Daar zit mij te veel bagger tong.quote:
Flikker op met je kut knipoog, mislukte homo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar zit mij te veel bagger tong.
Mislukte homo? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op met je kut knipoog, mislukte homo.
Kijk maar achter je. terwijl je krom ligt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mislukte homo? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ik ben een rijke tata, ik lig nergens krom voorquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk maar achter je. terwijl je krom ligt.
Trusten en tot morgen maat.
Wat voor een hont is dat ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben een rijke tata, ik lig nergens krom voor
Een woeffertquote:
Woef!quote:
Ken je Woefram niet ?quote:
Ik las net een statestiek dat FOK! in 2012 16 miljoen posts had, en in 2022 2 miljoen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Fok is echt leeg ja, ik ben benieuwd wat @:danny in petto heeft om het te redden vd ondergang
Kijk nu eens in VBL of MUZ. Denk dan Tong weg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Fok is echt leeg ja, ik ben benieuwd wat @:danny in petto heeft om het te redden vd ondergang
Veel succes ouwe befreus doe nou gewoon eens serieusquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk nu eens in VBL of MUZ. Denk dan Tong weg.
Geobsedeerdquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:41 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Veel succes ouwe befreus doe nou gewoon eens serieus
Waarom ben je zo geobsedeerd door tong?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |