Nou idd, wat een prutser.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
Lol een GoPro om een videoclip op te nemen.
Wow wist niet dat het topic nummer automatisch omhoog ging..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:19 schreef JohnBercow het volgende:
Zo. Een heel deel overgeslagen.
Huilen is voor jou te laat
Ik denk dat ze gewoon voor deze rol is ingehuurd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:26 schreef RipCity het volgende:
Blijf bij die Wendy een raar gevoel hebben. Komt over als een charlatan.
Het hoogtepunt van mijn dag weer, ditquote:
Net ook weer genoten. Te veel ergernissen, irritaties, verbazingspunten, debiliteiten, smulmomenten, walgelijkheden en megalomane dictator om te vermelden. Briljante tv.quote:
En dan graag dezelfde "producer" als Johnny en Mieke tijdens hun opname.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:52 schreef kloon_bassie het volgende:
Ze gaat Barbie achterna. Straks opnames in het ziekenhuis en meerdere zelfmoordpogingen omdat ze geen uitweg meer ziet.
Denk je aan zelfmoord? Bel 113
Meest rare vind ik dat zes maart was op een maandag...Lijkt mij niet dat ze op kroegentocht was geweest..quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nicol Kremers moet ook voor de politierechter verschijnen: Ze gaat Peter Gillis achterna
Nicol Kremers moet ook voor de politierechter verschijnen. Net als Peter Gillis houdt Nicol zich niet altijd aan de regels. Als je bekend bent, is het een stuk makkelijker om de regels wat nauwer te nemen. Nicol dacht dit ook, dus is haar rijbewijs afgepakt. RealityFBI meldde via Instagram dat er een openbare zitting in Breda gaat komen voor deze zaak. Het is maar de vraag of Nicol onder haar straf uit kan komen.
Het incident waar ze haar rijbewijs verloor
Nicol Kremers is tijdens een incident haar rijbewijs verloren. Het leek haar een goed idee om onder invloed van een flinke slok en een snuifje te gaan rijden. Op 6 maart heeft het incident plaatsgevonden en nu is het eindelijk tijd voor de zaak. Het is niet precies duidelijk wat er gebeurd is, maar in die nacht heeft Nicol de auto van haar vriendin helemaal total loss gereden.
Wel is het duidelijk geworden dat haar rijbewijs ingenomen is. Ondanks dat vindt ze het nog steeds een goed idee om in een auto te rijden. Misschien pakt de politierechter dit er ook wel bij op. Ze hebben ook een onderzoek gedaan naar het gebruik van verdovende middelen, maar de uitslag hiervan weten we natuurlijk eigenlijk al.
Tijd voor een openbare zitting
Het OM heeft besloten om hiervoor toch over te gaan op vervolging. Om dit te doen, zijn ze van plan om een openbare zitting te houden. Deze zitting zal plaatsvinden bij de politierechter in Breda. Het lijkt erop dat Nicol dan toch nog een beetje op Petertje lijkt.
https://www.roddelpraat.n(...)ter-gillis-achterna/
Nog een hoogtepuntje
Je vergeet de toegevoegde tekenfilm soundeffecten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net ook weer genoten. Te veel ergernissen, irritaties, verbazingspunten, debiliteiten, smulmomenten, walgelijkheden en megalomane dictator om te vermelden. Briljante tv.
En Frank lammersquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je vergeet de toegevoegde tekenfilm soundeffecten.
Jammer toch als deze meuk van de buis verdwijnt?quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Frank lammers'Die dikke papzak.' Ha ha ha ha
Zeker. Ik koester Gordon, Di-Rect, Hennie Huisman, Harry Mens en mezelf. Stront geurt het lekkerst.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer toch als deze meuk van de buis verdwijnt?
Hennie Huisman nog wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Ik koester Gordon, Di-Rect, Hennie Huisman, Harry Mens en mezelf. Stront geurt het lekkerst.
Heb ik het nog niet over Frank Masmeier en Fred Oster gehad.quote:
Goeie lijst wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik het nog niet over Frank Masmeier en Fred Oster gehad.
Daar houden dat soort types echt geen rekening mee, welke dag het is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Meest rare vind ik dat zes maart was op een maandag...Lijkt mij niet dat ze op kroegentocht was geweest..
Ze heeft geen regulier 9-5 baantje, dus het zou zomaar kunnen dat ze niet eens meer besef heeft van werkdagen en weekendenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Meest rare vind ik dat zes maart was op een maandag...Lijkt mij niet dat ze op kroegentocht was geweest..
Samir is nu die robot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 05:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het goede nieuws, het lijkt er sterk op dat Samir definitief ontsnapt is.
De zogenaamde bestie van Nicole die aleen maar misbruikt werd om op de kinderen te passen en waar Nicole nu de auto total loss van heeft gereden waarschijnlijk onder invloed.quote:
Maar waar is Richard? Ik mis die joker. Was toch goud toen hij probeerde om Peter wijs te maken dat het zand in een van de speeltuintjes bijgevuld was? Peter had hem meteen door natuurlijk, echt mooi.quote:Op donderdag 22 juni 2023 05:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat is het enige positieve van Petertje. Hij heeft oog voor details.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar waar is Richard? Ik mis die joker. Was toch goud toen hij probeerde om Peter wijs te maken dat het zand in een van de speeltuintjes bijgevuld was? Peter had hem meteen door natuurlijk, echt mooi.
Hoe krijg je dat je strot uit. Als ondernemer staat het door jouw gestarte bedrijf op nummer een, op nummer twee staat het in dienst genomen werknemers als je het niet meer in je eentje aankunt, Dat moet je dus kunnen delegeren, in het geval Gillis leunde die dikke veel te veel op zijn kinderen en ook op zijn pielemoos. Ik hoop oprecht dat dit soort blaaskaken heel vaak doorgeprikt worden, geld hebben geeft meer geld krijgen en dat moet maar eens afgelopen zijn. Er is niks mis met ondernemen, maar zie graag deze foute ondernemer en werkgever een hard failliet tegemoet gaan. Ik begrijp heus wel dat een winst uit omzet betekent dat je het bedrijf kunt uitbreiden, maar die winst in eigen zak steken en daar 40 oude motoren en weetikwat meer voor eigen plezier insteken, sorry, maar dat vind ik dus geen goede ondernemer.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:08 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Daar houden dat soort types echt geen rekening mee, welke dag het is.
Nogmaals team Ankie, ik blijf erbij dat Nicole misbruik heeft gemaakt van iemand diengeestelijk niet helemaal lekker zit.
Waren het maar 40 motoren. Eerder een paar honderdquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat je strot uit. Als ondernemer staat het door jouw gestarte bedrijf op nummer een, op nummer twee staat het in dienst genomen werknemers als je het niet meer in je eentje aankunt, Dat moet je dus kunnen delegeren, in het geval Gillis leunde die dikke veel te veel op zijn kinderen en ook op zijn pielemoos. Ik hoop oprecht dat dit soort blaaskaken heel vaak doorgeprikt worden, geld hebben geeft meer geld krijgen en dat moet maar eens afgelopen zijn. Er is niks mis met ondernemen, maar zie graag deze foute ondernemer en werkgever een hard failliet tegemoet gaan. Ik begrijp heus wel dat een winst uit omzet betekent dat je het bedrijf kunt uitbreiden, maar die winst in eigen zak steken en daar 40 oude motoren en weetikwat meer voor eigen plezier insteken, sorry, maar dat vind ik dus geen goede ondernemer.
Ik had het over Nicole en het auto ongelukquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat je strot uit. Als ondernemer staat het door jouw gestarte bedrijf op nummer een, op nummer twee staat het in dienst genomen werknemers als je het niet meer in je eentje aankunt, Dat moet je dus kunnen delegeren, in het geval Gillis leunde die dikke veel te veel op zijn kinderen en ook op zijn pielemoos. Ik hoop oprecht dat dit soort blaaskaken heel vaak doorgeprikt worden, geld hebben geeft meer geld krijgen en dat moet maar eens afgelopen zijn. Er is niks mis met ondernemen, maar zie graag deze foute ondernemer en werkgever een hard failliet tegemoet gaan. Ik begrijp heus wel dat een winst uit omzet betekent dat je het bedrijf kunt uitbreiden, maar die winst in eigen zak steken en daar 40 oude motoren en weetikwat meer voor eigen plezier insteken, sorry, maar dat vind ik dus geen goede ondernemer.
Oog voor de centjes, oog voor de vrouwtjes.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve van Petertje. Hij heeft oog voor details.
Dit is zij niet,.. dat wijf op het filmpje is Daily Danique. Ze lijkt er wel op maar de tattoos zijn duidelijk anders.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:31 schreef Bzzzzt het volgende:
Er circuleert een filmpje op whatsapp dat die Wendy zich zelf bewerkt met dildo’s.
Zou ze dan ook een onlyfans hebben?
Ja jammer ik vond hem een uitstekende medewerker. Aan de andere kant ben ik blij dat Samir heeft ingezien dat er betere werkgevers zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 05:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ze heeft, denk ik, wel een punt. Ben benieuwd hoe de producent daar op gaat reageren.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef JohnBercow het volgende:
https://www.gelderlander.(...)~ae9446a1/232356886/
Nicol Kremers, de ex-partner van realityster Peter Gillis, eist dat afleveringen van het realityprogramma Massa is kassa waarin zij is te zien offline gehaald worden en niet meer worden uitgezonden. Kremers deed onlangs aangifte van meerdere gevallen van mishandeling en bedreiging tegen de omstreden vakantieparkondernemer.
Foxwild
Hier komt nog eens bij, aldus de brief van Diekstra en Kijl, ‘dat zij als slachtoffer in de verschillende afleveringen, die enkel amusementswaarde (blijken te) hebben, op een negatieve wijze wordt weggezet. Dit kan moeilijk anders worden gezien dan als victim blaming. Haar eer en goede naam worden door verschillende opmerkingen ook aangetast’.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef JohnBercow het volgende:
Nicol Kremers, de ex-partner van realityster Peter Gillis, eist dat afleveringen van het realityprogramma Massa is kassa waarin zij is te zien offline gehaald worden en niet meer worden uitgezonden. Kremers deed onlangs aangifte van meerdere gevallen van mishandeling en bedreiging tegen de omstreden vakantieparkondernemer.
Foxwild
De producent kan het geen bal intresseren, die heeft zijn geld.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft, denk ik, wel een punt. Ben benieuwd hoe de producent daar op gaat reageren.
https://www.telegraaf.nl/(...)fline-worden-gehaaldquote:Talpa heeft al eerder gezegd dat het na de rechtszaak van eind augustus kijkt hoe het verder moet met het programma.
Dat stond hier al:quote:Op maandag 26 juni 2023 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nicol Kremers eist dat afleveringen ’Massa is kassa’ waarin zij te zien is, offline worden gehaald
De ex-vriendin van Peter Gillis, Nicol Kremers, eist dat alle afleveringen van het televisieprogramma Massa is kassa waarin zij te zien is, worden verwijderd. Ook wil zij dat deze nooit meer worden uitgezonden. Eerder deed zij aangifte tegen haar ex van meerdere gevallen van mishandeling en bedreiging.
Deze informatie is te vinden in een sommatie die advocaten Sébas Diekstra en Allon Kijl maandag sturen aan Talpa en Concept Street, de producent van het realityprogramma. Inmiddels heeft Gillis een nieuwe vriendin, die veelal te zien is in het nieuwe seizoen van Massa is kassa. Maar geregeld verschijnen er nog beelden van ex-vriendin Nicol.
In de brief wijzen de advocaten op de strafbare feiten waarover aangifte is gedaan. Dit speelde zich allemaal af tijdens de opnames van het realityprogramma. Door de beelden die telkens blijven opduiken, wordt Kremers telkens aan deze situaties herinnerd. Ook vindt haar management dat haar privacy wordt geschonden, omdat zij geen toestemming heeft gegeven voor verdere uitzending.
Golddigger
Daarbij wordt Kremers volgens haar management in de serie op een negatieve wijze weggezet. ,,Nicol wordt regelmatig nog neergezet al golddigger en er wordt vaak lachend en gekscherend over haar gedaan, ze wordt heel vaak nog negatief genoemd of in beeld gebracht. Ze wordt neergezet als een probleem dat is opgelost terwijl juist híj in die relatie jarenlang het probleem was”, vertellen Wouter van Dort en Brandon Carmio van het management van Nicol Kremers.
Kremers eist nu dat alle beelden waarop zij te zien is worden verwijderd en dat deze niet meer zullen voorkomen in het realityprogramma. Anders overweegt ze een verbod te eisen via de rechter en immateriële schade te verhalen bij Talpa en de producent.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)fline-worden-gehaald
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef JohnBercow het volgende:
Foxwild
Dat inderdaad, plus dat ze er in alle seizoenen geen probleem van heeft gemaakt hoe ze werden neergezet. Ze heeft daar optimaal van geprofiteerd. Geen enkele rechter zal er in meegaan dat het nu ineens anders zou moeten.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Ik geef haar weinig kans, neem aan dat ze toendertijd zelf toestemming heeft gegeven voor uitzending en eventuele herhalingen
Dit dus.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Ik geef haar weinig kans, neem aan dat ze toendertijd zelf toestemming heeft gegeven voor uitzending en eventuele herhalingen
Hoho, Nicolekke voerde hem augurken, wittewel?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus.
Peter moet haar aanklagen omdat ze bijdroeg aan z'n ongezonde levensstijl.
Ik kan mij dat shot herrinnen in zijn Rolls dat ze van die zoete tomaatjes met roomkaas voerde. Prachtige tv, zo'n bakje met 8 van die dingen in 2 minuten leeg.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:05 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hoho, Nicolekke voerde hem augurken, wittewel?
Ja en die worstenbroodjes en al die andere zooi.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:05 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hoho, Nicolekke voerde hem augurken, wittewel?
Het is toch al lang en breed duidelijk, zelfs vanuit de serie, dat het gros van het personeel als slaaf wordt behandeld met Peerke al de Slavendrijver zelf (en Nicolleke kon er ook wat van)quote:Op maandag 26 juni 2023 19:53 schreef Automatisch het volgende:
Quote van bekende / familielid Samir:
' nee Samir is ziek geworden in het hoogseizoen. Ingestort nadat hij al jaren 7 dagen per week moest werken, zo’n 12 tot 15 uur per dag. Dat werd niet gewaardeerd. Uiteindelijk is het daarom nu uitgelopen op een onoverkomelijk arbeidsconflict. Samir heeft het een aantal keren in den minne proberen te regelen, maar dat is niet gelukt. Daarom ligt het inmiddels bij de rechter en wachten we af wat die zal oordelen!'
Alles is te lezen op de FB pagina van SBS6 onder het berichtje van de uitzending van vorige week, de kwaliteitscontrole bij het restaurant ( Te veel friet en logo niet zichtbaar...)
Er gaan echt zoveel vragen door mij heen...quote:
Natuurlijk heeft Samir het ook zelf zo ver laten komen, maar dat is denk ik zijn persoonlijkheid. Het is jammer dat ze niet uitgekomen zijn op een werkbare situatie, Samir is een harde werker die echt wel begrijpt hoe het werkt. Maar snap wel dat hij er op den duur ook klaar mee was.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:53 schreef Automatisch het volgende:
Quote van bekende / familielid Samir:
' nee Samir is ziek geworden in het hoogseizoen. Ingestort nadat hij al jaren 7 dagen per week moest werken, zo’n 12 tot 15 uur per dag. Dat werd niet gewaardeerd. Uiteindelijk is het daarom nu uitgelopen op een onoverkomelijk arbeidsconflict. Samir heeft het een aantal keren in den minne proberen te regelen, maar dat is niet gelukt. Daarom ligt het inmiddels bij de rechter en wachten we af wat die zal oordelen!'
Alles is te lezen op de FB pagina van SBS6 onder het berichtje van de uitzending van vorige week, de kwaliteitscontrole bij het restaurant ( Te veel friet en logo niet zichtbaar...)
https://www.telegraaf.nl/(...)lgische-villa-slopenquote:Peter Gillis moet van rechter Belgische villa slopen
Peter Gillis moet een villa afbreken die hij illegaal in België heeft gebouwd. Gillis moet bovendien een boete betalen, heeft de Belgische rechter bepaald.
De villa is vier jaar geleden gebouwd op Gillis' vakantiepark Het Blauwe Meer in Lommel. De 61-jarige vakantieparken-ondernemer, bekend van SBS-realityserie Massa is kassa, had geen vergunning. De rechtbank in Hasselt spreekt van een ’aanfluiting’ en hekelt Gillis' ’asociaal gedrag, de gemakzucht en pure onverschilligheid voor de overlast’ die hij veroorzaakte.
De rechtbank legde Gillis persoonlijk een boete op van 8000 euro, waarvan de helft voorwaardelijk. Het vakantiepark moet een boete van 60.000 euro betalen, waarvan eveneens de helft voorwaardelijk is. Als de villa niet binnen tien maanden is gesloopt, komt daar een dagelijkse dwangsom van 250 euro bovenop.
Gillis heeft het al langer aan de stok met de gemeente Lommel. Die kreeg eerder deze maand van de rechter te horen dat hij Het Blauwe Meer binnen een jaar moet ontruimen en overdragen.
Weg Hatseflats hut!quote:
Nu de FIOD nog en de boel is klaarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:44 schreef GereDathan het volgende:
De boel stort steeds verder in elkaar.
Gewoon een stelletje kampers zijn het die vinden dat ze boven de wet- en regelgeving staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:14 schreef lily het volgende:
Er komt wel ineens een hele boel shit naar boven ja.
Maar goed; geen medelijden. Vreselijke familie vind ik het. Met als opper-vreselijke: Peter Gillis![]()
Nou,nou,nou...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:14 schreef lily het volgende:
Er komt wel ineens een hele boel shit naar boven ja.
Maar goed; geen medelijden. Vreselijke familie vind ik het. Met als opper-vreselijke: Peter Gillis![]()
Peter leest mee eh.quote:
Blijkbaar heeft ze dus helemaal niets ondertekend. Dat heeft Peter namens de hele familie gedaan, aldus haar advocaat.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Leek wel groter zelfs.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:37 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje die pens van Mark benaderd die van Peter qua volume
die geluidjes ook wanneer het golfkarretje over de drempel heen rijdtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:40 schreef RipCity het volgende:
Er zit gewoon iemand in een studio slik geluidjes in te spreken
Dacht je dan dat Nicolleke miauw zegtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:40 schreef RipCity het volgende:
Er zit gewoon iemand in een studio slik geluidjes in te spreken
Het waren de poetsvriendenslaven van Nicolleke.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:27 schreef RipCity het volgende:
Remind me ff: van wie zijn die Mieke en gozer eigenlijk familie?! Of waarom zitten ze er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |