Je lult uit je nek.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zei ik maanden terug nog, toen verklaarde de helft hier Obama nog als een soort held.
Obama heeft verzaakt in 2014, dat is wel de grootste aanstichter (of iig mogelijkmaker) van deze oorlog.
Maar wel het halve midden oosten binnenvallen,
Hij had nooit dwars moeten liggen en de bevolking en het parlement boos moeten maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Janokovitsj had in 2014 nooit verjaagd moeten worden, daar is alle ellende in Oekraïne mee begonnen.
Het Westen had juist geen enkel respect voor de Russischtalige bevolking op de Krim en in de Donbass die zich niet meer vertegenwoordigd voelde in een Oekraïne dat naar het Westen was gericht. Het Westen had moeten respecteren dat de in hoofdzaak Russischtalige bevolking op de Krim en in de Donbass zich liever af wou scheiden van Oekraïne. Deze wens van afscheiding werd nooit gehoord in Kiev, Brussel of Washington.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek.
De aanstichter is Poetin, niet de president van Amerika.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het Westen had juist geen enkel respect voor de Russischtalige bevolking op de Krim en in de Donbass die zich niet meer vertegenwoordigd voelde in een Oekraïne dat naar het Westen was gericht. Het Westen had moeten respecteren dat de in hoofdzaak Russischtalige bevolking op de Krim en in de Donbass zich liever af wou scheiden van Oekraïne. Deze wens van afscheiding werd nooit gehoord in Kiev, Brussel of Washington.
Lekker aan de zuip op de vrijdagavond?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het Westen had juist geen enkel respect voor de Russischtalige bevolking op de Krim en in de Donbass die zich niet meer vertegenwoordigd voelde in een Oekraïne dat naar het Westen was gericht. Het Westen had moeten respecteren dat de in hoofdzaak Russischtalige bevolking op de Krim en in de Donbass zich liever af wou scheiden van Oekraïne. Deze wens van afscheiding werd nooit gehoord in Kiev, Brussel of Washington.
De russisChe coup was mislukt. daarom spreken ze van een illegale coup toen de democratie in Oekranie gered werd. illegaal als in niet door rusland georganiseerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Had hij maar niet moeten aankondigen om het EU verdrag op te schorten, en in plaats daarvan samenwerking met het fascistische kremlin te zoeken. Om vervolgens demonstraties bloedig neer te slaan.
Janukovitsch heeft zelf de lont in het kruidvat gestoken.
En wederom zet je jezelf weer gigantisch voor lul. Ik adviseerde je nog te lezen, het antwoord op je opmerking staat namelijk in mijn oorspronkelijke post. Maar aangezien het allemaal lastig voor je is zal ik je helpen. Het Twitter account Igor Girkin is een pro-Oekraïens twitter account, dus niet de Russische Igor Girkin.quote:
Wat zei ik Lospedrosa......quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Russisch leger raket op het Wagner kamp
[ twitter ]
Waarom zou je je pro oekrainse kanaal vernoemen naar de grootste vliegtuigterrorist van Rusland?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:26 schreef Knoc het volgende:
[..]
En wederom zet je jezelf weer gigantisch voor lul. Ik adviseerde je nog te lezen, het antwoord op je opmerking staat namelijk in mijn oorspronkelijke post. Maar aangezien het allemaal lastig voor je is zal ik je helpen. Het Twitter account Igor Girkin is een pro-Oekraïens twitter account, dus niet de Russische Igor Girkin.
Voor iemand die hier al anderhalf jaar elke dag post ben je bijzonder onwetend over deze manquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou je je pro oekrainse kanaal vernoemen naar de grootste vliegtuigterrorist van Rusland?
En wie zet zich dan voor lul?
Laten we dan een kanaal beginnen voor de verzorging van konijntjes zonder vaste woon of verblijfplaats en dan noemen we dat Marc Dutroux.
Man dat weet ik toch wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor iemand die hier al anderhalf jaar elke dag post ben je bijzonder onwetend over deze man
Je bedoeld die Russen die door Putin naar die gebieden zijn geëxporteerd om Ukraine te destabiliseren zodat hij ellende kon trappen en zijn invasie kon rechtvaardigen? Natuurlijk hebben we daar geen respect voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Voor de laatste keer zal ik nog een keer voor jou nadenken:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou je je pro oekrainse kanaal vernoemen naar de grootste vliegtuigterrorist van Rusland?
En wie zet zich dan voor lul?
Laten we dan een kanaal beginnen voor de verzorging van konijntjes zonder vaste woon of verblijfplaats en dan noemen we dat Marc Dutroux.
Dit is bewezen onzin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dit is wel een urgente en serieuze kwestie aan het worden, echt ontzettend gunstig voor Oekraïne.quote:
Een oorlog kent in de regel meerdere oorzaken, en elke oorzaak kent vaak meerdere aanstichters.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je lult uit je nek.
De aanstichter is Poetin, niet de president van Amerika.
Kom jij eens even met het uitgebreide, genuanceerde verhaal danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een oorlog kent in de regel meerdere oorzaken, en elke oorzaak kent vaak meerdere aanstichters.
Een geschiedenisboekje waarin niet meer staat dan: "X was de schuld van Y", zou ik heel hard dichtklappen, en wat dat betreft hoop ik dat de toekomstige geschiedkundigen meer nuance zullen kennen dan de live-toeschouwers van de oorlog in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |