Je ziet wel: ik ben ook maar een passant. Want ik houd alle bewegingen van mede-FOKkers niet zo nauwkeurig bij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ie gewoon zit te liegen. Je mag zeggen wat je wil, maar wees dan een man en blijf daar achter staan.
Het ging gisteravond dan ook wel heel snelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf. Het is trouwens nu officieel want het staat op teletekst. Ben een keer uiteten blijkt er een burgeroorlog te zijn gestart in Rusland. Wat een clusterfuck voor poetin. Die komt er in die gebieden straks nog bekaaider af dan Gorbachev. Dat terwijl hij dit begonnen is om de fout van laatstgenoemde recht te zetten en als redder der Russische natie de boeken in wilde gaan.
Wat een top dag voor de westerse inlichtingendiensten.
Hij ontkent gewoon dat ie hier regelmatig post(te).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je ziet wel: ik ben ook maar een passant. Want ik houd alle bewegingen van mede-FOKkers niet zo nauwkeurig bij.
Wat betreft het tweede deel van je opmerking (in het algemeen): ik zeg altijd maar "beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald."
Mensen kunnen leren, en dus ook van mening veranderen. Dat heeft met 'mannelijkheid' helemaal niets te maken.
Lol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Ik heb het hele gedoe van vannacht gemist.
Wat is er in het kort aan de hand?
Foei.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij ontkent gewoon dat ie hier regelmatig post(te).
Het Russische MoD wilde Wagner kapot bombarderen. Prigozin ging door het lint, pakte zijn boeltje en is Rusland binnen gevallen. Hij zit nou in Rostov, schijnt ook onderweg te zijn naar Moscou. Morgen burgeroorlog?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Vanaf gister avond rond 11 uur is het Russische leger het 3de sterkste leger in Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Prigozhin is met een (te) klein leger Rostov binnengevallen en probeert een burgeroorlog te ontketenen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Wow vet!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Russische MoD wilde Wagner kapot bombarderen. Prigozin ging door het lint, pakte zijn boeltje en is Rusland binnen gevallen. Hij zit nou in Rostov, schijnt ook onderweg te zijn naar Moscou. Morgen burgeroorlog?
Als poetin Kadyrov op gaat bellen om te vragen of hij Wagner een lesje wil leren dan neemt Kadyrov niet op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:24 schreef Delenlill het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat waar is zou het een goede zijn. Krijgen ze eindelijk eens wat echte actie. In plaats van alleen maar Tiktok filmpjes maken.
Maar deze is gemaakt aan het begin van de coup. Dus verwacht het niet. Zou wel mooi zijn als ze elkaar afmaken.
Idem ik word wakker en lees dat Wagner ruzie heeft met Russische generaals en nu onderweg is naar Moskou..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Hoeveel autoriteit heb je nog als je militaire apparaat onderling slaags raakt en jij alle controle kwijt bent?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:32 schreef zoost het volgende:
Gedoe tussen generaals / warlords. Geen bedreiging voor Putin. Al maakt dit geen sterke indruk.
Voor Oekrane zou het beter zijn als ze wel kapot worden geschoten. Ik denk niet dat prioghizin aan de macht van het MoD een vooruitgang is voor Oekrane.quote:
Generaals met hun legers komen tegenover elkaar te staan. Burgers willen hier niets mee te maken hebben. Het gaat ook over niets. De oorlog in Ukraine gaat ook niet stoppenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Russische MoD wilde Wagner kapot bombarderen. Prigozin ging door het lint, pakte zijn boeltje en is Rusland binnen gevallen. Hij zit nou in Rostov, schijnt ook onderweg te zijn naar Moscou. Morgen burgeroorlog?
Ja ongelooflijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Idem ik word wakker en lees dat Wagner ruzie heeft met Russische generaals en nu onderweg is naar Moskou..
Pakt popcorn.
Heerlijk dat gebekvecht in Rusland.
Dit kon nog best positief uitpakken voor Oekrane.
Ik zou het groepje wat de Belgorod regio binnen viel ook nog eens op pad sturen, dan word het daar een nog grotere puinhoop..
De oorlog in Ukraine stopt als alle Russen dat land uit zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Generaals met hun legers komen tegenover elkaar te staan. Burgers willen hier niets mee te maken hebben. Het gaat ook over niets. De oorlog in Ukraine gaat ook niet stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |