abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209623873
Daarom ligt het Oekraïense offensief natuurlijk even stil, zodat Wagner de tijd heeft hún offensief uit te voeren ;)
pi_209623880
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:53 schreef AchJa het volgende:
Anyway, het zoveelste "this is big!", " Game changer", "Putin is in real trouble now!" geouwehoer. Morgen weer business as usual.
Er is wel iets aan de hand. Maar een gamechanger zie ik ook niet direct.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 23 juni 2023 @ 22:55:28 #153
236264 crew  capricia
pi_209623887
Mooi.. O+
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 23 juni 2023 @ 22:55:49 #155
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_209623895
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Nee ja dan rij je even om. :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_209623900
quote:
Anyway, het zoveelste "this is big!", " Game changer", "Putin is in real trouble now!" geouwehoer. Morgen weer business as usual.
Tot nu toe was ik ook niet zo onder de indruk maar dit lijkt toch wel te escaleren.
pi_209623909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het enige wat een gamechanger zou zijn is een kogel door Putins hoofd zou ik denken?!
  vrijdag 23 juni 2023 @ 22:57:24 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_209623921
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209623925
quote:

[..]
Tenzij dit de trigger is waardoor een hoop ontevreden binnen het staatsapparaat zich tegen Poetin keren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209623928
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:42 schreef speknek het volgende:
Wat een spicy news allemaal

[ afbeelding ]

Ik geloof niet dat Wagner echt iets kan doen, zijn veel te klein vergeleken bij de siloviki, en Prigozhin zal morgen al wel uit een raam gevallen zijn, maar ongetwijfeld is er nog wel wat vuurwerk.
Waarom hebben ze Zelensky nog steeds vermoord?

FSB kunnen prima burgers vermoorden, maar een top leger baas met een zeer getrained leger om hem heen, niet 1,2,3 denk ik.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 22:58:06 #161
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_209623936
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat een onzin. Wagner heeft helemaal niet de middelen om zelfstandig een oorlog te voeren tegen Rusland. In bachmut klaagden ze al dat ze niet bevoorraad werden. Wie gaat dat dan doen als ze optrekken naar Moskou?
Zoals ik al zei: het maakt mij niet uit, zoalng er maar een burgeroorlog uitbreekt in rusland.

En hoewel Prigozhin onbekend is bij grote delen van het russische slavenvolk, is het wél geliefd bij delen van het reguliere leger/nationalisten/etc.

Hoe het in de praktijk uitpakt maakt mij niet een fuck uit. Persoonlijk denk ik dat Prigozhin te vroeg was, maar whatever.. Dit is een win-win situatie voor Oekraine en dat is het enige wat telt.
  VIVA vrijdag 23 juni 2023 @ 22:58:45 #163
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_209623942
quote:
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Haha ja precies dit.
Hahah Jaja post eens de laatste keer dat deze Kremlin dreiging heeft plaatsgevonden? Welk event refereer je naar? Ben wel nieuwsgierig.....
What lies behind makes no sense in my mind
pi_209623950
quote:

[..]
Als het wantrouwen van het regime ten opzichte van Wagner zo groot wordt dat die niet meer inzetbaar zijn in de strijd, lijkt me dat al best een grote impact.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 22:59:22 #165
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_209623952
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat een onzin. Wagner heeft helemaal niet de middelen om zelfstandig een oorlog te voeren tegen Rusland. In bachmut klaagden ze al dat ze niet bevoorraad werden. Wie gaat dat dan doen als ze optrekken naar Moskou?
Van het Russische leger is niet veel meer over en wat er is zit grotendeels in Oekraïne en niet in Moskou. Prigozhin/zijn leger heeft (misplaatst?) zelfvertrouwen omdat ze beter presteerden dan het officiële Russische leger en omdat hij in een of ander vaag populariteitsonderzoek boven Poetin eindigde.
Ik denk dat er in de schaduwen wel wat landen meekijken: als Poetin en Wagner elkaar verzwakken, is de kans niet denkbeeldig dat andere spelers het toneel betreden.
pi_209623959
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:57 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Die man brengt alle flauwekul die maar op zijn pad komt.
Vakman pur sang
pi_209623960
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:58 schreef oheng het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: het maakt mij niet uit, zoalng er maar een burgeroorlog uitbreekt in rusland.

En hoewel Prigozhin onbekend is bij grote delen van het russische slavenvolk, is het wél geliefd bij delen van het reguliere leger/nationalisten/etc.

Hoe het in de praktijk uitpakt maakt mij niet een fuck uit. Persoonlijk denk ik dat Prigozhin te vroeg was, maar whatever.. Dit is een win-win situatie voor Oekraine en dat is het enige wat telt.
Als ze maar naar China vluchten en niet hierheen komen.
pi_209623967
Het zal voor de FvD ook ingewikkeld zijn, wie moeten ze nu steunen?
pi_209623981
twitter
  vrijdag 23 juni 2023 @ 23:01:06 #171
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209623982
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
hangt af waar het geld vandaan gaat komen he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209623983
Hopelijk loopt dit succesvoller af dan die Turkse staatsgreep van een paar jaar terug. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.
pi_209623984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie biedt het meest?
  Moderator vrijdag 23 juni 2023 @ 23:03:48 #174
236264 crew  capricia
pi_209624019
Ik denk dat Shoigu dit heel snel op moet gaan lossen.
Als Pregozhin morgen nog gewoon leeft en ongehinderd zijn oproepen de ether in kan slingeren, is de chaos compleet.

Wat een afgang dit weer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 23 juni 2023 @ 23:03:53 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209624021
zelf de Telegraaf vermeld het , nou dan moet het wel waar ziijn
https://www.telegraaf.nl/(...)ozjin-wordt-vervolgd

quote:
We baden in het bloed'
Moskou is huurlingenbaas Wagner zat na 'oproep tot muiterij': Prigozjin wordt vervolgd

MOSKOU - De Russische veiligheidsdienst FSB opent een strafzaak tegen huurlingenbaas Jevgeni Prigozjin vanwege een 'oproep tot muiterij'. Dat meldt het Russische persbureau TASS. De beruchte Wagner-baas beweerde vrijdag dat Russische troepen zijn strijders in Oekraïne hebben aangevallen en zweerde daarop wraak aan Moskou.

Wagner-baas Jevgeni Prigozjin heeft het te bont gemaakt in zijn kritiek op het Russische ministerie van Defensie.
Wagnerkampen in het bezette deel van Oekraïne zouden zijn beschoten met raketten, waardoor een enorm aantal doden viel.

Prigozjin reageerde meteen woest en hield de Russische militaire leiding verantwoordelijk.
Het kwaad moet worden gestopt, zei hij in een boodschap.

Met zijn jongste uitlatingen deed Prigozjin er weer een schepje bovenop in zijn aanhoudende kritiek op Defensie in Moskou. In een reactie ontkent het Russische ministerie Wagnerstrijders, veelal geronselde gevangenen, te hebben aangevallen.

Wagnerbaas weigert Poetins voorschrift: gaat Prigozjin strijd aan met het Kremlin?
'Misleiding'
In een eerder verspreide boodschap claimt de Wagnerbaas dat de Russische politieke en militaire top het Russische volk ,,ten diepste misleidt."
Zij stellen dat Oekraïne het moeilijk heeft met zijn tegenoffensief, maar volgens Prigozjin is het precies andersom. De Oekraïense krijgsmacht zou de Russen terugdringen bij Zaporizja en Cherson. ,,
We baden in het bloed", zegt hij in een filmpje op Telegram.
'Poetin wordt voorgelogen door zijn eigen minister'
Wagner speelt een belangrijke rol bij de Russische invasie van Oekraïne, zoals bij de verovering van de stad Bachmoet. Maar Prigozjin klaagt al tijden steen en been over het gebrek aan steun, wapens en munitie uit Moskou.
Hij zei onlangs ook dat de legerleiding Vladimir Poetin, uit angst voor de president, voorliegt en de situatie op het slagveld voor de Russische troepen beter voorstelt dan in werkelijkheid het geval is.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')