Hij was flauw jaquote:
 , excuses daarvoor!
, excuses daarvoor!

quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zeker dat ie op de zeebodem ligt.
Kan goed zijn dat door de noodsystemen naar de oppervlakte is gekomen en daar ergens volkomen onzichtbaar ronddobbert in die enorme oceaan.
 ja joh alleskan. Lekker naïef.
 ja joh alleskan. Lekker naïef.

Nog steeds geen vetrouwen, die kneuzen gaan gewoon dood.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:
Wel opvallend dat de stemming vandaag toch wat hilarischer is.
Ik denk zelf dat dat door die klopgeluiden komt, waardoor men mag aannemen dat ze nog leven.
Gisteren had bijna helemaal niemand er meer vertrouwen in.

quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Bonkende geluiden gehoord. Ik denk dan meteen aan iets anders

Zo gek is dat niet hoor tegenwoordig, een game controller.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nog steeds geen vetrouwen, die kneuzen gaan gewoon dood.
Maar wat wil je, met een sub die je bedient met een game controller, verlichting van Camperworld, die van buiten dichtgeschroefd zit, waar ze al 3x eerder verbinding met het schip kwijt waren, de vorige keer de Titanic onder water niet konden vinden, waar je als schoenloze hippies op de vloer in zit

Misschien spelen ze wel potjes trefbal om de tijd te doden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Bonkende geluiden gehoord. Ik denk dan meteen aan iets anders

Allemaal leuk, maar wat moet je doen? Ook als expert ben je overgeleverd..quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef Tengano het volgende:
Dit heb ik gemist. Er zijn dus twee mensen aan boord met submersible ervaring. En twee weten meer dan 1.
Dit is wel gunstig dus.
Vanwege deze Fransman is er trouwens ook nog een Frans schip in aantocht dat de missie komt versterken.
[ afbeelding ]

Ja, om de periscoop te bedienen, of een robotje, of een prototype in een simulatorquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor tegenwoordig, een game controller.
https://www.theverge.com/(...)rado-xbox-controller
https://taskandpurpose.co(...)ame-controllers-war/
https://www.washingtonpos(...)y-starcraft-ii-doom/

Goeie keuzes maken, binnen de ruimte die je daarvoor hebt, en er naar handelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Allemaal leuk, maar wat moet je doen? Ook als expert ben je overgeleverd..

Die gamecontrollers werken gewoon perfect en dat is hufterproof bewezen techniek. Juist voor dat soort dingen moet je zelf geen wiel uit willen vinden en vooral gebruik maken van middelen/technieken die zich al jaaaaaaaaaren bewezen hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:02 schreef matthijst het volgende:
Ja, om de periscoop te bedienen, of een robotje, of een prototype in een simulator
Het zag er allemaal nogal crappy uit, met die ene "liftknop" om naar beneden te gaan.
Maar goed, de vorige paar keer ging het goed, op het vinden van de Titanic en verliezen van communicatie na dan. Naja, en dat kleine puntje dat die sub voor 1300m gecertificeerd was en ze naar 3800 oid gaan.

Uiteindelijk kun je, ook als expert met alle kennis en ervaring ter wereld, alleen maar wachten en hopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie keuzes maken, binnen de ruimte die je daarvoor hebt, en er naar handelen.

Controllerdrift gemist?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die gamecontrollers werken gewoon perfect en dat is hufterproof bewezen techniek. Juist voor dat soort dingen moet je zelf geen wiel uit willen vinden en vooral gebruik maken van middelen/technieken die zich al jaaaaaaaaaren bewezen hebben.

Ja das nu afgelopen danquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie dit niet goed eindigen.
De tijd begint nou erg te dringen.
Ze hebben nog zuurstof tot ongeveer 12u 's middags Nederlandse tijd.

Nee morgen rond 12-13u, dan is het afgelopen.quote:

maar als tie drijft heeft ie weer wifi.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:19 schreef crystal_meth het volgende:
Vraag me af hoeveel van het volume boven water uitsteekt wanneer ie drijft. Als dat slechts enkele % is kan het erg moeilijk zijn om hem op te merken.

Kunnen ze meeposten op Fokquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
maar als tie drijft heeft ie weer wifi.

Geloof me, als je denkt zelf een controller in elkaar te kunnen frutten dan loop je tegen nog veel meer hick ups aan en dat moet je met dit soort apparaten gewoon niet willen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |