Niet geklikt.quote:
In Amersfoort zit er nu een schuimbekkend achter zijn workstation omdat jij dat ding voor twaalven hebt aangebroken.quote:
Only God can judge himquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In Amersfoort zit er nu een schuimbekkend achter zijn workstation omdat jij dat ding voor twaalven hebt aangebroken.
Alleen de relatie tot het slachtoffer is toch niet duidelijk (voorlopig: willekeurig slachtoffer), voor de rest valt er niet veel uit te zoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK! Recherche is weer druk met de Haagse steekpartij
Het is wel wat rustiger nu blijkt dat het geen vluchteling was. Al is een Antilliaan dan alsnog genoeg reden om huidskleur erbij te pakken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen de relatie tot het slachtoffer is toch niet duidelijk (voorlopig: willekeurig slachtoffer), voor de rest valt er niet veel uit te zoeken.
Oké maar dat is dan het FOK! Klankbord en niet zozeer recherche.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat rustiger nu blijkt dat het geen vluchteling was. Al is een Antilliaan dan alsnog genoeg reden om huidskleur erbij te pakken.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat rustiger nu blijkt dat het geen vluchteling was. Al is een Antilliaan dan alsnog genoeg reden om huidskleur erbij te pakken.
Halloquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik wist niet dat Venray nederlands was. Klinkt raar
@:lange_lans
Wat is dat ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog drie kwartier tot Roddelpraat gap.
@onlogischquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:43 schreef Elan het volgende:
hij reedt gewoon filmend met zijn telefoon in de hand door Het Gooi
@LordVoldemortquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog drie kwartier tot Roddelpraat gap.
Johquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is @:Elan nou nog steeds bezig met Braddie? Wat een obsessieve gast.
Aldus de veertigjarige kleuter die nog urenlang Mario speelt op zijn Nintendo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh
Die is ook gewoon niet goed natuurlijk.
Ik vind het oprecht wel intrigerend hoe zoiets gaat ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is @:Elan nou nog steeds bezig met Braddie?
Aldus iemand die Rituals-pakketjes stuurt naar wildvreemde vrouwen.quote:Wat een obsessieve gast.
Ik vind dit geen goede comeback. Maar dat zal je wel geen reedt schelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de veertigjarige kleuter die nog urenlang Mario speelt op zijn Nintendo.
Moet jij lekker weten ik mag jou toch niet zo dus je lult maar een eind weg.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit geen goede comeback. Maar dat zal je wel geen reedt schelen.
reedtquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit geen goede comeback. Maar dat zal je wel geen reedt schelen.
Wow boos.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij lekker weten ik mag jou toch niet zo dus je lult maar een eind weg.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de veertigjarige kleuter die nog urenlang Mario speelt op zijn Nintendo.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel intrigerend hoe zoiets gaat ja.
[..]
Aldus iemand die Rituals-pakketjes stuurt naar wildvreemde vrouwen.
Die style van Mario 2D maakt me niet direct heel enthousiast. Maar aangezien Mario in een olifant verandert zal ik hem wel kopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:ggmm
Wat is jouw mening over de nieuwe 2D Mario die is aangekondigd? En de remake van de RPG?
Niet gekliktquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Kan een mod hier kleine randdebiel van maken ?
Ik ben het met je eens over de stijl van 2D Mario. Maar het ziet er voor de verandering weer eens creatief uit itt de New-series. Dus ik zal hem ook vast kopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die style van Mario 2D maakt me niet direct heel enthousiast. Maar aangezien Mario in een olifant verandert zal ik hem wel kopen.
Mario Rpg ziet er prima uit. Nooit eerder gespeeld dus die koop ik ook!
WTFquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die style van Mario 2D maakt me niet direct heel enthousiast. Maar aangezien Mario in een olifant verandert zal ik hem wel kopen.
Mario Rpg ziet er prima uit. Nooit eerder gespeeld dus die koop ik ook!
Ik heb eventjes mijn best gedaan, en ik heb toch iets triesters gevonden!quote:
Dat is niet helemaal waar, ik had mezelf ook voor m'n 60ste kunnen doodzuipen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTF![]()
Triester vind je niet.
Stamppot raapsteeltjes met spek, ui en gehaktbal.
Tot morgen.
ONZ / Lang geleden. Dat het nog zin had te baggeren in ONZ.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eventjes mijn best gedaan, en ik heb toch iets triesters gevonden!
tong80 in ONZ / Yvonne.......Neuken ?
Tot morgen.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik had mezelf ook voor m'n 60ste kunnen doodzuipen.
Tot morgen!
Idd, jij kiest ervoor een dooie, nuchtere lul te zijn en je bevrediging te halen uit het FA zijn. Terwijl ik met m'n dronken harses een Dolly-Dot en FOK!-FA heb geneukt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik had mezelf ook voor m'n 60ste kunnen doodzuipen.
Tot morgen!
Pas maar op voor je het weet maakt hij je FA om met je te neuken in een dronken bui.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik FA's GGMM en Sked niet waardeer.
Ik waardeer jullie heel erg.
Ze slikte ook m'n zaad. Danny m'n reet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je leven zou maar geslaagd zijn als je een FOK!-FA geneukt hebt.
Treurig.
Heb mijn pizza net op. Goeie bitequote:Op woensdag 21 juni 2023 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou idd.
Ga me als troost maar volvreten met pizza.
@:Itsthebradgehere
Maar goed ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze slikte ook m'n zaad. Danny m'n reet.
Op zich is dat een paradox. Wanneer je zegt dat je leven geslaagd is omdat je een FA hebt geneukt, weet iedereen dat je een infantiel treurig mannetje bent.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je leven zou maar geslaagd zijn als je een FOK!-FA geneukt hebt.
Treurig.
ONZ / Het kan nog erger dan Rutte......quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar goed ook.
Een kleine tong op deze aardbol had niemand goed gedaan.
Wakker blijven, Tong.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
ONZ / Het kan nog erger dan Rutte......
Trusten.
Je impliceert dat tong hier enige macht heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet maakt hij je FA om met je te neuken in een dronken bui.
quote:
Toen jij voor het eerst kwam posten hier.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat vond jij de naarste periode in deze SC door de jaren heen?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen jij voor het eerst kwam posten hier.
Het was een enerverende periode.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet omdat jij het was, omdat je zo erg uitgekotst werd dat ik het zielig vond.
Mijn voorkeur heef toch gewoon scrum in combinatie met het teams of zoom model. Zeker als je een leen grean belt op zak hebt ga je hele mooi doelen halen binnen & uit je team. Dan verlies je nooit die stip op de horizon uit het oog.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd hoe jullie allemaal werken, agile of waterfall? waterfall heeft naar mijn mening ook zijn charmes
Het is wat dat betreft geen rocket science meer wanneer alle neuzen dezelfde kant opstaan. Via scrum kan je gewoon al je targets aftikken mits je van de standup tot aan de feedbacksessies goed je doelen afstemt. Dan geef je er aan het eind van het jaar een klap op en zijn alle stakeholders tevreden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn voorkeur heef toch gewoon scrum in combinatie met het teams of zoom model. Zeker als je een leen grean belt op zak hebt ga je hele mooi doelen halen binnen & uit je team. Dan verlies je nooit die stip op de horizon uit het oog.
Lelijke stoker die je bent?.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef GGMM het volgende: [..] Nee Alhoewel @:charz er laatst wel was Je krijgt geen groetjes
We hadden gehoopt dat jij ons duidelijkheid kon geven, maar dat lijkt er niet op. Dan zal er wel niets aan de hand zijn!quote:Op donderdag 22 juni 2023 00:50 schreef Charz het volgende:
Wat is er aan de hand, ruzie?… ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Dertig meldingen hier
Qua langstuderen zou je verwachten dat KingRolo inderdaad een TU-leerling is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
TUgoden
Seminar: Jie Yang on "Human-Centered Computing for Robust AI
@:scrummie
Over 5 jaar lezen we hier dat @KingRoland stage gaat lopen bij de big four.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Qua langstuderen zou je verwachten dat KingRolo inderdaad een TU-leerling is.
Dit zei je gisteravond ook al ook zonder zin kan je werkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin vandaagEn morgen ook niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei je gisteravond ook al ook zonder zin kan je werken
Iedere week wel één keer de beste DJ ooit.quote:
Hey goedemorgenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
gelukkig is mijn vervelende collega vandaag en morgen vrij.
3,5 week van dat mens af
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..].
Misschien leuk om het weer goed te maken na al die jarenIk ken jullie niet anders dan een onafscheidelijk (licht irritant) duo
Wat ben je toch een goede gozerquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:55 schreef GGMM het volgende:
Dankzij mijn bemiddelingen dit
Ik ben de lijm die dit forum bij elkaar houdt
Nou ik snap er niks van..quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi
Hebben we nog ruzie
Dat was HET gesprek van, van de week
Ja ik dus ook niet meerquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:57 schreef Charz het volgende:
[..]
Nou ik snap er niks van..
Ik kan me ook niet herinneren waarover het ging.
Over vijf jaar lezen we hier dat @KingRoland met een fles bessenwijn en een gitaar liedjes staat te zingen op Hoog Catharijne.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar lezen we hier dat @:Kingroland stage gaat lopen bij de big four.
Lifestyle coach @onlogisch kopt hem er weer in.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei je gisteravond ook al ook zonder zin kan je werken
Inmiddels alweer 19 likes in NWS. Ik ga als een raket vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:15 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Lifestyle coach @:Onlogisch kopt hem er weer in.
Onlogisch, ik heb een belangrijk tentamen gefaald, en nu is de moed naar mijn schoenen gezakt, en heb ik geen motivatie om voor het hertentamen te leren. Heb jij wijze woorden voor mij?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels alweer 19 likes in NWS. Ik ga als een raket vandaag
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Typisch vrouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet meer![]()
Dus jammer voor the boysGeen sensatie
Eens, dat is niets voor ons.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij nooit ruzie hebben
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie deelt uit in het Telegram topic
Ik zat gister nog even terug te lezen daar, ik heb gelachen. @Elan had het erg zwaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie deelt uit in het Telegram topic
Ging er ruig aan toe ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat gister nog even terug te lezen daar, ik heb gelachen. @:Elan had het erg zwaar.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat gister nog even terug te lezen daar, ik heb gelachen. @:Elan had het erg zwaar.
@Elanquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja doe ff alsof je gek bent man
Jij was ook die gast die helemaal verliefd was geworden op een jonge meid wat achteraf je nicht bleek te zijn.
Dat je bang was voor gehandicapte kinderen en shit
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Dusthor92 is een zeer zware drinker, anders zou ik het ook niet weten.
Als je zulke walgelijke aantijgingen post mag je wel met bewijs op de proppen komen. Of anders gewoon zwijgen.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke walgelijke aantijgingen post mag je wel met bewijs op de proppen komen. Of anders gewoon zwijgen.
Want nu doe je precies waar dat groepje zich ook schuldig aan maakt. Desinformatie verspreiden zonder context met als enige doel een ander voor schut zetten.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
@:Scrummie gerapporteerd. Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Helemaal goed, weet wat je zegtquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke walgelijke aantijgingen post mag je wel met bewijs op de proppen komen. Of anders gewoon zwijgen.
Want nu doe je precies waar dat groepje zich ook schuldig aan maakt. Desinformatie verspreiden zonder context met als enige doel een ander voor schut zetten.
even gelezenquote:
Goedzo. Ben benieuwdquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:54 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Helemaal goed, weet wat je zegt
Ik zal dit weekend ff opzoek naar de hardeschijf waar nog oude foto’s en waarschijnlijk screenshots op staan
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg
We lunchen pas in de middag gek
Wtf dit hoor ik nu pas?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:01 schreef Oriente het volgende:
Nog een uur en dan lekker weekend. Tweede kitten erbij sinds gisteren en de oudere kitten loopt hem continu uit te dagen en te treiteren dus het gaat soms er fel aan toe, maar het volgende moment liggen ze allebei lekker op de bank te slapen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
Maar pics van je nicht @:Elan al is ze nu waarschijnlijk een milf.
quote:
Vraag maar aan dusthingevalletje92 die heeft ze blijkbaar op een harde schijf staan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
Maar pics van je nicht @:Elan al is ze nu waarschijnlijk een milf.
Dat zal nog wel even duren, wij hebben er eentje sinds oktober bij maar er gaat geen dag voorbij dat er wel even gevochten wordt, al wordt het wel minder.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:01 schreef Oriente het volgende:
Nog een uur en dan lekker weekend. Tweede kitten erbij sinds gisteren en de oudere kitten loopt hem continu uit te dagen en te treiteren dus het gaat soms er fel aan toe, maar het volgende moment liggen ze allebei lekker op de bank te slapen
Wat is er met jouw signature gebeurd?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou het met de katten van @:maxi-mus gaan?
laatste bezoek: 31 minuten, 15 seconden geleden.
@:maxi-mus hallo
Die was leeg en nu staat er iets in.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met jouw signature gebeurd?
Ja heb ik me ook op ingesteld. Scheelt dat kitten #1 16 weekjes oud is en deze 13 weekjes, dus ze schelen maar 3 weken. Maar het gaat wel even duren ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren, wij hebben er eentje sinds oktober bij maar er gaat geen dag voorbij dat er wel even gevochten wordt, al wordt het wel minder.
Dat scheelt wel, wij hebben die kitten geadopteerd want die bleek niet zo hypoallergeen te zijn als m'n schoondochter dacht, die andere 2 zijn zo'n 2 jaar ouder.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja heb ik me ook op ingesteld. Scheelt dat kitten #1 16 weekjes oud is en deze 13 weekjes, dus ze schelen maar 3 weken. Maar het gaat wel even duren ja.
Ah ja, dat is wel wat meer leeftijdsverschil. Nou ja, komt ook wel goed, ze moeten even uitvechten wie de dominante is (ik gok de jongere want die oudere gaat meteen op z'n rug liggenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, wij hebben die kitten geadopteerd want die bleek niet zo hypoallergeen zijn als m'n schoondochter dacht, die andere 2 zijn zo'n 2 jaar ouder.
Het valt niet mee user @maxi-mus te verleiden hier weer wat vaker zijn zeer gewaarde gezicht te laten zienquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou het met de katten van @:maxi-mus gaan?
laatste bezoek: 31 minuten, 15 seconden geleden.
@:maxi-mus hallo
Dat komt omdat er te veel mongolen mee posten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt niet mee user @:maxi-mus te verleiden hier weer wat vaker zijn zeer gewaarde gezicht te laten zien
Bedankt dat je deze opvangt voor het team. Tot ziens dan maar Gurley.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat er te veel mongolen mee posten.
Als die er uit geflikkerd worden post hij vast weer mee
Nee ik bedoel de echte mongolen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze opvangt voor het team. Tot ziens dan maar Gurley.
gewoon klaas en psvcl enzo, de users waarvan je nou niet denkt dat ze de meeste dagelijkse activiteiten zelfstandig kunnen uitvoeren.quote:
Ik kan iemand niet verbieden om zwakzinnig te zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
gewoon klaas en psvcl enzo, de users waarvan je nou niet denkt dat ze de meeste dagelijkse activiteiten zelfstandig kunnen uitvoeren.
Eruit met die zooi, en dan hebben we vriend @:maxi-mus in no-time terug
Dat zal moeilijk worden maar zwakzinnig gedrag mag wel wat beter op gemodereerd worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan iemand niet verbieden om zwakzinnig te zijn
Ik zal @onlogisch aansporen om beter z'n best te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden maar zwakzinnig gedrag mag wel wat beter op gemodereerd worden.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Van ruzie tussen @:Charz en @:Mazikeen naar bewijslast jegens @:Elan van @:Dusthor92
Dit topic is sensationeel.
picsquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hier een katertje en een poesje van dezelfde leeftijd. Dat gaat heel goed. Katertje is duidelijk de baas maar tevens ook de held op sokken
Je hebt in m'n postgeschiedenis gekeken hè? NSB'er.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
"Ik heb een grapje maar ik durf hem niet te maken"
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je hebt in m'n postgeschiedenis gekeken hè? NSB'er.
WTFquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:33 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/show/op(...)ppartement~aafe690e/
@:kingroland
Hij had blijkbaar vroeger gefaked dat hij kanker had.quote:
Aziaten in het algemeen dacht ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar vroeger gefaked dat hij kanker had.
Sowieso idioot hoge zelfmoordcijfers ZK.
Dit heeft meer te maken met de muziekindustrie daar:quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar vroeger gefaked dat hij kanker had.
Sowieso idioot hoge zelfmoordcijfers ZK.
Spreek me niet van katers. Btw de kat van Clinton heette Socks.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hier een katertje en een poesje van dezelfde leeftijd. Dat gaat heel goed. Katertje is duidelijk de baas maar tevens ook de held op sokken
Neequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:20 schreef tong80 het volgende:
We gaan vreten......
Schnitzel in pepersaus met sperziebonen en kriel.
Het korstje is het lekkerst.quote:
Technisch gezien is het geen eiland maar je zou het wellicht zo kunnen beschouwenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koreanen zijn na de Chinezen, Amerikanen en de Russen het meest gevaarlijkste volk op aarde.
Goddank zit dit op een eiland
Kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:
Dan meld je het maar niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele avond zitten wachten hoor.
Descartes ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan meld je het maar niet.
Wat denken mensen tegenwoordig joh?
Ik had hem inmiddels wel verwachtquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben pas honger.
Flikker rotstraal een kuteind op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hem inmiddels wel verwacht
Laten we maar gaan eten dan
Mijn lasagna zit in de oven. Hopelijk komt hij bijna thuis.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jongen zou zomaar aan het overwerken kunnen zijn inderdaad.
quote:
Anders kom ik wel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn lasagna zit in de oven. Hopelijk komt hij bijna thuis.
Ja ik zag je vraag ik FB, maar ik was te druk je Ajax topic te stelenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in FB van VBL en was je neus qua Ajax-topic. Relevanter dan schijtlollig kroten schijten na een niet genuttigde maaltijd.
Drie keer 'ik' zegt alles.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag je vraag ik FB, maar ik was te druk je Ajax topic te stelen
Kun je al weer een beetje comfortabel fietsen met je pols?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een aardige sick joke onder de knop in TRV, maar het zal mij een ban schelen hem niet te posten.
Niet gekliktquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef tong80 het volgende:
Straks weer verwijten, zoals bij Messi en andere voorspellende topics. Dat iedereen het had kunnen openen.
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Nog voorzichtig, maar het gaat goed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je al weer een beetje comfortabel fietsen met je pols?
Trusten brother. Take care.quote:
Wat is dit voor een maaltijd?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:20 schreef COVID-19 het volgende:
Drie mexicanos, kaas en een stokbrood gegeten. Buikpijn.
Lunch stokbroodje met kaas en daar mexicanos op met ketchup en mayonaise.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een maaltijd?
Studentenhuisgenot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Lunch stokbroodje met kaas en daar mexicanos op met ketchup en mayonaise.
Ik kwam net een homo tegen op de KW-weg. Hij sloeg links af. Zonder richting aan te geven. Hij was rechtsdragend, zonder flikkerlichten. Niet dat ik er onmiddellijk last van had. Maar voor je het weet loopt het de spuigaten uit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat @:tong80 de dag begint en afsluit met dit nummer op volume maximaal mastruberend op een foto van zichzelf.
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.
Trusten.
Weer een nacht dichter bij de doot
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.
Trusten.
Weer een nacht dichter bij de doot
Bijzonder dat jij op jouw beurt je daar ook zo druk over blijft maken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt.
Bijzonder dat ie dat zo moeten blijven benadrukken.
Laat Dombo met rustquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij op jouw beurt je daar ook zo druk over blijft maken.
Laat mij met rust.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was, pas druk maken als-ie niet meer kan drukken na de zoveelste reetveeg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trusten (tot zo).quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was, pas druk maken als-ie niet meer kan drukken na de zoveelste reetveeg.
Trusten.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is geen etnische minderheid.
Goeiemorgen.quote:
Volgens mij gaat FOK! dood. Je wordt ook helemaal niet geholpen in het feedback topic zag ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Bitcoingod gaat weer aardig. Zo komen we nooit van @:atypisch af
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FOK! dood. Je wordt ook helemaal niet geholpen in het feedback topic zag ik.Speelschema Jong OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong Oranje zit in Groep A met België, Portugal en Georgië, dat samen met Roemenië een van de twee gastlanden is van het EK. Na de wedstrijd tegen België volgt op 24 juni een wedstrijd tegen Portugal en op 27 juni het afsluitende duel met Georgië.
BELGIË – NEDERLAND
Datum: woensdag 21 juni
Voorbeschouwing: 17.30 uur
Aftrap: 18.00 uur
Zender: NPO 2
PORTUGAL - NEDERLAND
Datum: zaterdag 24 juni
Voorbeschouwing: 17.45 uur
Zender: NPO 2
NEDERLAND – GEORGIË
Datum: dinsdag 27 juni
Voorbeschouwing: n.n.b.
Zender: NPO 2 (o.v.b.)
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Lekker flaneren en konijnendansjes doen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan proleten muziek luisteren en de vrijdag ontmantelen zodat het weekend weldra kan beginnen.
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan proleten muziek luisteren en de vrijdag ontmantelen zodat het weekend weldra kan beginnen.
Doe eens gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.
Kijk de Polen fan zijn van dit pareltje.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.
Hysterisch spanningsboogje aan het eind van de week. Is idd niet vreemd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
ik vloog even uit de bocht, overkomt de beste.
Ik walg van dit soort mensen. Dat zachtjes deinen op een veel te simpel ritme, lachend en simpele nietzseggende teksten zingende klootjesvolk met de handjes in de lucht omdat ze zoveel plezier moeten hebben voor het andere klootjesvolk om dit soort drek te waarderen, en alles om wat geld te verdienen over de rug van dat andere klootjesvolk wat er bewust intrapt want hey, ja, gezellig man, biertjes drinken en gezelligheid haha. Ik hoop dat ze erin stikken.quote:
Is dit een rant van ons aller Stijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik walg van dit soort mensen. Dat zachtjes deinen op een veel te simpel ritme, lachend en simpele nietzseggende teksten zingende klootjesvolk met de handjes in de lucht omdat ze zoveel plezier moeten hebben voor het andere klootjesvolk om dit soort drek te waarderen, en alles om wat geld te verdienen over de rug van dat andere klootjesvolk wat er bewust intrapt want hey, ja, gezellig man, biertjes drinken en gezelligheid haha. Ik hoop dat ze erin stikken.
Volledig eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik walg van dit soort mensen. Dat zachtjes deinen op een veel te simpel ritme, lachend en simpele nietzseggende teksten zingende klootjesvolk met de handjes in de lucht omdat ze zoveel plezier moeten hebben voor het andere klootjesvolk om dit soort drek te waarderen, en alles om wat geld te verdienen over de rug van dat andere klootjesvolk wat er bewust intrapt want hey, ja, gezellig man, biertjes drinken en gezelligheid haha. Ik hoop dat ze erin stikken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:
Inmiddels is dit nummer cultureel erfgoed en zou op iedere basisschool verplicht in het lesmateriaal moeten zitten.quote:
Gohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet erg hard lachen om sommige submarine memes
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet erg hard lachen om sommige submarine memes
@JanCeesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Drizztquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We beginnen inderdaad bijna aan het diner.
Al een leuke toekomstige redactrice van de LINDA, met parmantige tietjes en 's zomers op sleehakken op het oog daar aan de SvJ?quote:
Eentje op het oog gehad, maar we zijn vooral goede vrienden. Door haar ligt de lat wel hoog.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al een leuke toekomstige redactrice van de LINDA, met parmantige tietjes en 's zomers op sleehakken op het oog daar aan de SvJ?
Is die dochter van Linda niks voor Stijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al een leuke toekomstige redactrice van de LINDA, met parmantige tietjes en 's zomers op sleehakken op het oog daar aan de SvJ?
https://www.ad.nl/show/no(...)uwe-vriend~a8fef03d/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Is die dochter van Linda niks voor Stijn?
Zeker door de familie uitgekozenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/no(...)uwe-vriend~a8fef03d/
Gladder krijg je ze niet.
Hou vol.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eentje op het oog gehad, maar we zijn vooral goede vrienden. Door haar ligt de lat wel hoog.
Hopelijk kun je verder met deze update.
Ben jij een belchineesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit. Ik krijg hier de zenuwen van.
Is wel een leuk meisje, maar volkomen wereldvreemd, en ik vrees dat ze dat ook voor de rest van haar leven zal blijven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Is die dochter van Linda niks voor Stijn?
Mede-roker zo te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit. Ik krijg hier de zenuwen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |