Ja ok, maar dit kun je ook gewoon af doen door wat flauw terug te doen, of "waarvan aktequote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet of beter gezegd wat had ze anders verwacht.
En dan vond jij haar er beter uitkomen dan nu ze in gesprek gaan? Gijs en Marcel blijven verder gewoon respectvol dus wat is er mis mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit kun je ook gewoon af doen door wat flauw terug te doen, of "waarvan akte" zeggen en ze het bos in sturen.
Ze maken haar echt goed belachelijk hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan vond jij haar er beter uitkomen dan nu ze in gesprek gaan? Gijs en Marcel blijven verder gewoon respectvol dus wat is er mis mee.
Als je het netjes wil houden en geen heel programma hebt niet nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:00 schreef Raw85 het volgende:
Het lukt ze nooit om iemand klem te zetten, snap niet dat ze dat zelf nog steeds niet door hebben![]()
Bij Van der Plas lukte dat ook al niet.
Kijk dit is belachelijk makenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze maken haar echt goed belachelijk hoor
Eppo spaart haar niet en ze vindt het niet leuk.quote:
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ook al vind je Angela niet cool, het is toch stoer dat is ze hier en in VI gewoon aan tafel gaat zitten en vol de dialoog aan gaat.
Ze schrijft over tv en heeft een sterke mening over mensen op tv kan mij dat nou schelen. Laat mij met rust, Angela.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.
Ik ben het bijna nooit met haar eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.
Dat mag, maar dan hoef je haar nog niet te haten omdat zij tegenovergestelde mening heeft. Dan lees je de volkskrant column, of die van het parool of die van de telegraaf. Maar dat mensen een hekel aan een tv-recensent hebben vind ik vrij apart.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het bijna nooit met haar eens.
95% van wat zij schrijft is overbodig, want ik bepaal zelf wel wat ik van televisieprogramma's vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
Alsjeblieft nu begint ze kinderachtig te doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit kun je ook gewoon af doen door wat flauw terug te doen, of "waarvan akte" zeggen en ze het bos in sturen.
Leukste vind ik vooral dat al die over het paard getilde BN'ers met veelal weggooi programma's zich zo laten kennen en haar juist daardoor zo groot maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat vooral jaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leukste vind ik vooral dat al die over het paard getilde BN'ers met veelal weggooi programma's zich zo laten kennen en haar juist daardoor zo groot maken.
Perfecte marketing. Sinds zij voor het AD werkt is heel die site/krant super populair geworden. Als ze weggaat gaat dat echt duizenden abonnees kosten. BN'ers maken haar en YvonneJuice juist groot. Mooi ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leukste vind ik vooral dat al die over het paard getilde BN'ers met veelal weggooi programma's zich zo laten kennen en haar juist daardoor zo groot maken.
Exact. En maar blijven schuimbekken, schitterend.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Perfecte marketing. Sinds zij voor het AD werkt is heel die site/krant super populair geworden. Als ze weggaat gaat dat echt duizenden abonnees kosten. BN'ers maken haar en YvonneJuice juist groot. Mooi ja.
Ze moet eigenlijk wel, als je je geld verdiend met commentaar hebben moet je ook de confrontatie aan willen gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ook al vind je Angela niet cool, het is toch stoer dat is ze hier en in VI gewoon aan tafel gaat zitten en vol de dialoog aan gaat.
Ze zit er niet gratis hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk wel, als je je geld verdiend met commentaar hebben moet je ook de confrontatie aan willen gaan.
Angela de Buurvrouw had het moeilijker, maar die maakt het niet uit, als ze maar op TV komt.quote:
Wellicht, maar ze zet wel de toon in het gesprek over een programma. Als ze je afkraakt, sta je als programmamaker al met 1-0 achter.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind Angela maar matig boeiend. Kijkt een beetje tv en geeft vervolgens haar mening en een mening heb ik zelf ook wel. Ze komt niet met een andere kijk op zaken ofzo.
Ze heeft de kleinburgerlijke zeikerige uitstraling van een irritante puber die alles belachelijk vindt. En wat ze dan verder over TV-programma's vind kan me sowieso weinig schelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind Angela maar matig boeiend. Kijkt een beetje tv en geeft vervolgens haar mening en een mening heb ik zelf ook wel. Ze komt niet met een andere kijk op zaken ofzo.
Jap, maar ik vorm dan ook het liefst een eigen mening. Iemand zoals ons Marcel wil nog wel eens ergens op wijzen zodat je anders kijkt naar een programma, dat heb ik bij Angela niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Wellicht, maar ze zet wel de toon in het gesprek over een programma. Als ze je afkraakt, sta je als programmamaker al met 1-0 achter.
Ik vind dat bij Marcel ook lastig. Uit al z'n columns haal ik altijd alleen maar dat hij alles vreselijk vindt. Ik vond het ook raar dat hij zei dat hij alleen maar beschreef en er geen oordeel aan hing, maar het dedain druipt vaak van zijn stukjes af.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jap, maar ik vorm dan ook het liefst een eigen mening. Iemand zoals ons Marcel wil nog wel eens ergens op wijzen zodat je anders kijkt naar een programma, dat heb ik bij Angela niet.
Toegeven, ik zit vaak meer op dezelfde lijn met Marcel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat bij Marcel ook lastig. Uit al z'n columns haal ik altijd alleen maar dat hij alles vreselijk vindt. Ik vond het ook raar dat hij zei dat hij alleen maar beschreef en er geen oordeel aan hing, maar het dedain druipt vaak van zijn stukjes af.
“Het basisidee bij het AD was ooit om een huisvrouw in gewonemensentaal over televisie te laten schrijven. Geen diepere vergezichten, gewoon ‘leuk’ of ‘stom’ en alles relateren aan kijkcijfers.quote:
Wequote:Op woensdag 28 juni 2023 11:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We gaan nog wel eens terugkomen
Nee helaas, maandag moet je kijken naar Knetemann en co bij het nieuwe programmaquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:35 schreef Document1 het volgende:
Kunnen ze het niet even verlengen met 4 weken?
Op naar de 0 kijkers!quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee helaas, maandag moet je kijken naar Knetemann en co bij het nieuwe programma
Angela wannabequote:
Ik vind Tina wel de real deal. Langzaam opgewerkt via diverse tv-programma's en uiteindelijk 6 jaar (succesvol) directeur van SBS6 geweest.quote:
Nou ja succesvol... ze heeft hooguit SBS' marktaandeel behouden maar zeker niet verbetert. Kan je jezelf dan direct succesvol noemen en je een beetje voortmoddert?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind Tina wel de real deal. Langzaam opgewerkt via diverse tv-programma's en uiteindelijk 6 jaar (succesvol) directeur van SBS6 geweest.
Aan het einde liep het wat minder, maar SBS is nooit meer zo populair geweest als in die periode. Ze werd niet voor niks gekozen tot Omroepvrouw van het jaar in 2008.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja succesvol... ze heeft hooguit SBS' marktaandeel behouden maar zeker niet verbetert. Kan je jezelf dan direct succesvol noemen en je een beetje voortmoddert?
Volgens mij is het marktaandeel die hele periode, 5 jaar ervoor en 5 jaar erna ook, grofweg hetzelfde met dezelfde pieken en dalen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan het einde liep het wat minder, maar SBS is nooit meer zo populair geweest als in die periode. Ze werd niet voor niks gekozen tot Omroepvrouw van het jaar in 2008.
Ik ben het wel met je eens dat ze weinig spectaculaire inzichten heeft over de kijkcijfers, maar ze heeft dat gaatje in de markt wel gevonden en is ook de enige uit de televisiewereld die dagelijks de cijfers meldt en commentaar erbij geeft. Ik kijk er 's morgens wel altijd even naar op Instagram.
Ze is de ex-baas van SBS6 tijdens de gouden campingzender dagen en de top zondagen! Die weet er echt veel van en is veel realistischer dan de Mol mbt. wat er wanneer uitgezonden moet worden. Zeker goede tip haar eens te volgen op Insta. Spuit geen onzin.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het irritant hoe Tina Nijkamp ineens een periode ontzettend geplugd werd als tv deskundige terwijl ze zelden tot nooit iets nuttigs meldt. Maar het lijkt me geen onaardige dame verder
Ik kan echt niet naar dat hoofd kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze is de ex-baas van SBS6 tijdens de gouden campingzender dagen en de top zondagen! Die weet er echt veel van en is veel realistischer dan de Mol mbt. wat er wanneer uitgezonden moet worden. Zeker goede tip haar eens te volgen op Insta. Spuit geen onzin.
Misschien is ze iets minder geschikt voor tv omdat ze heel soft-spoken is en wat minder de confrontatie opzoekt zoals Angela maar wel toffe dame verder.
Ja het is te hopen dat er een goddelijk 18-jarig model opstaat dat kijkcijfers gaat duiden maar die hebben we nog niet gevondenquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar dat hoofd kijken.
Waarom geen goddelijke man?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja het is te hopen dat er een goddelijk 18-jarig model opstaat dat kijkcijfers gaat duiden maar die hebben we nog niet gevondenMisschien bij de Italiaanse of Mexicaanse tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |