https://imgur.com/a/sYZuzok#7PprBYuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het routebook is nog lastig te vinden (in PDF). Via de app kun je de kaartjes van de finish en tussensprinten wel inzien, maar dat is weer lastig delen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het routebook is nog lastig te vinden (in PDF). Via de app kun je de kaartjes van de finish en tussensprinten wel inzien, maar dat is weer lastig delen.
Inderdaad erg verrassend. Rijdt vrij aardig de laatste tijd, maar had eerder een Storer verwacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef TheArt het volgende:
Lars van den Berg naar de Tour, die zag ik niet aankomen.
[ twitter ]
Had verwacht dat zeker Kron er wel bij zou zijn, en in mindere mate Moniquet of Sweeny.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:23 schreef TheArt het volgende:
[ twitter ]
Campenaerts
De Buyst
Eenkhoorn
Ewan
Frison
Guarnieri
Van Gils
Vermeersch
Kron rijdt geen deuk in een pakje boter meer sinds de Amstel. Sweeny had ik inderdaad ook wel verwacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Had verwacht dat zeker Kron er wel bij zou zijn, en in mindere mate Moniquet of Sweeny.
Mee eens, dus die zal wel geweldig rijden ineensquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter het totale demasqu van Gaudu.
Kron blijkbaar niet fit genoeg, focust zich op de Vuelta. Campenaerts zou dan weer niet starten, maar rijdt dan toch.. Voor ritzeges is het wel heel afhankelijk van Ewan die niet heel erg goed rijdt..quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kron rijdt geen deuk in een pakje boter meer sinds de Amstel. Sweeny had ik inderdaad ook wel verwacht.
Campenaerts was toch vertrokken op 1 of andere fietstocht ook?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kron blijkbaar niet fit genoeg, focust zich op de Vuelta. Campenaerts zou dan weer niet starten, maar rijdt dan toch.. Voor ritzeges is het wel heel afhankelijk van Ewan die niet heel erg goed rijdt..
Thomas de Gendt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Campenaerts was toch vertrokken op 1 of andere fietstocht ook?
Ah. Dan gaat die vlieger niet opquote:
Paar dagen nog.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:23 schreef TLC het volgende:
Ik was bijna vergeten dat Eenkhoorn de Nederlandse kampioen is
Gaat Danny dan de sprint voor Meeus doen, of andersom, on onvervalste duo-sprints?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk geen Bennett dus
Denk wel dat ze hadden gehoopt dat hij al verder zou zijn. Met z’n huidige conditie zou de Vuelta misschien logischer zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Interessant. Mooie stap voor Jody in zijn terugkeer naar de top.
Neem aan dat Danny dan gaat aantrekken voor Meeus, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat tot meer resultaat gaat leiden dan voor Bennett. Meeus zal in de Tour ook maar een B-sprinter zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat Danny dan de sprint voor Meeus doen, of andersom, on onvervalste duo-sprints?
Klopt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is nog een vraagteken in de selectie toch? Dit zijn 7 renners.
Ja, het is ook niet dat Higuita een geweldig jaar heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind Schachmann ook niet echt een renner voor een hype vraagteken, meestal heb je niet eens door dat hij meedoet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt.
Wellicht gaat het tussen Higuita en Schachmann. Konrad en Kamna hebben een Giro op zitten.
Belgi denkt hier anders over.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Poppel die een sprint aantrekt voor Meeuwis is nog trivialer dan voor Sem. Lachwekkend. Meeus is zeker dit jaar ook niet meer dan een B-sprinter.
Cian dan, zou wellicht wel de verrassende naam zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind Schachmann ook niet echt een renner voor een hype vraagteken, meestal heb je niet eens door dat hij meedoet.
Hey, onze gokverslaafde.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belgi denkt hier anders over.
[ twitter ]
[ twitter ]
Zal wel moeten afwisselen met Degenkolb etc, want hij gaat weg einde jaarquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat Welsford kan op het hoogste niveau.
Matt Dinham.quote:
Waarschijnlijk hebben ze die al met potlood ingevuld maar willen ze een eventuele nationale kampioen kunnen sturen. Wordt wel gezegd dat de laatste man een klimmer is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou hij ze leren hoe kopstoten uit te delen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dit nog nooit gezien, jullie?
Dit is wel een gigantisch Wij van WC eend baantjequote:Op donderdag 22 juni 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dit nog nooit gezien, jullie?
Beetje middelmaat als pelotonvulling zit er altijd bij, maar ik ben al lang blij dat we niet meer elk jaar naar de werken van Curvers, Timmer, Tankink, Langeveld en De Kort hoeven te kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef TLC het volgende:
Jeetje, toch veel Nederlandse middenmaat wat dit jaar meedoet, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van![]()
Dit ja. En het valt best mee. MVDP, Jakobsen, Groenewegen en Kelderman (mits die niet valt) zullen vast wel mooie dingen laten zien. Dan heb je Bol, Van Poppel en Teunissen als lead-outs, ook geen pelotonvulling te noemen. Mollema en Poels zijn over hun piek maar zullen het vast nog eens proberen in een bergrit. Van Baarle heeft een knechtenrol maar is natuurlijk ook geen koekenbakker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Beetje middelmaat als pelotonvulling zit er altijd bij, maar ik ben al lang blij dat we niet meer elk jaar naar de werken van Curvers, Timmer, Tankink, Langeveld en De Kort hoeven te kijken.
Denk ook wel een terechte beslissing. Trek heeft nu gewoon een goede Tourploeg met Pedersen, Skjelmose en Ciccone die ook wat ondersteuning nodig hebben, terwijl Mollema gewoon matig is.quote:
En Mollema rijdt voor de BV Mollema. Terwijl die laatste twee best ver kunnen komen in het klassement.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook wel een terechte beslissing. Trek heeft nu gewoon een goede Tourploeg met Pedersen, Skjelmose en Ciccone die ook wat ondersteuning nodig hebben, terwijl Mollema gewoon matig is.
Ok, dat is wel een bijzondere twist. Maar niet onterecht gezien zijn recente prestaties.quote:
Ok, blijkbaar gaat Mollema het dus niet nog eens proberen in een bergrit.quote:
Walloni, die koers gaat trouwens een best aardig deelnemersveld krijgen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:01 schreef Marcoss het volgende:
Zonde voor Bauke dat hij geen voorbereidingskoers voor San Sebastian mag rijden!
Ik bedoelde dat hij vorig jaar in de Tour niet echt vooruit kwam en toen in San Sbastian opeens weer goed was en dat nu niet kan herhalenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Walloni, die koers gaat trouwens een best aardig deelnemersveld krijgen.
Met Bauke zou dat niet andere zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu al een floptour zo zonder Bauke.
Nul Belgen.quote:
Voor Intermarche-begrippen vind ik het een heel sterk team. Dat had ik niet verwacht aantal jaren terug.quote:
Had Strong nog niet verwacht, ondanks dat hij een strong (:')) jaar heeft tot dusver.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Had Strong nog niet verwacht, ondanks dat hij een strong (:')) jaar heeft tot dusver.
Uitstekende app wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook een app (Roadbook tour de france) dit jaar (usernaam: guest, wachtwoord: roadbook2023)
En met het fietsende vraagteken dat Pogacar is, zie ik geen enkele reden voor Jumbo om niet al op Jaizkibel of Tourmalet het e.e.a. te proberen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben vooral benieuwd wat het effect gaat zijn van een zware eerste week, het is dit jaar niet dat je pas op de helft van de tour echt goed hoeft te zijn.
Niet alleen geen Froome, maar ook geen Nizzolo, Fuglsang, Vanmarcke en Impey.quote:
Vanmarcke ja? Die zit nog half met z'n arm in het gips en kwam in de Ronde van Belgi amper vooruit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet alleen geen Froome, maar ook geen Nizzolo, Fuglsang, Vanmarcke en Impey.![]()
Vooral Nizzolo en Vanmarcke had ik toch wel verwacht.
Dat had ik een beetje gemist ivm vakantie, maar dan is het volstrekt logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanmarcke ja? Die zit nog half met z'n arm in het gips en kwam in de Ronde van Belgi amper vooruit.
Best een aardig seizoen naar mijn idee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Elmar Reinders die de Tour gaat rijden. Dat moet ik toch wel even verwerken.
Zou Gee ze dan toch overtuigd hebben dat je niet met alleen 35-plussers hoeft te starten in een grote ronde?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet alleen geen Froome, maar ook geen Nizzolo, Fuglsang, Vanmarcke en Impey.![]()
Waarbij Vingegaard uiteraard wel 2e of 3e wordt om het geel niet te vroeg te pakken!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En met het fietsende vraagteken dat Pogacar is, zie ik geen enkele reden voor Jumbo om niet al op Jaizkibel of Tourmalet het e.e.a. te proberen.
Ze beginnen bij Isral zowaar een keer verstandig te worden. De Tour is geen bejaardenhuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Exact, het is voor altijd een smet dat hij berhaupt ooit relevant is geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Vind het wel echt klote dat Froome zijn cariere zo gegaan is.
Dat rennen op de Ventoux was grappig, tot het moment dat de organisatie besloot om totaal schijt te hebben aan de eigen reglementen en Froome gewoon de tijd van de eerste klassementsrenners gaf ondanks dat hij pas minuten later binnen was. Hij was helemaal niet zo geweldig die dag maar is ongelofelijk gematst toen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Vind het wel echt klote dat Froome zijn cariere zo gegaan is.
Ok, de skybots waren saai, maar Froome was in zijn hoogtijdagen toch gewoon een held met een sterk lerend vermogen in dalen en de kasseien. Daarnaast zal ik Chris zijn solo van vijf jaar geleden en zijn rennen op de Ventoux nooit vergeten!
Hij rijdt best prima inderdaad. Had ik alleen nooit verwacht voor dit seizoen. Reinders was jarenlang de koning van de Nederlandse 1.2 koersen en die periode bij Roompot was ook geen onverdeeld succes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best een aardig seizoen naar mijn idee.
Zo is het wel een enorme geldverkwisting om de best betaalde renners geen Giro of Tour te laten rijden. Maar anderzijds beter laat dan nooit. De Giro liet al zien dat ze beter af zijn met de jeugd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze beginnen bij Isral zowaar een keer verstandig te worden. De Tour is geen bejaardenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |