Kijk dit is belachelijk makenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze maken haar echt goed belachelijk hoor
Eppo spaart haar niet en ze vindt het niet leuk.quote:
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ook al vind je Angela niet cool, het is toch stoer dat is ze hier en in VI gewoon aan tafel gaat zitten en vol de dialoog aan gaat.
Ze schrijft over tv en heeft een sterke mening over mensen op tv kan mij dat nou schelen. Laat mij met rust, Angela.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.
Ik ben het bijna nooit met haar eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen op haar kunnen haten. 95% van wat ze zegt snijdt gewoon hout.
Dat mag, maar dan hoef je haar nog niet te haten omdat zij tegenovergestelde mening heeft. Dan lees je de volkskrant column, of die van het parool of die van de telegraaf. Maar dat mensen een hekel aan een tv-recensent hebben vind ik vrij apart.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het bijna nooit met haar eens.
95% van wat zij schrijft is overbodig, want ik bepaal zelf wel wat ik van televisieprogramma's vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |