Klopt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is nog een vraagteken in de selectie toch? Dit zijn 7 renners.
Ja, het is ook niet dat Higuita een geweldig jaar heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind Schachmann ook niet echt een renner voor een hype vraagteken, meestal heb je niet eens door dat hij meedoet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt.
Wellicht gaat het tussen Higuita en Schachmann. Konrad en Kamna hebben een Giro op zitten.
Belgi๋ denkt hier anders over.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Poppel die een sprint aantrekt voor Meeuwis is nog trivialer dan voor Sem. Lachwekkend. Meeus is zeker dit jaar ook niet meer dan een B-sprinter.
Cian dan, zou wellicht wel de verrassende naam zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind Schachmann ook niet echt een renner voor een hype vraagteken, meestal heb je niet eens door dat hij meedoet.
Hey, onze gokverslaafde.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belgi๋ denkt hier anders over.
[ twitter ]
[ twitter ]
Zal wel moeten afwisselen met Degenkolb etc, want hij gaat weg einde jaarquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat Welsford kan op het hoogste niveau.
Matt Dinham.quote:
Waarschijnlijk hebben ze die al met potlood ingevuld maar willen ze een eventuele nationale kampioen kunnen sturen. Wordt wel gezegd dat de laatste man een klimmer is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou hij ze leren hoe kopstoten uit te delen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dit nog nooit gezien, jullie?
Dit is wel een gigantisch Wij van WC eend baantjequote:Op donderdag 22 juni 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dit nog nooit gezien, jullie?
Beetje middelmaat als pelotonvulling zit er altijd bij, maar ik ben al lang blij dat we niet meer elk jaar naar de werken van Curvers, Timmer, Tankink, Langeveld en De Kort hoeven te kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef TLC het volgende:
Jeetje, toch veel Nederlandse middenmaat wat dit jaar meedoet, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |