Er is op dit moment ook nog niet veel te melden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen gaat het op alle nieuwszenders nog steeds over die kut-onderzeeër
Ja, dat was een great succesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Wagner veteranen vs Rosgvardiya.... Ik weet nog hoe het de Rosgvardiya verging toen ze Oekraine binnenreden op 24 februari 2022
Ik denk dat hij in ieder geval denkt dat hij die steun heeft. Misschien zijn er oligarchen die vanwege het verloop van de « speciale operatie » van Poetin af willen zonder zelf hun vingers te branden en in Prigozhin een gewillige marionet hebben gevonden. Als het misgaat blijven ze achter de schermen buiten schot, als het goed gaat mag Prgozhin even schitteren en valt hij al vlug ergens uit een raam als hij niet braaf aan de touwtjes blijft dansen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
De vraag lijkt mij vooral hoe de lijntjes achter de schermen lopen. Wie steunt wie? Als dit daadwerkelijk een losgeslagen actie van Prigonogwattus is dan is hij binnen 24 uur dood.
Maar ik denk dat hij steun heeft van machtige elementen.
Ouwe troep voor bejaarden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
De NOS wordt pas wakker als de tanks op het rode plein staan.
Ja wat is dat in hoogste staat van paraatheid brengen? Welke steden? Etc? Laten we niet vergeten dat Rusland een oorlog uitvecht. Enige vorm van verhoogde militaire activiteit is dan normaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef zalkc het volgende:
Wow...
https://twitter.com/Isa_Yusibov/status/1672323285181165568
Dit post Grey_Zone het grote Pro Prigozhin/Wagner TG kanaaal net. Iemand die hier iets van kan maken.quote:Death of the Gods | Gotterdammerung)
Musical drama by Richard Wagner in three acts with a prologue, concluding the ring of the Nibelung tetralogy.
- Action three: Near the river, Siegfried meets the daughters of the Rhine. They ask the hero to return the ring to them; when he refuses, they predict his death. Gunther and Hagen return from the hunt, offering Siegfried a drink that brings back his memory. The hero recalls his life, love for Brunnhilde (“Mime hieb ein murrischer Zwerg”; “Once upon a time there was Mime, a quarrelsome dwarf”). When he turns his back on Hagen, he spears him. Siegfried's last words are addressed to his beloved (“Brunhilde! Heilige Braut!”; “Brunhilde! Bride of the gods!”).
Night descends. The body of the deceased is carried to the castle in a solemn procession. Hagen and Gunther argue over the ring. Hagen mortally wounds Gunther, but when he tries to remove the ring from Siegfried's finger, the dead man's hand rises menacingly, and Hagen retreats in horror. Brunnhilde, tormented by remorse, removes the ring from Siegfried's hand in order to return it to the daughters of the Rhine. Then, jumping on a horse, she rushes into the fire, on which Siegfried's body is burned, blaming Wotan for his death ("Wie Sonne lauter"; "Like the sun, the beneficent face is clear").
The fire flares up, engulfing the castle. Hagen perishes in the waves of the overflowing Rhine. Fire reaches the heavens, Valhalla burns, the gods perish in flames. Evil redeemed. The Rhine returns to its shores. Mermaids frolic in its calm waves, playing with the ring.
Wat is toch die fascinatie van fascisten met Wagner?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit post Grey_Zone het grote Pro Prigozhin/Wagner TG kanaaal net. Iemand die hier iets van kan maken.
Heel nuttig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef zalkc het volgende:
Wow...
https://twitter.com/Isa_Yusibov/status/1672323285181165568
quote:You’re unable to view this Tweet because this account owner limits who can view their Tweets.
Zoiets is wel denkbaar ja. Maar ik geloof niet dat dit een kamikaze-actie is. Daarvoor is die Prigonogwattus te hoog opgeklommen in het systeem. Dan weet je wel hoe de hazen lopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in ieder geval denkt dat hij die steun heeft. Misschien zijn er oligarchen die vanwege het verloop van de « speciale operatie » van Poetin af willen zonder zelf hun vingers te branden en in Prigozhin een gewillige marionet hebben gevonden. Als het misgaat blijven ze achter de schermen buiten schot, als het goed gaat mag Prgozhin even schitteren en valt hij al vlug ergens uit een raam als hij niet braaf aan de touwtjes blijft dansen.
Het wordt wel een spannend weekend.
quote:
quote:Mijn familie in Moskou appt net dat sommige grote steden in Rusland in opperste militaire paraatheid zijn gebracht. Shit is getting serious
quote:There are reports that units of the National Guard are raised in the gun.
Mja ik zag het ook. Spreekt voor zichzelf he. De held van de Wagner opera gaat dood. Het eind stuk wordt ingezet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit post Grey_Zone het grote Pro Prigozhin/Wagner TG kanaaal net. Iemand die hier iets van kan maken.
Laatste stukje van de bekende opera, ondergang van de wereld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neehoor, dat denk ik niet te weten. Daar hebben we een overheid voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:53 schreef Akathisia het volgende:
Maar wat denk jij te weten om te kunnen bepalen wat uiteindelijk meer of minder schade oplevert (of welke schade relevanter is dan de andere) en op basis waarvan denk jij te kunnen bepalen dat jouw maatstaven an sich iets met 'de waarheid' te maken hebben?
Behalve dat Prigozin naar Moscou wil, en niet op de thee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is op dit moment ook nog niet veel te melden natuurlijk.
Ligt eraan wie je mee wil/denkt te krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:26 schreef zalkc het volgende:
Maar een coup kondig je toch ook niet eerst aan?
Kosmische shit hits the universal fan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op gezag van wat telegramberichten. Dat is leuk voor FOK! of Reddit. Maar als de NOS het zegt is het waar, dus die hebben meer nodig voor ze het kunnen melden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Behalve dat Prigozin naar Moscou wil, en niet op de thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |