Alsjeblieft nu begint ze kinderachtig te doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit kun je ook gewoon af doen door wat flauw terug te doen, of "waarvan akte" zeggen en ze het bos in sturen.
Leukste vind ik vooral dat al die over het paard getilde BN'ers met veelal weggooi programma's zich zo laten kennen en haar juist daardoor zo groot maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.
Dat vooral jaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leukste vind ik vooral dat al die over het paard getilde BN'ers met veelal weggooi programma's zich zo laten kennen en haar juist daardoor zo groot maken.
Perfecte marketing. Sinds zij voor het AD werkt is heel die site/krant super populair geworden. Als ze weggaat gaat dat echt duizenden abonnees kosten. BN'ers maken haar en YvonneJuice juist groot. Mooi ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leukste vind ik vooral dat al die over het paard getilde BN'ers met veelal weggooi programma's zich zo laten kennen en haar juist daardoor zo groot maken.
Exact. En maar blijven schuimbekken, schitterend.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Perfecte marketing. Sinds zij voor het AD werkt is heel die site/krant super populair geworden. Als ze weggaat gaat dat echt duizenden abonnees kosten. BN'ers maken haar en YvonneJuice juist groot. Mooi ja.
Ze moet eigenlijk wel, als je je geld verdiend met commentaar hebben moet je ook de confrontatie aan willen gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ook al vind je Angela niet cool, het is toch stoer dat is ze hier en in VI gewoon aan tafel gaat zitten en vol de dialoog aan gaat.
Ze zit er niet gratis hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk wel, als je je geld verdiend met commentaar hebben moet je ook de confrontatie aan willen gaan.
Angela de Buurvrouw had het moeilijker, maar die maakt het niet uit, als ze maar op TV komt.quote:
Wellicht, maar ze zet wel de toon in het gesprek over een programma. Als ze je afkraakt, sta je als programmamaker al met 1-0 achter.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind Angela maar matig boeiend. Kijkt een beetje tv en geeft vervolgens haar mening en een mening heb ik zelf ook wel. Ze komt niet met een andere kijk op zaken ofzo.
Ze heeft de kleinburgerlijke zeikerige uitstraling van een irritante puber die alles belachelijk vindt. En wat ze dan verder over TV-programma's vind kan me sowieso weinig schelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind Angela maar matig boeiend. Kijkt een beetje tv en geeft vervolgens haar mening en een mening heb ik zelf ook wel. Ze komt niet met een andere kijk op zaken ofzo.
Jap, maar ik vorm dan ook het liefst een eigen mening. Iemand zoals ons Marcel wil nog wel eens ergens op wijzen zodat je anders kijkt naar een programma, dat heb ik bij Angela niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Wellicht, maar ze zet wel de toon in het gesprek over een programma. Als ze je afkraakt, sta je als programmamaker al met 1-0 achter.
Ik vind dat bij Marcel ook lastig. Uit al z'n columns haal ik altijd alleen maar dat hij alles vreselijk vindt. Ik vond het ook raar dat hij zei dat hij alleen maar beschreef en er geen oordeel aan hing, maar het dedain druipt vaak van zijn stukjes af.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jap, maar ik vorm dan ook het liefst een eigen mening. Iemand zoals ons Marcel wil nog wel eens ergens op wijzen zodat je anders kijkt naar een programma, dat heb ik bij Angela niet.
Toegeven, ik zit vaak meer op dezelfde lijn met Marcel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat bij Marcel ook lastig. Uit al z'n columns haal ik altijd alleen maar dat hij alles vreselijk vindt. Ik vond het ook raar dat hij zei dat hij alleen maar beschreef en er geen oordeel aan hing, maar het dedain druipt vaak van zijn stukjes af.
“Het basisidee bij het AD was ooit om een huisvrouw in gewonemensentaal over televisie te laten schrijven. Geen diepere vergezichten, gewoon ‘leuk’ of ‘stom’ en alles relateren aan kijkcijfers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |