Jou en @Charz kennende vast iets triviaals.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee geen ruzie joh. Onenigheid jaren geleden. Geen idee meer waar het over ging
Gewoon kanker krijgen. "Vriend" waar ik ruzie mee had heeft weer contact gezocht.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou en @:charz kennende vast iets triviaals.
Misschien leuk om het weer goed te maken na al die jarenIk ken jullie niet anders dan een onafscheidelijk (licht irritant) duo
Licht irritant duoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou en @:charz kennende vast iets triviaals.
Misschien leuk om het weer goed te maken na al die jarenIk ken jullie niet anders dan een onafscheidelijk (licht irritant) duo
@Mazikeen Tijd om met roken te beginnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon kanker krijgen. "Vriend" waar ik ruzie mee had heeft weer contact gezocht.
Ik rook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:mazikeen Tijd om met roken te beginnen
Sinds ik met roken ben gestopt heb ik twee hartaanvallen en kanker gekregen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:mazikeen Tijd om met roken te beginnen
Ik ben er heilig van overtuigd dat drank net zo slecht is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik met roken ben gestopt heb ik twee hartaanvallen en kanker gekregen.
ik leef nog steedsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat drank net zo slecht is.
Zeg maar gerust slechter.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig leef je tegenwoordig wel gezond(als je even vergeet dat je 3 keer per week kibbeling eet)
Nee joh gek, dat is @FireFox1quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Britse influencer Andrew Tate aangeklaagd voor mensenhandel en verkrachting - https://nos.nl/l/2479626
@:oriente vindt dit een frisse vogel
heiligquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
gerustquote:
Er bestaan geen domme vragen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Nu wordt het iets te confronterend voor Tong dus gaat hij domme vragen stellen
Make my day. Een internetplaatje.quote:
Raar hequote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Scrummie het volgende:
@:Charz waarom heb je ruzie met @:Mazikeen?
Ja ik begrijp hier niets van. (goh)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar he
normaal speelt er nooit drama om de persoon van @:charz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |