Wagner heeft meer bereikt dan het reguliere Russische leger.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:33 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]
Wat voor lange afstands wapens heeft wagner?
Je probeert een beetje interessant te doen met je oorzaken en meerdere aanstichters, maar je zegt inhoudelijk helemaal niets. Pas het anders eens specifiek toe op deze oorlog?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een oorlog kent in de regel meerdere oorzaken, en elke oorzaak kent vaak meerdere aanstichters.
Een geschiedenisboekje waarin niet meer staat dan: "X was de schuld van Y", zou ik heel hard dichtklappen, en wat betreft hoop ik dat de toekomstige geschiedkundigen meer nuance zullen kennen dan de live-toeschouwers van de oorlog in dit topic.
Als je ziet hoe al die bladeren van de bomen zijn geblazen en over welk oppervlak, dan snap je wel dat niemand zo’n drukgolf overleeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
In ieder geval 1 dooie op het einde van dat Wagner filmpje
We slaan de speciale operatie stap dit keer overquote:
We hebben dat onderscheid inderdaad allemaal leren maken op school a.d.h.v. precies dit voorbeeld. Knap dat je het weet te herkauwen. Het punt is nu net dat veel mensen t.a.v. deze oorlog niet verder kijken dan naar wie de oorlog feitelijk is begonnen, laat staan dat een directe of structurele oorzaak gezien wordt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik zal een voorbeeld geven:
Wie schoot deze keer Franz Ferdinand dood (directe aanleiding) en hoe begon de wapenwedloop en de opkomst van het nationalisme voorafgaand hieraan (structurele oorzaken).
Ik zou willen zien dat Ukraine de Wagners helpt door wat Himars op het Russische leger die hun aanvalt te gooien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
Wat fijn dat Oekrane militaire steun krijgt van het Russische leger in de strijd tegen Wagner
Volgens mij heeft hij amper connecties, lijkt me stug dat er veel mensen hem steunen eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
De vraag lijkt mij vooral hoe de lijntjes achter de schermen lopen. Wie steunt wie? Als dit daadwerkelijk een losgeslagen actie van Prigonogwattus is dan is hij binnen 24 uur dood.
Maar ik denk dat hij steun heeft van machtige elementen.
Maar waarom doe je dit dan? Is hij sucidaal? Hij weet toch prima hoe dat systeem werkt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij amper connecties, lijkt me stug dat er veel mensen hem steunen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |