de oorlog door blijft gaan. En dat hij door blijft gaan met het onderdrukken van Rusland. Wat hem gehaat maakt. Of dat hij inderdaad op volle kracht voor de oorlog gaat.
En natuurlijk zijn er nog veel meer opties. Maar in mijn mening zal deze coup voordelig zijn voor de oorlog/het westen. Vooral als hij slaagt.
Oekraine moet haar eigen plan trekken. Nu als een kip zonder kop doorstoten is nog steeds een domme actie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:50 schreef plesner het volgende:
Oekraïne moet nu doorstoten en gretig gebruik maken van deze situatie
Eerst dat ze in Rusland elkaar afmaken. Oekraine kan beter hun troepen rust geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oekraine moet haar eigen plan trekken. Nu als een kip zonder kop doorstoten is nog steeds een domme actie.
Echt hou op. Je zat tot gisteren bijna dagelijks pro Russische troep te spammen en vragen te stellen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:51 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nee jij mag zelf met bewijs komen dat ik pro Russisch ben en anders je grote smoel houden. Verder ben ik met andere nuttigere dingen bezig dus ik lees het volgende week ofzo wel weer eens.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:55 schreef Haags het volgende:
Kan de navo zich niet lekker gaan bemoeien nu. De Russen hebben het druk zat momenteel. Ze wankelen dus toeslaan!
Z: What should I do?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als ik Zelensky was, zou ik sowieso geen overhaaste actie ondernemen.
Mochten (pro-) Russische troepen uit zichzelf Oekraïne gaan verlaten, dan is dat beter dan ze geforceerd proberen eruit te jagen.
Maar het valt niet mee om in de toekomst te kijken. Zeker niet met de huidige chaos. Wel staat denk ik wel vast dat hij en Biden momenteel een 'hot line' continu open houden.
Jij moet echt minder gaan drinken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Z: What should I do?
B: I have hairy legs. There are kids on the moon. Why am I holding a phone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |