die column naar kiev aan begin vd oorlog was vgm nog minder, 40 ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk een konvooi van 50 km oprukt verwacht je daar beelden van.
Het gegeven dat Prigozhin als staatsvijand is aangemerkt is al extree onstabiel scenario voor Poetin. Wagner deed grotendeels van het vechten nog.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:26 schreef Breekfast het volgende:
We lopen echt veel te hard van stapel. Dat Pregozhin en Shoigu in een steeds openlijker en harder conflict zijn beland is duidelijk. Maar dat het tot een couppoging zou kunnen komen geloof ik echt geen seconde.
Dat zooitje wordt gefinancierd door Gazprom. Neem aan dat ze de geldlijn naar pmc's net zo goed beheersen als de gemiddelde gaspijplijnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik denk dat iedere huurling voor het juiste bedrag best de trekker wilt overhalen.
De kolonne is inmiddels gegroeid tot 140 km.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heftig. Colones van 50 en 80KM lang als we het moeten geloven. Putin's troepen leggen geen stro breed in de weg.
[..]
Ja dat. En een konvooi (gathering van military) zou al veel eerder gestopt zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk een konvooi van 50 km oprukt verwacht je daar beelden van.
FSB heeft Prigozhin als staatsvijand, buitenlandse agent aangemerkt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef kibo het volgende:
Het is niet Wagner vs Rusland, maar Wagner vs shoigu/legerleiding
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De kolonne is inmiddels gegroeid tot 140 km.
Nu al 200km zie ik. Ze staan voor Moskou.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De kolonne is inmiddels gegroeid tot 140 km.
Nog veel langer, gaat dwars door Berlijn en Parijs heen zelfs!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nu al 200km zie ik. Ze staan voor Moskou.
En dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Kan dit niet een way out zijn voor Poetin om de beeldvorming te framen dat de oorlog niet meer te winnen is omdat een deel zich tegen het militaire apparaat keert?
Minder gezichtsverlies en de schuldige is die Prozjikin. Alles beter dan zeggen dat je het allemaal fout en te licht hebt ingeschat.quote:
verhaalt lijkt me dan eerderquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Kan dit niet een way out zijn voor Poetin om de beeldvorming te framen dat de oorlog niet meer te winnen is omdat een deel zich tegen het militaire apparaat keert?
Kan ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
verhaalt lijkt me dan eerder
'NATO infiltranten zijn in Rusland we hebben het leger nu op korte termijn binnenlands nodig om deze mensen te verslaan we komen straks weer terug' en komen dna niet meer terug en zeggen als het gebeurd is dat de doelen van demilitarisatie gelukt zijn.
Zeggen dat de oorlog niet te winnen is gaat nooit gebeuren.
Van muzikanten hè?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet niet wat ik hier van moet denken als ik dat zo lees. Een 50km lange colonne?
Dude, dat maakt helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:26 schreef Breekfast het volgende:
We lopen echt veel te hard van stapel. Dat Pregozhin en Shoigu in een steeds openlijker en harder conflict zijn beland is duidelijk. Maar dat het tot een couppoging zou kunnen komen geloof ik echt geen seconde.
Heb je linjkje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:35 schreef nils7 het volgende:
Lol ik volg nu enkele TikTok lives maar t gaat wel los
hoe dan ook de moscowvieten blijven afzijdig en weten van niksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet niet wat ik hier van moet denken als ik dat zo lees. Een 50km lange colonne?
Lijkt me dat dat sowieso altijd onmogelijk is. Dus als hij echt een plan heeft dan maken soldaten in moskou daar onderdeel van uit lijkt me. Anders is het sowieso kansloos.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die zijn er wel erg vroeg mee. Beetje voorbarig.
Wagner kan niet naar Moscow teleporteren he. Die 25k man zit allemaal nog in Ukraine
zou die echt dronken zijn? Dan ben je toch echt van het padje als een van de hoogste militairen in het land.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Oke beelden van een pas gewekte/dronken surovikin, in een achterafkamertje met een geweer op zijn schoot.
Dit is heel heel raar, afgezien wat hij zegt.
324 en 19.384 tanks uitgeschakeld.:)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:40 schreef capricia het volgende:
Hoeveel Pregozhin's hebben ze al gearresteerd?
De beelden geven wel aan dat ze de situatie erg serieus nemen iig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zou die echt dronken zijn? Dan ben je toch echt van het padje als een van de hoogste militairen in het land.
Meer in het algmeen, als top generaal stom dronken in je bunkertje, met een geweer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De beelden geven wel aan dat ze de situatie erg serieus nemen iig.
Daar lijkt wel degelijk iets aan de hand. Het is veel te licht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:42 schreef cosmosis het volgende:
Niets aan de hand, lekker slapen allemaal (vooral de Putinpijpers)
[ twitter ]
Los als in? Waarschijnlijk hooguit wat veiligheidstroepen. Er gaat daar echt niets gebeuren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:35 schreef nils7 het volgende:
Lol ik volg nu enkele TikTok lives maar t gaat wel los
Wat hij dus zei:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Oke beelden van een pas gewekte/dronken surovikin, in een achterafkamertje met een geweer op zijn schoot.
Dit is heel heel raar, afgezien wat hij zegt.
Er is dus echt een Wagner colonne?quote:"I have just returned by the order of the Ministry of Defence from the zero line, where our forces, our commanders, our soldiers, volunteers carry out the objective, fighting the superior enemy forces to death, take casualties, but stand on their positions.
I appeal to the leadership, commanders and fighters of PMC Wagner: Together with you, we walked a difficult path. Together with you, we fought, we took risks, we took losses, but overcome together. We are of the same blood. We are warriors.
I call on you to stop. The enemy is waiting for our internal political situation to aggravate. We shouldn’t play into the enemy’s hand in this difficult time for the country."
It needs to be done before it’s too late: to obey the will and order of the people-elected President of the Russian Federation. Stop the columns, and return them to their permanent positions and places of concentration.
To solve all problems with civil means only under the leadership of the Supreme Commander of the Russian Armed Forces.
Dude. In russische kringen is het een meme dat Gerasimov en Medvedev regelmatig stomdronken komen opdagen op openbare gelegenheden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zou die echt dronken zijn? Dan ben je toch echt van het padje als een van de hoogste militairen in het land.
Ik geloof echt geen seconde dat Putin, de meest paranoïde man ooit, juist nu fysiek in het Kremlin aanwezig zou zijn.quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat is een grap omdat de invasie in Oekraine ook zo begin: met een 40+km lange colonne.quote:
Collumns, meervoud.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:44 schreef Knoc het volgende:
[..]
Wat hij dus zei:
[..]
Er is dus echt een Wagner colonne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |