quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:20 schreef mangalie het volgende:
Heb even de muziek zachter laten zetten...
Van de een naar de ander wippen en toch geloofwaardig blijven...ze schijnt er mee weg te komen...ONBEGRIJPELIJK!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Een ½ jaar geleden had Babbelbox niet met deze zooi willen zitten.. had liever met de twee Kims, Martin, Wanda GJ en dat soort kloojoos naar de finale gewild... ik snap haar frustratie nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern is van de teksten op shirts, deze past ook wel bij hem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wil een kusje op zijn wang en 'n medaillequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:47 schreef pingu66 het volgende:
47 jaar en trots zijn werk laten zien aan Mirthe.
Hij heeft weer fapmateriaal voor onder den douche...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie.. Erik heeft weer een welverdiende harde plasser![]()
[ afbeelding ]
Tja zo denk iedereen je zit er niet voor de lolquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja... Erik is een Eindbaas Aldus Isaac... nahh mooi niet als het aan Gluiperdje Isaac ligt, schopt 'ie persoonlijk iedereen de Poort uit vlak voor de Finale![]()
[ afbeelding ]
die babbelrat mag allesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:44 schreef Hoempah het volgende:
kom is op met![]()
briefjes schrijven aan elkaar
[ afbeelding ]
oh, ze is al weerr terug op haar plek/in de mandquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:52 schreef schizolientje het volgende:
Wendy naast Babette??? War is de grote kleuter
Is ook gewoon op de streams geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Zag op TV dat ze ook al weer shotjes aan het tanken was op die poolparty, Babette.
Antwoord helaas onleesbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:44 schreef Hoempah het volgende:
kom is op met![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern is van de teksten op shirts, deze past ook wel bij hem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
2 maanden, 8 Ton, en het zijn nog steeds Tamme Konijnen... het is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja zo denk iedereen je zit er niet voor de lol
Doen ze al maanden hoor...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:44 schreef Hoempah het volgende:
kom is op met![]()
[ afbeelding ]
Geld, intelligentie ze wil altijd boven de anderen staan, sneu mens. Het wordt tijd dat er een afrekening plaatsvindt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
Bep: Wat is nou 100 euro…
Nou, het bedrag wat jij de voedselbank gunde.
Ja een afrekening op carmenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geld, intelligentie ze wil altijd boven de anderen staan, sneu mens. Het wordt tijd dat er een afrekening plaatsvindt.
Isaac zit toch naast imi op de bank?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:15 schreef schizolientje het volgende:
Zoe weer op Isaac s lip, wat een zielige vertoning is het
Vreselijk snel naar huis stemmenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:15 schreef schizolientje het volgende:
En Isaac geeft geen aandacht dus ze is weer wegquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:15 schreef schizolientje het volgende:
Deze zag ze niet aankomen..Hij kapte haar mooi afquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:17 schreef pingu66 het volgende:
Bern legt een grap uit aan Sas.
Sas bitcht ik snap de grap wel maar dan hoef je de zin toch niet te herhalen?
Bern zwijgteven.... zucht en zegt ik kan je nu niet volgen hoor n
Maar alles goed met je?
Sas kattig: met mij wel
sneuheid ten top met haar hoerige rot kop, sorry maar ,,, wat moet ze met Isaac, hij heeft een relatie en kinderen...ze heeft de gquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:15 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mah nieh van de Febo, is winnares van de show blijkbaar....
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deze zag ze niet aankomen..Hij kapte haar mooi af
Mensen zijn idiote wezens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef pingu66 het volgende:
Ff off topic: Op Jeff zijn insta staan Jeff en Kim tussen de honderden fanmail (die iemand verzameld heeft) echt mega veel
Vang wel eens wat op her en der.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze fluisteren jou alle geheimpjes in je oortjes?
jef .......................... wie was dat nu ook weer............ oh ja hij die dacht dat hij alles kon winnenquote:
Ja dat las ik ook ergens maar dan is het hele programma niet geloofwaardig iemand met 3 gele kaartenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mah nieh van de Febo, is winnares van de show blijkbaar....
Ik snap echt niet wat je nou tegen die zelfingenomen, zichzelf overschattende, arrogante kut hebtquote:
Ik heb gelezen dat Jasper wint...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook ergens maar dan is het hele programma niet geloofwaardig iemand met 3 gele kaarten
Ze moeten daar toch slapenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef schizolientje het volgende:
Zoe zou naar bed gaan zei ze tegen Babette net voor de streamlock maar zit nu toch weer naast Babette
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer gemist, maar ik zei net waar zijn Zoë en Isaac ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef schizolientje het volgende:
het geluid wordt weg gedraaid omdat Rupert en Bern het hebben over Isaac en Zoe
Dat zei ik toch net, klopt niks vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:07 schreef woxxel het volgende:
Ice en zoe even privacy? Die zijn al een tijdje buiten beeld
Bern vond het mooi dat nu Jeffrey weg was, Isaac meer tijd had voor Zoë. Bern heeft ook oogkleppen op. Rupert gaf aan dat Isaac er goed mee omging en zich goed hield tegen Zoë. Maar dat het disrespect vol is hoe Zoë zich gedraagt. Toen kwam de SL.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef schizolientje het volgende:
het geluid wordt weg gedraaid omdat Rupert en Bern het hebben over Isaac en Zoe
Helemaal eens met rupert en Bern die zit in een cocon met Sas die krijgt 80% niet mee van zijn omgevingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:11 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern vond het mooi dat nu Jeffrey weg was, Isaac meer tijd had voor Zoë. Bern heeft ook oogkleppen op. Rupert gaf aan dat Isaac er goed mee omging en zich goed hield tegen Zoë. Maar dat het disrespect vol is hoe Zoë zich gedraagt. Toen kwam de SL.
Febo doet er alles aan om de verhaallijn op gang te houden. En Babet werkt daaraan mee.
Lekker laten gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:11 schreef juul. het volgende:
Wendy heeft 'm weer goed zitten, hebben ze morgen weer wat te roddelen
Ik heb stream uitgezet. Die Rupert heb ik niks mee en daar ga ik nu niet meer naar kijken of luisteren. Heel erg jammer want ik vermaakte mij wel met Wendy en Mirthe.quote:
Zoë Babette slaapt bovenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:24 schreef Judiwi het volgende:
Wie ligt er op stream 2 in bed. Babet of Janet?
Zoey slaapt beneden of ligt Babette bij Tiano in bed. Waarom slapen zij niet op de camping?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:24 schreef Judiwi het volgende:
Wie ligt er op stream 2 in bed. Babet of Janet?
Het scenario Isaac en Zoë is denk ik wel besproken met Isaac. Zoals vanavond hoe Isaac reageerde na die discussie met Zoë, wat zei hij ook al weer, oh ja en keek daarbij zo goed als in de camera al neeschuddend : "Dit is ongekend." Zijn thuisfront kent hem goed genoeg om te weten hoe het echt zit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:32 schreef Judiwi het volgende:
Wendy wordt niet in beeld gebracht waarschijnlijk om haar te beschermen.
Isaac wordt uit beeld gehouden om de verhaallijn in gang te houden.
Ten koste van zijn vrouw en kinderen. Schandelijk .
En anders laat het zien, deden ze bij Wanda en Jasper ook.
Maar als dit niet waar blijkt te zijn, is het echt vreselijk voor zijn familie wat de febo doet. Alles voor de kijkcijfers.
En dat mag tegenwoordig, briefjes naar elkaar schrijven?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Antwoord helaas onleesbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar, ik hoorde gisteren Zoe of Babette zeggen 'dat had jij toch op dat briefje geschreven' dus kennelijk is het gewoon geworden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat mag tegenwoordig, briefjes naar elkaar schrijven?
Geloof dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook ergens maar dan is het hele programma niet geloofwaardig iemand met 3 gele kaarten
Wil het ook niet weten, heb 'n hele zwakke maag (al 2 dagen ziek)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Erik zit hoog en droog al te eten... wat hij aant eten is weet ik niet..
Ziet eruit als de pasta leftovers van gisterenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Erik zit hoog en droog al te eten... wat hij aant eten is weet ik niet..
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet eruit als de pasta leftovers van gisteren
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil het ook niet weten, heb 'n hele zwakke maag (al 2 dagen ziek)
Ooh nou zie je, dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar nie..... stoma is overspannenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Ahh kusje erop dan...![]()
Volgens mij was het pasta..
Ik zie geen muis.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kom op muisje/ratje loop ff over die blote arm van Moraima![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Is het al herfst daar?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, ik hou Erik z'n stoelgang niet in de gaten..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is het al herfst daar?![]()
Ik vraag me af: Als je zo veel eet maar mager blijft moet je dan niet heel veel schijten?
Hij heeft wel het meeste geld gespaard van iedereen, schooierd overal eten, maar vergeleken met de gemiddelde dikbil die daar rondloopt klopt er bij Erik idd iets nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is het al herfst daar?![]()
Ik vraag me af: Als je zo veel eet maar mager blijft moet je dan niet heel veel schijten?
Waar zie je dat? Ik zie Erik op 1 uit zijn neus vreten en stream 2 is Bern en Sasha.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Marciano ligt dus ook in z'n eigen bed... wat een sjaak afhaak zeg..
Geen caps, denk aan Fritsiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Gatver de gatver de gatver... ik hoef verder niks te zeggen denk ik...
Die liep net Erik voorbij op weg naar de slaapkamer... was even gaan piesen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie Erik op 1 uit zijn neus vreten en stream 2 is Bern en Sasha.
Leuk dagvullend programma..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het programma voor vandaag
[ afbeelding ]
Voor nu wel maar bij Erik weet je het nooit...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:38 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen allemaal. Geef ff een seintje als Erik is "uitgegeten" dan zet ik de streams aan.
Hij heeft ook nog ogen en oren om uit te vreten. Hoewel ik hem nooit uit zijn oren heb zien vreten. Waarschijnlijk wel een keer geprobeerd maar oorsmeer smaakt niet zo fijn. Schijnt. Heb ik ergens gelezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Voor nu wel maar bij Erik weet je het nooit...
Seintje.. @:Woxxel
Jajajaja ik weet niet of ik dit allemaal wil weten Rhosyn ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog ogen en oren om uit te vreten. Hoewel ik hem nooit uit zijn oren heb zien vreten. Waarschijnlijk wel een keer geprobeerd maar oorsmeer smaakt niet zo fijn. Schijnt. Heb ik ergens gelezen.
Thnx, en weer een feessiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het programma voor vandaag
[ afbeelding ]
DIe zit te puzzelen al lang niet meer ergens van of uit aan het etenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:38 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen allemaal. Geef ff een seintje als Erik is "uitgegeten" dan zet ik de streams aan.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zit te puzzelen al lang niet meer ergens van of uit aan het eten
Ik snap dat Erik al om 7u voor eten aan het schooieren was, als 'ie tot 11u moet wachten op de "Breakfast" gaat 'ie doodquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, en weer een feessie
ZIjn mak de feestjes momenteel daar zag niets bijzonders over gisteren avond
Ja want ondervoed enzo....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap dat Erik al om 7u voor eten aan het schooieren was, als 'ie tot 11u moet wachten op de "Breakfast" gaat 'ie dood
Wel te hopen want ik ben deze beelden snotzat...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik weiger naar Erik te kijken als hij alleen zit. Fuck stream 1.
Sream 2 is een wakker wordende Bern. Veel beter.![]()
De lichten gaan aan.
Misschien gaan we nu met de streams naar buiten?
Als het koud is lopen ze bijna in hun blootje, nu vallen de kraaien bijna dood van het dak zit in ieder geval Erik met een dikke jasquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:48 schreef woxxel het volgende:
Zit met z'n jas aan.
Ik snap die temperaturen niet daar in Lelystad
Met de Franse slag weliswaar..quote:
Ja ze doet het altijd maar half strijken was mij ook al eens opgevallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met de Franse slag weliswaar..![]()
Als ze haar kleding nou eens normaal opvouwen in haar kast zou leggen... wat een bende heeft die ervan..
ice die strijkt heel goed zijn kledingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze doet het altijd maar half strijken was mij ook al eens opgevallen
Ja die is heel secuur, wat mij bij hem dan weer opvalt is dat hij binnenste buiten strijkt ook zijn mouwen dan heb je zo rare vouw boven op je mouw zitenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice die strijkt heel goed zijn kleding
heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is heel secuur, wat mij bij hem dan weer opvalt is dat hij binnenste buiten strijkt ook zijn mouwen dan heb je zo rare vouw boven op je mouw ziten
Ja dat is waar, strakker kan ik het niet...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice die strijkt heel goed zijn kleding
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop vandaaniet te veel bep en zoe te zien ben die 2 kotsbeu
Moet je maar eens opletten als hij strijkt Viel mij al een paar keer op.quote:
Ik zag dat gisteren morgen voor het eerstquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Babette ligt bij Marciano in bed.
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Lag toen Marciano niet bij Babette in bed bovenin?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren morgen voor het eerst
Ooh wel hoor, gisteren ook volgens mij of eergisteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Babette ligt bij Marciano in bed.
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Jaaa maar toen lag Marciano bij Babette.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wel hoor, gisteren ook volgens mij of eergisteren.
Slim van jou.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat jij eens buiten kijken, dan loopt de FEBO met je mee..
Ooh ja dat is een heel verschil...qua ruimte in ieder geval wel...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa maar toen lag Marciano bij Babette.
Nu ligt Babette bij Marciano.
Oquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa maar toen lag Marciano bij Babette.
Nu ligt Babette bij Marciano.
Een gesmolten kaars.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
IK hoor Babette zeggen dat Wendy gisteren in een kaars is gaan zitten
Hoe krijg je dat nou voor elkaar... nou dat horen we nog wel vandaag... oorzaak drank..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
IK hoor Babette zeggen dat Wendy gisteren in een kaars is gaan zitten
Die heeft de pest in omdat ze steeds haar microfoon moet checken.quote:
IK vond haar in het begin wel grappig, maar vond haar nu meer vervelend dan grappiegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft de pest in omdat ze steeds haar microfoon moet checken.
Een ieder die haar tegen spreekt of aanspreekt op iets maakt ze verbaal en nonverbaal ( met haar handen) af.
Ik versta haar steeds minder, ze stottert zonder dat dat stotteren is, herhaalt haar woorden, gebruikt niet nederlandse woorden, niet te doen en de manier hoe ze over dieren praat bevalt me niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vond haar in het begin wel grappig, maar vond haar nu meer vervelend dan grappieg
Wat een verschrikkelijk vies wijf is het.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
Babette verteld aan Moirama wie buiten geslapen heeft en wie binnen.
Ze legt vooral de nadruk op Wendy en Jappie. Die hebben dus buiten geslapen en ze knikt er veel betekenend bij.
Dus zij mag bij Marciano slapen maar als Wendy met Jasper slaapt dan moet daar over gesmoest worden.
Klopt, ik versta haar ook heel slecht dat binnensmond onduidelijk mompelen en die gebarenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik versta haar steeds minder, ze stottert zonder dat dat stotteren is, herhaalt haar woorden, gebruikt niet nederlandse woorden, niet te doen en de manier hoe ze over dieren praat bevalt me niet.
Moirama is bij mij af!
Voor Isaak Marciano weer voer om hem playboy te noemen straksquote:
Dat was Marciano toch..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Isaak weer voer om hem playboy te noemen straks
Tuurlijk wil Babbel nu manager worden, de eliminatie hitte wordt haar teveel, en de easy way naar de finale maandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
IMadiddin mag niet gelijk gaan met Babette voor managerschao van Moriame
het is de een of de ander anders schiet het niet op
Ze willen dus echt niet dat er een keer iemand van het andere groepje manager wordt
O ja klopt , foutje mijner kantquote:
Denk ik wel, Morri zou waarschijnlijk eerder voor imi gaan dan voor die bitch.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Zij en wij gepraat.
Wie wordt de manager.
Volgens Moirama gaat Bern winnen.
Babette probeert Moirama over te halen om op haar te stemmen?
Het gaat haar lukken met haar schijnheilig gebabbel en gedoequote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk wil Babbel nu manger worden, de eliminatie hitte wordt haar teveel, en de easy way naar de finale maand
Precies dat !!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk wil Babbel nu manager worden, de eliminatie hitte wordt haar teveel, en de easy way naar de finale maand
Maar lastig, er zijn er nog meer die zo simpel de 1 na laatste maand veilig door willenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat haar lukken met haar schijnheilig gebabbel en gedoe
Ja, maar twee uit het groepje van Babbel en dat willen ze niet want dan worden de stemmen verdeeld tussen haar en Imadiddinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar lastig, er zijn er nog meer die zo simpel de 1 na laatste maand veilig door willen
Nee ze zeiden net zelf dat het geen visitekaartje is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Hahaha denken ze nu echt omdat ze manager zijn geweest er voor buiten beter op staan?
Niet zo moeilijk als Imadingedingeding haar tegenkandidaat zal zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat haar lukken met haar schijnheilig gebabbel en gedoe
Klopt, maar dan gaan er stemmen van dat groepje even goed toch aar Imadiddin en krijgt Babette minder puntenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als Imadingedingeding haar tegenkandidaat zal zijn.
Er komt bijna geen hele uitgesproken zin uit z'n mond.
En over het managerschapquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
09:17 en Babette die alweer bezig is met nomineren. Die vrouw is onvoorstelbaar
Ze heeft nog maar net de ogen open en ze is alweer bezig met het spel, maar ze zit er echt niet om te winnen hoor. Die is zo sluwquote:
Ik zie beiden op stream 1quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ja wat is sterk of zwak vraagt Babbel, er zijn geen sterke of zwakke deelnemers ... klopt, er zijn domme en gluiperige
Ik Babettequote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima zou Eunice pakken om naar huis te sturen. Ik zou Moraima naar huis sturen
Ik vind het een achterbakse vrouw en heeft zich wat mij betreft niet goed neer gezet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar net de ogen open en ze is alweer bezig met het spel, maar ze zit er echt niet om te winnen hoor. Die is zo sluw
Verrék ja...hoe toevalligquote:
bep is heel erg veranderd na vertrek van gj , gelijk al overlopen naar ander kampquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een achterbakse vrouw en heeft zich wat mij betreft niet goed neer gezet.
Daar moet je dan weer slim voor zijn. Dus gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék ja...hoe toevalligIk hoop dat de dommige wel op tijd inzien dat ze heel snel de gluiperige moeten wegstemmen
bep weet goed genoeg wie ze moet uithoren en bij gaan slijmen zo vals is ze welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Moriama heeft niet door, dat Babette met een kruisverhoor bezig is
Het lijkt meer op een laatste Exit gesprek voor Moiraquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is ze zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een achterbakse vrouw en heeft zich wat mij betreft niet goed neer gezet.
Denk ik wel. Morrie verteld alleen wat ze kwijt wil en heeft hoor oren goed open en zal het hopelijk gebruiken tegen de bitch.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Engels loods ontbijt...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar zij doet hele speklappen in de pan, moet ontbijtspek zijn.
Ja, en helemaal als je het met je vriendin uitpraat je gelijk naar een ander loopt om alles door te vertellen en als di ander dan ook nog zo over je vriendin praat en je laat het gebeuren . Vond het echt raar dat ze Zoë niet de mond snoerde gisteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is ze zeker.
Als je spel technisch bezig bent snap ik het nog een beetje maar als je zo verschrikkelijk je zogenaamde vriendin zo behandeld dan ben je een verschrikkelijke achterbaks mens.
K5 steekt iedereen een veer in de kont, en ze geloven het ook nogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
IK ben een leuk persoon in EJVJL zegt Moraima
Geen wonder dat ze met hun gedrag doorgaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:40 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
K5 steekt iedereen een veer in de kont, en ze geloven het ook nog
Anders zou er niks overblijven om uit te zendenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze met hun gedrag doorgaan.
De inmenging en manipulatie van K5 zal immens zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze met hun gedrag doorgaan.
Inderdaad. En het moet vooral op negativiteit, intimidatie, roddelsessies en uitsluitingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
De inmenging en manipulatie van K5 zal immens zijn.
En misschien moeten ze wel, want anders verspillen ze daar gewoon hun tijd met weinig tot niets doen.
Ik heb geen hoge pet op van Babette, maar om haar nu continu bitch te noemenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:43 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch vraagt nu morrie om te pendelen of ze manager gaat worden.
ze is 1 grote bitchquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van Babette, maar om haar nu continu bitch te noemen
Bitch bitch dan jij je zinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik haar noemen omdat ze echt vuil bezig is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een probleem met iedereen die haar te weinig aandacht schenkt. Ze is gewoon nogal snel jaloers.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik haar noemen omdat ze echt vuil bezig is.
Nu weer tegen rupi over Wendy dat ze in de cabana is gaan slapen. Ik slaap ook naast Marciano maar kim .... Wanda....
Dus ze is echt een bitch. Tegen iedereen maar Wendy de grond in trappen.
Engels breakfast krijgen ze vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef spapaars het volgende:
Wat een calorierijk ontbijt, verwacht dat hun racemonsters nu nog sneller uit elkaar vallen.
Zal een drukke dag worden voor monteur Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |