https://imgur.com/a/sYZuzok#7PprBYuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het routebook is nog lastig te vinden (in PDF). Via de app kun je de kaartjes van de finish en tussensprinten wel inzien, maar dat is weer lastig delen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het routebook is nog lastig te vinden (in PDF). Via de app kun je de kaartjes van de finish en tussensprinten wel inzien, maar dat is weer lastig delen.
Inderdaad erg verrassend. Rijdt vrij aardig de laatste tijd, maar had eerder een Storer verwacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef TheArt het volgende:
Lars van den Berg naar de Tour, die zag ik niet aankomen.
[ twitter ]
Had verwacht dat zeker Kron er wel bij zou zijn, en in mindere mate Moniquet of Sweeny.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:23 schreef TheArt het volgende:
[ twitter ]
Campenaerts
De Buyst
Eenkhoorn
Ewan
Frison
Guarnieri
Van Gils
Vermeersch
Kron rijdt geen deuk in een pakje boter meer sinds de Amstel. Sweeny had ik inderdaad ook wel verwacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Had verwacht dat zeker Kron er wel bij zou zijn, en in mindere mate Moniquet of Sweeny.
Mee eens, dus die zal wel geweldig rijden ineensquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter het totale demasqu van Gaudu.
Kron blijkbaar niet fit genoeg, focust zich op de Vuelta. Campenaerts zou dan weer niet starten, maar rijdt dan toch.. Voor ritzeges is het wel heel afhankelijk van Ewan die niet heel erg goed rijdt..quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kron rijdt geen deuk in een pakje boter meer sinds de Amstel. Sweeny had ik inderdaad ook wel verwacht.
Campenaerts was toch vertrokken op 1 of andere fietstocht ook?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kron blijkbaar niet fit genoeg, focust zich op de Vuelta. Campenaerts zou dan weer niet starten, maar rijdt dan toch.. Voor ritzeges is het wel heel afhankelijk van Ewan die niet heel erg goed rijdt..
Thomas de Gendt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Campenaerts was toch vertrokken op 1 of andere fietstocht ook?
Ah. Dan gaat die vlieger niet opquote:
Paar dagen nog.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:23 schreef TLC het volgende:
Ik was bijna vergeten dat Eenkhoorn de Nederlandse kampioen is
Gaat Danny dan de sprint voor Meeus doen, of andersom, on onvervalste duo-sprints?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk geen Bennett dus
Denk wel dat ze hadden gehoopt dat hij al verder zou zijn. Met z’n huidige conditie zou de Vuelta misschien logischer zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Interessant. Mooie stap voor Jody in zijn terugkeer naar de top.
Neem aan dat Danny dan gaat aantrekken voor Meeus, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat tot meer resultaat gaat leiden dan voor Bennett. Meeus zal in de Tour ook maar een B-sprinter zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat Danny dan de sprint voor Meeus doen, of andersom, on onvervalste duo-sprints?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |